بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان به بهره برداری رسید


بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان به بهره برداری رسید

با حضور سید پرویز فتّاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیمارستان فوق تخصصی ۲۴۲ تختخوابی علوی آبادان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید پرویز فتّاح صبح امروز سه شنبه (۴ دی) در این آئین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزارم که امروز در شهرستان آبادان شاهد بهره برداری از این بیمارستان فوق تخصصی که یکی از مدرن ترین بیمارستان های کشور محسوب می شود هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور، افزود: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت در راستای توسعه و خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف آبادان احداث شده است.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان این بیمارستان به صورت ۱۰۰ درصدی توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده و تامین تجهیزات و کادر پزشکی بر عهده وزارت بهداشت و درمان بوده است که این وزارتخانه عمده کار را انجام داده و مابقی تجهیزات نیز به زودی تامین و تکمیل خواهد شد.

فتّاح، با بیان اینکه تمامی بخش های تخصصی در این بیمارستان وجود دارد، اضافه کرد: وجود چنین بیمارستانی که خدمات رسانی در آن به شکل مناسبی صورت می گیرد نیاز منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: برای جذب کادر پرستاری و پزشکی باید شرایطی مناسب با جو آب و هوایی آبادان در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور، بیمارستان علوی آبادان را به لحاظ فنی استاندارد توصیف کرد و ابراز داشت: در این ساختمان از نظر سازه ای تمامی موارد از جمله مقابله با زلزله، آتش نشانی، عفونی بخش های مختلف و ... لحاظ شده و بیمارستانی در تراز بین المللی و مسائل روز دنیا احداث گردیده است.

وی وظیفه بنیاد مستضعفان در احداث این بیمارستان را پایان یافته اعلام کرد و ادامه داد: بر نواقص در این بیمارستان وجود داشت که امروز بر حسب خدمت به مردم شریف این منطقه رفع خواهیم کرد.

فتّاح، با بیان اینکه مردم آبادان شایسته خدمت رسانی مناسب و مطلوب هستند و با افتخار و اعتقاد این بیمارستان را به آنها اهدا کردیم، گفت: نظام جمهوری اسلامی منت دار مردم این خطه است و وظیفه داریم که رضایت مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این بنیاد در استان خوزستان، بیان کرد: احداث بیمارستان کودکان اهواز، بیمارستان الزهرا دزفول و احداث چند مرکز جامع سلامت در نقاط مختلف این استان از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان است.

رئیس بنیاد مستضعفان، عنوان کرد: در بحث شیوع بیماری کرونا خدماتی از جمله تامین تجهیزات پزشکی به استان خوزستان اهدا شد.

وی از اهدای چندین دستگاه آمبولانس به استان خوزستان خبر داد و یاد آور شد: این آمبولانس ها کاملا ساخت ایران است و به زودی آنها تحویل دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خواهد شد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش