این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!


این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!

زیباترین زنان جهان در کشورهای برزیل، روسیه، سوئد، اوکراین، لبنان و چند کشور دیگر ساکن هستند.

این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!
به نقل از وقت صبح: داشتن چهره زیبا یکی از آرزوهای بیشتر خانم های دنیاست. در این گزارش 10 کشوری که بیشترین زنان زیبا در جهان را دارد معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان اهل کجا هستند؟

برزیل

چرا سوپر مدل های برزیلی زیاد است؟ زیرا آنها ژن این کار را دارند. برزیلی‌ها احتمالاً از نظر قومیتی مخلوط‌ترین مردم جهان هستند. بنابراین ترکیب سایه‌ها و شکل‌های مختلف، عالی‌ترینها را ایجاد می‌کند.

روسیه


این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!
پس از برزیل، روسیه احتمالاً کشوری با زیباترین زنان در هر مایل مربع است. زیبایی زنانه بخشی از چشم انداز روسیه است.

اسلواکی

مردانی که زنان بلوند قدبلند چشم آبی را ترجیح می دهند، به طور خودکار فکر سوئد می کنند، اما زیباترین بلوندها در واقع در اسلواکی هستند!

سوئد


این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!
اگرچه اسلواکی‌ها سوئدی‌ها را در رده جذاب‌ترین بلوندها شکست دادند، نمی‌توان انکار کرد که زنان سوئدی با کلیشه‌های زنان زیبا همخوانی دارند. به همین دلیل است که آنها دو عنوان اول Miss World را کسب کردند و زیبایی آنها فقط در بیرون نیست. با هر زنی در استکهلم صحبت کنید و متوجه خواهید شد که آنها نیز تحصیلکرده و پیچیده هستند.

ونزوئلا

ونزوئلا بیشترین برنده مسابقات زیبایی را در جهان دارد و این به این دلیل است که زیبایی بزرگترین وسواس این کشور است. گفته می شود که زیبایی زن بزرگترین منبع غرور ملی و حتی هویت ملی است، .

کلمبیا


این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!
همه آنها شبیه سوفیا ورگارا نیستند، اما بسیاری از آنها به هم نزدیک می شوند.

اوکراین

چرا بسیاری از مردان در سراسر جهان به دنبال عروس اوکراینی هستند؟ دلایل آن به خوبی شناخته شده و مورد بحث قرار گرفته است، اما مهمتر از همه، به این دلیل است که زنان خوش پوش و و بسیار جذابی هستند.

لبنان

اکثر مردم موافق هستند که لبنان زیباترین زنان خاورمیانه و جهان عرب را دارد. و همه واقعاً از طریق یک عکس جنجالی در سال 2006 از زنان ثروتمند لبنانی که سوار بر یک محله جنگ زده در بیروت بودند، متوجه شدند.

آنگولا


این 10 کشور زیباترین زنان دنیا را دارند!
زیباترین زنان آفریقایی اهل آنگولا هستند. این کشور یکی از تنها دو کشور زیر صحرا است که یک برنده سیاه‌پوست Miss Universe دارد و مدل‌های آن اکنون در باندهای بین‌المللی ظاهر می‌شوند.

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا به عنوان چاق ترین کشور جهان شهرت دارد و در چنین کشوری متنوع واقعاً نوع خاصی از زن وجود ندارد. اما آمریکا همچنین به محصولات و روش های کاهش وزن و افزایش زیبایی وسواس دارد و آن ها نیز از زیبایی کم ندارند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»