دستگیری عاملان تیراندازی با انگیزه اختلاف حساب ملکی


دستگیری عاملان تیراندازی با انگیزه اختلاف حساب ملکی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۳ نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان رودان با انگیزه اختلاف حساب زمین کشاورزی و ملکی خبر داد و گفت: خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشده است.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۱ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از یک نزاع منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهرستان رودان، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند با توجه به سرنخ های موجود سه متهم دخیل در این درگیری را در سطح شهرستان شناسایی و آن ها را در عملیات‌هایی جداگانه و منسجم دستگیر کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه خوشبختانه در این درگیری آسیبی به افراد وارد نگردیده و شلیک اسلحه شکاری به سمت منطقه بی خطر صورت گرفته، تصریح کرد: برابر بررسی های صورت گرفته و اظهارات متهمان، انگیزه این نزاع اختلافات ملکی و اختلاف حساب بر روی یک قطعه زمین کشاوری و باغ صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی انجام خواهد داد و افرادی که امنیت روانی جامعه را به خطر بیاندازند با برخود قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !