بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه، تیره و روشن


همه افراد رنگ پوست خاص و منحصربه‌فردی دارند؛ به همین دلیل در حین خرید باید به رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه، تیره و روشن توجه کنیم. زیرا رنگ‌ها تاثیر زیادی روی پوست داشته و باعث تیره‌ یا روشن‌تر نشان دادن آن نیز می‌شوند.خرید لباس زنانه باید طبق...

بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه، تیره و روشن

همه افراد رنگ پوست خاص و منحصربه‌فردی دارند؛ به همین دلیل در حین خرید باید به رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه، تیره و روشن توجه کنیم. زیرا رنگ‌ها تاثیر زیادی روی پوست داشته و باعث تیره‌ یا روشن‌تر نشان دادن آن نیز می‌شوند.

خرید لباس زنانه باید طبق فاکتورهای مختلفی مانند قد، استخوان‌بندی، وزن، استایل و رنگ آن انجام شود تا هر فرد بتواند زیبایی خاصی را با پوشیدن لباس تجربه کند.

افرادی که پوست سبزه‌ای دارند بهتر است از لباس‌ زنانه با رنگ‌ گرم ‌استفاده کنند زیرا رنگ سرد برای این پوست تاثیر خوبی به همراه ندارد.

دیگر پوست‌های روشن و تیره نیز به همین صورت باید تناژ رنگی مناسب خود را شناخته و با توجه به آن انتخاب کنند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه

اگر پوست سبزه‌ای دارید و در انتخاب لباس زنانه با رنگ مناسب دچار شک و تردید می‌شوید با خواندن این مطلب به نگرانی‌های خود پایان دهید.‌

برای پوست سبزه انتخاب رنگ‌های گرم و تند بهترین گزینه‌ است. همچنین باید دانست که تناسبی بین پوست سبزه و رنگ سرد وجود نداشته و معمولا استایل خوبی برای فرد به وجود نمی‌آید.

برای ایجاد تناسب بین رنگ‌های سرد و پوست سبزه حتما باید از لباس‌هایی با تناژ گرم نیز در استایل خود استفاده کنید تا به جذابیت شما افزوده شود.

از دیگر رنگ‌های مناسب برای پوست سبزه می‌توان به رنگ تند مانند نارنجی، زرد و سبز چمنی اشاره کرد.‌ این تناژ برای افرادی با پوست روشن نیز مناسب اسب.

حال بهتر است با انواع لباس رنگی و ست کردن آن‌ها برای پوست سبزه نیز آشنا شویم.

رنگ‌های مناسب ست کردن لباس زنانه برای پوست سبزه

بهترین رنگ‌ها که برای لباس اصلی یا بخش‌های مختلف لباس زنانه می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد به شرح زیر می‌باشند:

رنگ مشکی

مشکی رنگی ‌است که برای همه نوع سلیقه و بیشتر پوست‌ها قابلیت استفاده را دارد. از مشکی می‌توان برای لباس مجلسی، مانتو، لباس خانگی و … استفاده کرد.

افرادی که اضافه‌وزن دارند مشکی برای آن‌ها بهترین گزینه است زیرا فرد را لاغرتر نشان می‌دهد. به همین دلیل برای خانم‌های لاغر بهتر است خیلی مورد استفاده قرار نگیرد.

رنگ زرد

یکی از رنگ‌های مناسب و جذاب که زیبایی پوست سبزه را چند برابر می‌کند و بیشتر برای استفاده در لباس‌های مجلسی کاربرد داد رنگ زرد است. در انتخاب رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه از زرد غافل نشوید.

سفید

سفید رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه است که استایل زیبایی برای خانم‌ها ایجاد می‌کند. استفاده از مانتو، لباس مجلسی و شلوار سفید برای این افراد توصیه می‌شود.

زرشکی

یکی دیگر از رنگ‌های مناسب پوست سبزه که بهتر است در فصول سرد مورد استفاده قرار گیرد زرشکی است.

بنفش

رنگ بنفش رنگی سلطنتی بوده استایل جذاب و باشکوهی برای افراد سبزه‌رو ایجاد می‌کند.‌

رنگ‌های خنثی

خنثی رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه است به‌ شرطی که در کنار آن از رنگ‌های تند استفاده شود. رنگ‌هایی مانند خاکی، کرم، مشکی، سفید و بژ نباید به تنهایی پوشیده شوند!

برای استفاده از این رنگ می‌توانید لباس اصلی خود را بین رنگ‌های خنثی انتخاب کرده و برای دیگر بخش‌ها از رنگی تند و روشن استفاده کنید. به‌عنوان مثال؛ تی‌شرت یا مانتو مشکی به‌همراه شالی زرد رنگ می‌تواند گزینه خوبی باشد.

ترکیب رنگ‌های تیره و روشن

انتخاب رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه می‌تواند شما را با چالش مواجه کند زیرا با انتخابی اشتباه پوست شما به رنگ تیره دیده می‌شود و خیلی از افراد این را نمی‌پسندند.

با ترکیب‌ رنگ‌های تیره و روشن مانند سفید و مشکی می‌توان کاری کرد که کنتراست پوست مشخص شود و در نتیجه جذابیت خاصی به استایل بخشید.

رنگ لباس مناسب برای پوست تیره

این تناژ پوستی نیز گرم بوده و رنگ‌های زیادی را می‌توان انتخاب کرد که باعث ایجاد تناسب و زیبایی بین چهره و استایل شود.

اما باید با بهترین رنگ لباس مناسب برای پوست تیره آشنا شویم تا در حین خرید لباس زنانه انتخاب برایمان آسان‌تر شود. در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم.

بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه، تیره و روشن

زرد لیمویی

به‌طور کلی می‌توان گفت در انتخاب رنگ لباس مناسب برای پوست تیره نباید رنگ‌های پاستیلی را فراموش کرد زیرا باعث جذابیت فراوان این نوع پوست می‌شود.

در بین آن‌ها انتخاب زرد لیمویی روشن می‌تواند بهترین گزینه باشد. اگر پوست تیره‌ای دارید با انتخاب لیمویی برای لباس زنانه علاوه بر ایجاد استایلی خاص، باعث جذابیت بیشتر چهره‌ نیز می‌شوید.

آبی پررنگ

علاوه بر رنگ‌های پاستیلی می‌توان‌ از طیف‌های آبی نیز برای خرید لباس زنانه مناسب پوست تیره استفاده کرد.

با استفاده از آبی پررنگ می‌توانید تغییر چشم‌گیری در چهره و جذابیت استایل خود ایجاد کنید.‌ البته اینکه بدانید چه رنگ‌هایی را باید با آن ست کرد نیز بسیار مهم است.

رنگ‌های که با آبی پررنگ ست می‌شوند

این رنگ با رنگ‌های زیادی ست شده و از این رو انتخاب را برای شما آسان می‌کند. انتخاب شلوار جین آبی پررنگ به همراه تیشرت مشکی یا سفید می‌تواند گزینه مناسبی برای یک استایل شیک باشد.

سفید

دیگر رنگ لباس مناسب برای پوست تیره، سفید است که باعث جذابیت و درخشش این رنگ پوست می‌شود. البته سفید برای انواع پوست مناسب بوده و با رنگ‌های مختلف نیز به‌راحتی ست می‌شود.‌ کاملا باز است.‌

آبی آسمانی

برخلاف تصورات، این رنگ باعث ایجاد رنگ‌پریدگی در افرادی با پوست تیره نشده و در عوض باعث سرزنده‌تر شدن رنگ پوست نیز می‌شود. انتخاب آبی آسمانی برای رنگ لباس مناسب برای پوست تیره گزینه مناسبی است.

این رنگ نیز مانند سفید دست شما را در انتخاب ست مناسب باز گذاشته و می‌توانید رنگ‌های مختلفی را به‌همراه آبی آسمانی بپوشید.

سبز

رنگ لباس مناسب برای پوست تیره می‌تواند سبز باشد به‌ شرط اینکه از سبزهای روشن در استایل استفاده شود.

به‌طور کلی می‌توان گفت رنگ تیره به‌هیچ وجه مناسب پوست تیره نبوده و باید این نکته را در انتخاب تمام رنگ‌ها مد نظر داشته باشید.

صورتی کثیف

استفاده از رنگ صورتی برای پوست‌های تیره می‌تواند گزینه خوبی باشد به‌خصوص صورتی کثیف که یک مکمل برای آن محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید تیشرت بهاره هستید این رنگ را فراموش نکنید.

بهترین رنگ‌هایی که برای ست کردن با صورتی می‌توان انتخاب کرد شامل سفید، سیاه و آبی است. البته در صورت انتخاب صورتی کثیف می‌توانید از رنگ‌های کم‌رنگ برای ایجاد استایلی زیبا استفاده کنید.

رنگ لباس مناسب برای پوست تیره و رنگ غیر مناسب برای آن کدام است؟

به‌طور کلی می‌توان گفت رنگ‌های تناژ گرم برای این افراد گزینه مناسبی است. همچنین رنگ‌های سفید، قرمز، نارنجی، طلایی، صورتی، آبی روشن و بنفش انتخابی عالی محسوب می‌شوند.‌

در این بین رنگ‌های سرد یا خیلی تیره مانند قهوه‌ای، سرمه‌ای، سبز آبی و فیروزه‌ای تیره برای افراد دارای پوست تیره مناسب نیستند.

اگر رنگ مشکی را برای پوست تیره انتخاب می‌کنید بهتر است لباس شما دارای درخشندگی باشد تا به استایل شما بیش از پیش جذابیت ببخشد.

رنگ لباس مناسب برای پوست روشن کدام است

افراد دارای پوست روشن باید در انتخاب رنگ لباس دقت کافی را داشته باشند تا باعث رنگ‌پریدگی پوست خود نشوند.‌ به‌عنوان مثال؛ رنگ‌های خنثی باعث بی‌روحی این افراد شده و زیبایی آن‌ها را از بین می‌برد. در ادامه بیشتر با رنگ‌های مناسب و تاثیر آن‌ها بر پوست روشن آشنا می‌شویم.

از برخی رنگ‌های پاستیلی دوری کنید

استفاده از رنگ‌های پاستیلی می‌تواند باعث محو و کدر شدن پوست سفید شود. به‌خصوص در صورتی که تناژ پوست روشن شما به صورتی مایل باشد نباید این رنگ‌ها را انتخاب کنید.

بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه، تیره و روشن

اگر به این رنگ‌ها علاقه زیادی دارید بهتر است از آن‌ها برای لباس اصلی استفاده نکنید. یا هم می‌توان از لباس زنانه‌ای استفاده کرد که کم‌ترین میزان رنگ پاستیلی را دارد.‌ با این کار هم استایل جذابی برای خود ساخته‌اید هم اینکه از رنگ موردعلاقه‌تان استفاده کرده‌اید.

تاثیر رنگ‌ سفید و سیاه بر پوست روشن

کنتراست ایجاد شده در پوست توسط رنگ‌ مشکی به حدی زیاد است که باعث ایجاد ظاهری خشن در شما شده و پوست را رنگ‌پریده‌تر نشان می‌دهد. پس انتخاب این رنگ نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در مقابل رنگ سفید در ایجاد کنتراست مناسب ناتوان بوده و حالتی بیمارگونه برای شما ایجاد خواهد کرد. به دلیل نزدیکی پوست روشن با رنگ سفید و برخور‌د آن‌ها با یکدیگر، جذابیت چهره از بین می‌رود.

رنگ‌های خنثی

انتخاب رنگ لباس مناسب برای پوست روشن می‌تواند بین رنگ‌های خنثی باشد. لباس‌هایی با رنگ قهوه‌ای، سبز و خاکستری برخلاف رنگ‌های مشکی و سفید باعث ایجاد حس طراوت و سرزندگی در پوست شما شده و کسلی را از چهره دور می‌کنند.

به همین دلیل خرید لباس زنانه خنثی از طریق https://zhilmo.com/product_category/women/ می‌تواند شما را به هدف خود یعنی از بین بردن رنگ‌پریدگی پوست برساند.

خاکستری رنگ لباس مناسب برای پوست روشن

اگر قصد دارید لباس‌های خاکستری را انتخاب کنید برای تاثیرگذاری آن‌ها باید حتما از خاکستری متوسط تا تیره یا زغالی استفاده کنید. زیرا رنگ روشن آن می‌تواند باعث محو شدن رنگ پوست شود.

بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست روشن، خاکستری متوسط است. زیرا تضاد زیبایی ایجاد کرده و باعث جذابیت بیشتر چهره می‌شود.

برای رنگ قهوه‌ای نیز این طیف رنگی صدق می‌کند. رنگ لباس مناسب برای پوست روشن بهتر است قهوه‌ای متوسط تا تیره باشد.

سبز زمردی و پوست روشن

یکی از بهترین رنگ لباس مناسب برای پوست روشن می‌تواند سبز زمردی باشد. اگر پوست سفیدی دارید و به دنبال استایل شیک و سلطنتی هستید سبز زمردی برای کمک به شما آمده است.

