افتتاح 924 طرح در سطح استان کرمان به مناسبت دهه فجر


افتتاح 924 طرح در سطح استان کرمان به مناسبت دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۹۲۴ طرح با بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح می‌ شود، که ۶۹ درصد آنها از منابع ملی و ۳۱ درصد از طریق اعتبارات استانی و ملی تامین می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت‌ الهی موسوی با اشاره به طرح های قابل افتتاح استان کرمان در دهه فجر گفت: ۹۲۴ طرح با بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح می‌ شود، که ۶۹ درصد آنها از منابع ملی و ۳۱ درصد از طریق اعتبارات استانی و ملی تامین می‌شود.


وی افزود: بیشترین تعداد طرح ها در شهرستان‌ های جیرفت، بافت و کرمان با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است؛ همچنین بیشترین اعتبار در شهرستان‌های منوجان، جیرفت و سیرجان اختصاص پیدا کرده است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار داشت: در دهه فجر ۱۷۸ طرح عمرانی نیز کلنگ‌ زنی می‌ شود، که ۴۹ درصد آنها از طریق اعتبارات ملی تامین می‌ شود.


موسوی تصریح کرد: ۱۶ طرح مهم در استان داریم که تقسیم شهرستانی شده‌ اند و با حضور مسئولین کشوری افتتاح می‌ شوند و یا استاندار و معاونین در شهرستان‌ های استان حضور پیدا کرده و طرح ها افتتاح و یا کلنگ‌ زنی می‌ شوند.


حسین انجم‌ شعاع مسئول شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان در این جلسه گفت: بیش از ۵ هزار برنامه مختلف در طول دهه فجر در سطح استان برگزار می‌ شود.


وی خاطرنشان کرد: در این دهه تاکید بر برگزاری برنامه‌ های شاد، مردمی، جهاد تبیین و برگزاری برنامه‌ ها در دستگاه‌ ها و نهادها و ارائه دستاوردهای انقلاب شده است.

استانداری کرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی