جنگ سایبری علیه ایران بی بدیل بود


جنگ سایبری علیه ایران بی بدیل بود

توکلی زاده با اشاره به اینکه رسانه متغیر اصلی در حکمرانی جهانی است، گفت: جنگ سایبری علیه ایران طی سه ماهه اخیر بی بدیل بود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «محمدامین توکلی‌زاده» معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در کنفرانس بین المللی مناره با موضوع رسانه و وحدت امت اسلامی که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: رسانه امروز متغیر اصلی در حکمرانی جهانی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: حوزه ارتباطات و رسانه در حکمرانی جهانی نقش شتاب دهنده و پیشرانه دارد. وی تصریح کرد: در اوج جنگ جهانی رسانه ای و فرهنگی که علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است، نباید از بودجه ریزی در حوزه رسانه غفلت داشته باشیم.

توکلی زاده تاکید کرد: غرب برای گسترش هژمونی خود از آوردن هیچ پشتیبانی ای در این حوزه دریغ نکرده است. جنگ سایبری علیه روسیه در جنگ اوکراین و جنگ سایبری علیه ایران طی سه ماه اخیر بی بدیل بود.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده اند اگر بخواهید توان انقلاب را به درستی نشان دهید، کافی است به آورده های دشمن توجه کنید؛ آنگاه قدرت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی درک می شود.

توکلی زاده تاکید کرد: گردهمایی بین المللی مناره در این برهه تاریخی نقش و رسالت خوبی می تواند ایفا کند در هماهنگ شدن رسانه های جبهه اسلامی و ایجاد وحدت در حوزه گفتمانی و رسانه ای.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: جهان اسلام در هر موضوعی اختلاف داشته باشد با موضوع محوری قدس اختلاف ندارد و این نقطه وحدت جهان اسلام بوده و عامل وحدت اصلی جهان اسلام نیز باقی خواهد ماند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق