رندرهای جدید گوشی هواوی P60 Pro +عکس


رندرهای جدید گوشی هواوی P60 Pro +عکس

به نظر می رسد که هواوی ممکن است در آینده نزدیک پیشرفت های جدید و هیجان انگیزی برای مشتریان خود داشته باشد.

به گزارش مشرق، اولین بار ۲ هفته پیش بود که رندرهای هواوی P۶۰ Pro را دیدیم. این رندرها طراحی خاص قاب دوربین را به ما نشان می‌داد. به هر حال سری P هواوی متمرکز بر دوربین هستند و طراحی قاب دوربین آن‌ها معمولا یکتا است. به تازگی رندر جدید هواوی پی ۶۰ پرو منتشر شده که با هم آن را بررسی می‌کنیم.

رندرهای جدید گوشی هواوی P60 Pro +عکس

رندر جدید هواوی پی ۶۰ پرو

به نظر می رسد که هواوی ممکن است در آینده نزدیک پیشرفت های جدید و هیجان انگیزی برای مشتریان خود داشته باشد. شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۱۴۰۱ نه یک دستگاه بلکه دو دستگاه گوشی هوشمند پرچمدار را معرفی کند، منتشر شده است. گفته می شود که این محصولات شامل سری P۶۰ است که بر روی عکاسی تمرکز می کند و سری Mate ۶۰ که با مجموعه ای از ویژگی ها و نوآوری های جدید مجهز می شود.

اخیراً اطلاعاتی در مورد مدل P۶۰ Pro منتشر شده، از جمله رندرهایی که توسط هنرمندی به نام HoiINDI در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر یک صفحه دولبه خمیده و یک ماژول دوربین منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد که یک دوربین پریسکوپ در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد.

گزارش قبلی نشان داده است که دوربین هواوی P۶۰ Pro دارای یک مجموعه سه گانه روی قاب پشتی است که با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۸۸۸ همراه خواهد بود. دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی در این دستگاه دارای سنسور سونی IMX۸۵۸ است، در حالی که دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی دارای OmniVision OV۶۴B خواهد بود. XMAGE، برند تصویربرداری اختصاصی هواوی است که بر اساس رندرها بر روی ماژول دوربین قرار خواهد گرفت.

رندرهای جدید گوشی هواوی P60 Pro +عکس


طبق گمانه‌زنی‌ها، P۶۰ Pro دارای اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش است. گفته می‌شود مشخصات P۶۰ Pro شامل یک پنل OLED ۶.۶ اینچی با وضوح QHD+ و پشتیبانی از رفرش‌ریت۱۲۰ هرتز است. این گوشی می تواند دارای حافظه رم LPDDR۵X و حافظه ذخیره سازی UFS ۴.۰ باشد. گواهی IP۶۸ و سیستم عامل HarmonyOS ۳.۰ نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین انتظار می رود P۶۰ Pro دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می کند. ذکر این نکته ضروری است که سری هواوی P۶۰ و Mate ۶۰ هنوز به طور رسمی توسط هواوی معرفی نشده اند و حتی شاهد رندرهایی برای سری Mate ۶۰ نیستیم.

منبع:ترنجی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...