10 شامپو پرطرفدار فروشگاه های اینترنتی لوازم بهداشتی کدامند؟


استفاده از شامپو با هدف پاک کردن چربی‌ها و آلودگی‌ها از سطح مو و پوست کف سر انجام می‌شود. شامپوها در مقایسه با صابون‌ها و سایر شوینده‌ها از ساختاری ملایم‌تر برای پاکسازی موها برخوردار هستند. اما انتخاب شامپوی مناسب و مطابق با نوع نیاز...

استفاده از شامپو با هدف پاک کردن چربی‌ها و آلودگی‌ها از سطح مو و پوست کف سر انجام می‌شود. شامپوها در مقایسه با صابون‌ها و سایر شوینده‌ها از ساختاری ملایم‌تر برای پاکسازی موها برخوردار هستند. اما انتخاب شامپوی مناسب و مطابق با نوع نیاز موها در میان تنوع چشمگیر محصولات و برندهای موجود در بازار ممکن است دشوار باشد. در این مطلب راهنمای خرید بهترین شامپوهای فروشگاه‌های ایرانی را به شما ارائه داده و ۱۰ مورد از پرفروش‌ترین نمونه شامپوهای موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

10 شامپو پرطرفدار فروشگاه های اینترنتی لوازم بهداشتی کدامند؟

۱۰ شامپوی پرفروش در فروشگاه‌های اینترنتی

خرید شامپو می‌تواند یکی از انتخاب‌های سخت برای کسانی باشند که موهای خود اهمیت می‌دهند. در ادامه شما را با محبوب‌ترین شامپوها که در فروشگاه‌های اینترنتی خریداران زیادی دارند، آشنا خواهیم کرد:

شامپو کلیر

کلیر در بازار فروش محصولات بهداشتی و شوینده نامی آشنا و مورد اعتماد است. فرمولاسیون شامپوهای این برند مطابق با نیاز انواع مو طراحی شده و علاوه بر پاکسازی آلاینده‌ها از روی موها به طراوت و نشاط تارهای و ساقه‌های مو کمک‌ می‌کند. برند کلیر با تجربه طولانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو با هدف رفع مشکلات موها از ویژگی‌های منحصر به فرد برای تقویت موها برخوردار است. شما می‌توانید انواع شامپو کلیر با بهترین قیمت را از سایت‌ فروشگاهی مو تن رو خریداری نمایید.

10 شامپو پرطرفدار فروشگاه های اینترنتی لوازم بهداشتی کدامند؟

انواع شامپو کلیر

انواع شامپو کلیر به دسته بندی زیر تقسیم می‌شود:

شامپوهای کلیر مخصوص استفاده بانوان:
  • شامپو ضد شوره، حالت دهنده و درخشان کننده
  • شامپو ضد شوره حاوی عصاره گیاهی
  • شامپو ضد شوره و تنظیم کننده چربی سر
  • شامپو ضد شوره برای موهای معمولی
شامپو کلیر مخصوص استفاده آقایان:
  • شامپو ضد شوره و شاداب کننده موی سر
  • شامپو ضد شوره و خنک کننده با عصاره نعنا
  • شامپو ضد شوره و تقویت کننده مو

شامپو سولکس

شامپوهای برند سولکس از ساختار و بافت نرم و سبک برای هیدراته کردن موها و آبرسانی قوی به آن‌ها برخوردار هستند.‌ فرمولاسیون شامپوهای این برند متشکل از مواد و فراورده‌های ارگانیک برای تقویت و ایجاد نشاط در ریشه‌ها و تارهای مو است. شامپوهای سولکس بهترین گزینه برای درمان مشکلات و استفاده روزانه است.

انواع شامپو مو سولکس

اگر قصد خرید شامپو از این برند محبوب را دارید، می‌توانید از میان انواع شامپو مو سولکس، یک شوینده مناسب با موی خود را به راحتی بیابید:

  • شامپو سولکس فاقد سولفات مخصوص موهای رنگ شده
  • شامپو سولکس بدون سولفات حاوی روغن زیتون
  • شامپو سولکس بدون سولفات حاوی کراتین و روغن آرگان
  • شامپو سولکس بدون نمک حاوی کراتین
  • شامپو سولکس سبز نعنایی مناسب انواع مو

شامپو اویدرم

اویدرم از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی تولید کننده محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در بازار است که محصولات خود را با کیفیت و اثربخشی بالا به تولید رسانده و با قیمت مناسب وارد بازار می‌کند. با استفاده از شامپوهای برند اویدرم می‌توانید به رفع انواع مشکلات موی سر خود پرداخته و از اثرات شاداب کنندگی و حجم دهندگی این شامپو استفاده کنید.

