بچه زرافه یک تنه حریف شیر گرسنه شد + فیلم حیرت انگیز از دنیای شکار


بچه زرافه یک تنه حریف  شیر گرسنه شد + فیلم حیرت انگیز از دنیای شکار

در این ویدئو می بینید که چگونه یک بچه زرافه از پا‌های بلند خود نهایت استفاده را کرد تا از شیری که قصد شکارش را داشت پیشی بگیرد.

زرافه ها حیوانات شگفت انگیزیند که به دلیل داشتن گردن و پاهای بلند شبیه شتر هستند رنگ و طرح پوستشان هم شاید شما را به یاد پلنگ بیندازد. آنها معمولا از شاخه‌ها و برگ‌های درختان تغذیه می کنند. خیلیا فکر می‌کنند زرافه‌ها به دلیل گیاه‌خوار بودن چمن هم می‌خورند، اما آن ها اصلاً چمن را به عنوان غذا دوست ندارند. جالب است بدانید که زرافه ها خیلی کم آب می‌نوشند به همین دلیل مجبور نیستند در کنار آبگیرها و دریاچه‌ها زندگی کنند. در حقیقت زرافه می‌تواند تا سه هفته آب ننوشد. از این نظر از شترها هم قوی‌تر هستند زیرا شترها فقط برای دو هفته می‌توانند بدون آب سر کنند!

در این ویدئو می بینید که چگونه یک بچه زرافه از پا‌های بلند خود نهایت استفاده را کرد تا از شیری که قصد شکارش را داشت پیشی بگیرد. موزس شیهاما در حیات وحش نامیبیا بود که شیری را در حال تعقیب گروهی از زرافه ها مشاهده کرد. فیلمی دراماتیک که نشان می‌دهد شیر با سرعت تمام به دنبال یکی از جوان‌ترین اعضای گله می‌دود اما هر چه تلاش کرد نتوانست به این حیوان برسد.

منبع:شایا نیوز


حجم ویدیو: 5.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط