اسرار شیک پوشی؛ با این ترفند شکم و پهلو را در لباس مجلسی پنهان کنید


اسرار شیک پوشی؛ با این ترفند شکم و پهلو را در لباس مجلسی پنهان کنید

شکم برآمده و پهلوی بزرگ یکی از ناراحت کننده‌ترین مشکلاتی است که خانم‌ها هنگام جستجو برای پوشاک مناسب با آن مواجه‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ پنهان ‌کردن شکم و پهلو در لباس یک ترفندی است که می‌تواند اعتمادبه‌نفس شما را افزایش دهد. همه ما اتفاق افتاده که وقتی شلوارتان را بالا می‌کشید شکمتان جمع می‌شود و بالا می‌زند. نگران نباشید، کلید مشکل شما پیداکردن لباسی است که برازنده اندام شما باشد و با ترفندی نقاط ضعفتان را بپوشاند.

پنهان کردن شکم و پهلو

همراه ما باشید تا ترفندهایی برای پنهان‌کردن شکم و پهلویتان را به شما آموزش دهیم.

برای پنهان ‌کردن شکم و پهلو به دنبال بالاپوش‌هایی با نوار کشی روی کمر یا باسن باشید

لباس‌هایی که روی باسن فیت می‌شوند با خمیدگی‌ای که در لبه‌ لباس دارند محدوده‌ کمرتان را تعریف می‌کنند. این سبک لباس برای خانم‌هایی که در ناحیه‌ شکم اضافه‌وزن دارند بسیار مناسب است. این لباس‌های خنک بسیار ارزنده اندام شما هستند و به‌اندازه کافی برای پوشاندن میانه‌ بدنتان جا دارند. همچنین می‌توانید پیراهن‌هایی با یقه‌های دوطرفه و بلوزهایی که بدنتان را کشیده می‌کند و شکمتان را پنهان می‌کند بپوشید.

بلوزهای نواردار روی کمر هم گزینه‌ خوبی برای خرید هستند. این بلوزها درست روی نیم‌تنه فیت می‌شوند و روبه‌پایین آزاد می‌شوند، بنابراین بخش‌های غیر دلخواه بدنتان را پنهان می‌کنند و حالت فوق‌العاده‌ای به بدنتان می‌دهند.

برای پنهان ‌کردن شکم و پهلو از پوشیدن جین‌های پرزرق‌وبرق دوری کنید

یکی دیگر از ترفندها برای پوشاندن شکم و پهلو در لباس این است که شلوارهایی که تزئینات زیادی در ناحیه کمر دارند مطمئن مناسب شما نیستند چرا که تنها شکمتان را بیشتر به چشم می‌آورند. به‌جای جین‌هایی با جیب‌های بزرگ و پیچ‌وخم زیاد، شلوار‌های ساده‌تر و شیک‌تر با جزئیات کم یا بدون تزئینات را انتخاب کنید.

برای پنهان ‌کردن شکم و پهلو به حالت اندامتان توجه کنید

در پوشاندن شکم و پهلو در انواع لباس باید بدانید روش صحیح ایستادن بسیار مهم است. طرز ایستادن نامناسب اغلب مشکلی شایع میان خانم‌هاست. با کمی توجه می‌توانید حالت مناسب را پیدا کنید، و این می‌تواند در حل برآمدگی شکمتان خیلی مؤثر باشد. به‌عنوان شروع به طرز ایستادنتان توجه کنید. می‌توانید حالتتان را به‌سادگی با عقب بردن شانه‌ها در حالت ایستاده یا راه‌رفتن تا جایی که سفت‌شدن ماهیچه‌های شکمی‌تان را حس کنید ارتقا دهید.

اگر به خودتان یادآوری کنید که حالت اندامتان را درست کنید می‌توانید ظاهر شکمتان را هم بهتر کنید. علاوه بر این می‌توانید شروع به انجام ورزش‌هایی برای ماهیچه‌های شکم کنید و شکمی سفت‌تر و جذاب‌تر داشته باشید که در هر لباسی زیبا باشد.

برای پنهان ‌کردن شکم و پهلو سایز درست را انتخاب کنید

در هنگام خرید حتماً لباس‌های فیت تنتان بخرید. از پوشیدن لباس‌های زیادی گشاد یا زیادی تنگ خودداری کنید چرا که آن‌ها نقاط ضعف شما را برجسته‌تر می‌کنند. لباس‌های چتری اصلاً کمکی نمی‌کنند چرا که شما را درشت‌اندام‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند. بدون کلک در انتخاب سایز، آن‌هایی را انتخاب کنید که خوب به تنتان می‌نشینند و برجستگی‌های زنانه‌تان را پررنگ‌تر می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...