انواع شامپو اویدرم

  • شامپو ضد ریزش مو مدل Palminex
  • شامپو مدل Kerastem D

10 شامپو پرطرفدار فروشگاه های اینترنتی لوازم بهداشتی کدامند؟

شامپو فولیکا

از دیگر برندهای محبوب ایرانی تولید کننده لوازم بهداشتی و مراقبتی، برند فولیکا است که شامپوها و سایر شوینده‌های موی سر را با هدف تقویت و پرورش موها به بازار عرضه می‌کند‌. در ترکیبات شامپو فولیکا از مواد شیمیایی و مضر نظیر سولفات استفاده نشده است و می‌توان از این شوینده‌ها با ترکیبات ملایم برای محافظت از موها استفاده نمود. اگر قصد خرید شامپو با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، شامپو فولیکا گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود‌.

انواع شامپو فولیکا

  • شامپو ضد ریزش فولیکا
  • شامپو ضد شوره فولیکا

شامپو لورآل

این برند فرانسوی تولید کننده باکیفیت‌ترین شامپوهای سر در بازار است و می‌توان از محصولات متنوع آن برای مراقبت و حفظ سلامت انواع مو با ویژگی‌های مختلف استفاده نمود. شامپوهای لورآل با اثر گذاری بر ساختار ریشه‌ای و ساقه‌ای مو به رشد و تقویت هر چه بیشتر موها کمک می‌کند.

انواع شامپو لورآل

  • شامپو پروکراتین لورآل
  • شامپو ویتامینو کالر لورآل
  • شامپو ضد شوره لورآل

شامپو گارنیه

برند فرانسوی گارنیه از برندهایی است که تحت مجموعه شرکت لورآل به فعالیت تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی می‌پردازد. این برند برای انواع مو از موهای خشک و آسیب پذیر تا چرب و رنگ شده محصولاتی را در نظر گرفته است.

انواع شامپو گارنیه

  • سری فروکتیس گارنیه
  • اولترادوکس زیتون
  • اولترادوکس ذغال اخته

شامپو داو

برند آمریکایی داو از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تولید کننده محصولات مراقبتی بازار است و با طراحی ترکیبات موثر در شامپوهای خود ضمن کمک به تمیز و درخشان شدن موها از ایجاد ریزش و آسیب در آن‌ها جلوگیری کرده و به رشد و ضخامت تارهای نازک مو کمک می‌کند. این شامپوها با برخورداری از ویتامین‌ها و پروتئین‌ها در فرمولاسیون خود برای استفاده روزانه گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند.

انواع شامپو داو

  • شامپو درخشان کننده موی روزانه داو
  • شامپو ضد شوره داو
  • شامپو اینتنس تقویت کننده موی داو

شامپو سریتا

سریتا از موفق‌ترین و پرآوازه‌ترین شامپوهای ایرانی است که با فرمولاسیون گیاهی خود اثرات ضد التهابی بالایی بر روی پوست سر دارد و به موها برای تقویت و تعدیل میزان چربی کمک می‌کند. شامپو مخصوص موی چرب سریتا حاوی ویتامین E و B، رزماری، مریم گلی، بابونه و گزنه است که به تعدیل چربی پوست سر کمک کرده و از ایجاد خارش و التهاب جلوگیری می‌کنند‌.

شامپو پریم

پریم از دیگر شامپوهای پرطرفدار این لیست است که با تاثیر گذاری بالا و اثرات نتیجه بخش توجه و رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده است. شامپو موی چرب پریم پرطرفدارترین نمونه محصول این شرکت است که از ترکیباتی حاوی ویتامین E، عصاره گندم، روغن اینکا اینچی و عصاره شی باتر تشکیل شده و در کنترل چربی سر و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

شامپو شون

شامپو شون از محصولات مقرون به صرفه و باکیفیت موجود در بازار است که به رفع مشکلات موی سر کمک کرده و موهای شما را به خوبی از آلودگی‌ها، سبوم و ..‌. پاکسازی می‌کند. شامپو احیا کننده موی چرب حاوی عصاره چای سبز و نعناع شون با ساختاری ملایم و نرم موهای شما را تمیز کرده و از موهای آسیب دیده به خوبی محافظت می‌کند‌. وجود آنتی اکسیدان‌های قوی در این شامپو به مبارزه با رادیکال‌های آزاد پرداخته و باعث ترمیم و بازسازی موهای شکننده می‌شود.

نتیجه گیری

تمامی شامپوهای معرفی شده در فهرست بالا دارای فرمولاسیونی موثر جهت افزایش پاکسازی، درخشندگی و لطافت موهای شما هستند و با تقویت تارها و ریشه‌های مو از ریزش موها جلوگیری می‌کنند. برای ثبت سفارش و خرید شامپوی مورد نظر از مو تن رو می‌توانید نام برند و مدل شامپوی مورد نظر خود را در بخش جستجوی سایت سرچ کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است