رنگ آبی و پوست روشن

در انتخاب رنگ آبی مناسب باید دقت کافی را داشته باشید. همان‌طور که خاکستری روشن می‌تواند باعث محو شدن رنگ پوست شما شود برخی از سایه‌های آبی نیز ممکن است شما را عجیب نشان دهند.

اگر رنگ رگ‌های زیرین شما آبی باشد و لباسی با همان تناژ انتخاب کنید به‌شدت می‌تواند باعث برجسته شدن رگ‌ها و تاثیر منفی بر چهره شود.

۲ نوع آبی وجود داشته که می‌تواند باعث ایجاد استایلی زیبا و چهره‌ای با طراوت شود. یکی از آن‌ها آبی نیروی دریایی است که رنگی قدرتمند محسوب شده و امکان غالب شدن بر سردی چهره را دارد.

دیگری آبی سلطنتی بوده که نه‌تنها چهره را کم‌رنگ نمی‌کند بلکه باعث برجستگی آن نیز می‌شود.

از رنگ‌های خیلی درخشان دوری کنید

برای ایجاد چهره‌ای جذاب بهتر است از انتخاب رنگ‌هایی مانند زرد و نارنجی پرهیز کنید. زیرا با روشنی زیادی که دارند؛ نمی‌توان انتظار ایجاد تناسب با پوست سفید را از آن‌ها داشت.

برای اینکه ظاهر خود را جسورانه نشان دهید بهتر است از رنگ‌های پررنگ و جیغ، البته در مقیاس کم برای استایل خود استفاده کنید.

رنگ‌هایی که برای همه مناسب هستند

با توجه به روان‌شناسی رنگ‌ها می‌توان گفت ۴ رنگ وجود دارد که استفاده از آن‌ها برای انواع پوست مناسب است. این رنگ‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • قرمز تیره
  • آبی تیره
  • رز ملایم
  • بادمجانی

نکته مهم برای انتخاب رنگ لباس

ما در این مقاله به بررسی رنگ‌های مختلفی از لباس پرداختیم و بایدها و نبایدهایی را برای شما شرح دادیم. اما نکته مهم که قابل ذکر است سلیقه افراد بوده و اعتمادبه‌نفسی که حین پوشیدن انواع لباس رنگی دارند.

علاوه بر رنگ‌های گفته‌شده سعی کنید از سلیقه خود نیز بهره ببرید و رنگ‌های مختلف را تجربه کنید. شاید انتخاب صحیح رنگ به افراد استایل زیباتری ببخشد اما گاهی جسور بودن نیز می‌تواند زندگی را از حالت یکنواخت خارج کند.

جمع‌بندی

شاید فکر کنید انتخاب رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه مشکل است؛ اما این موضوع صحیح نبوده و این انتخاب سخت نیست. زیرا برای این افراد معمولا رنگ‌های گرم پیشنهاد می‌شود تا علاوه بر جذابیت استایل باعث ایجاد تناسب با رنگ چهره نیز شود.

از بهترین این رنگ‌ها می‌توان به مشکی، سفید، زرشکی، زرد، بنفش و ترکیب رنگ‌های خنثی به‌همراه رنگ‌های تند و جیغ و همچنین ترکیب رنگ‌های تیره و روشن اشاره کرد.

رنگ لباس مناسب برای پوست تیره نیز علاوه بر رنگ‌های گرم شامل رنگ‌های پاستیلی مانند زرد لیمویی و رنگ‌هایی مثل، سبز، آبی آسمانی، آبی پررنگ، سفید و صورتی کثیف می‌باشد. برای داشتن پوستی درخشان بهتر است از رنگ‌های شاد و ترکیب درست آن‌ها استفاده کنید.

انتخاب رنگ لباس مناسب برای پوست روشن می‌تواند کمی مشکل باشد زیرا با انتخابی اشتباه صورت کاملا رنگ‌پریده و بیمارگونه به نظر می‌رسد.

اگر پوست روشنی دارید بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سبز و قهوه‌ای استفاده کرده و همچنین در انتخاب این رنگ‌ها نیز باید از طیف روشن دوری کنید.

با توجه به گفته‌های فوق با رنگ‌های مناسب و نامناسب پوست خود تا حدودی آشنا شدید. اما پیشنهاد ما این است که اگر سلیقه متفاوتی دارید بهتر است گاهی نیز در خرید لباس زنانه بدون توجه به تناسب آن تنها به رنگ مورد علاقه خود دقت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