پرفروش ترین سینک های کن


تمامی خانه داران و آشپزها روزانه مدت زمان زیادی را پای سینک مشغول انجام کارهای مختلف از جمله شستشوی ظروف یا میوه و سبزیجات هستند. در نتیجه یکی از اساسی‌ترین لوازم آشپزخانه است که می‌توان آن را به عنوان قلب آشپزخانه شناخت. از...

تمامی خانه داران و آشپزها روزانه مدت زمان زیادی را پای سینک مشغول انجام کارهای مختلف از جمله شستشوی ظروف یا میوه و سبزیجات هستند. در نتیجه یکی از اساسی‌ترین لوازم آشپزخانه است که می‌توان آن را به عنوان قلب آشپزخانه شناخت. از طرفی نوع ساختار، نصب و قرارگیری این محصول در سهولت و حتی سرعت استفاده تأثیر فراوانی می‌گذارد.

پرفروش ترین سینک های کن

برای مثال اگر ابعاد سینک ظرفشویی استاندارد باشد، نوع ایستادن در مقابل آن و شستن ظروف یا نصب سینک آسان‌تر خواهد بود. حتی جنس بدنه سینک در شستشو، خشک کردن و نگهداری آن تأثیر مستقیمی می‌گذارد و به هر اندازه که جنس بهتری داشته باشد، نگهداری راحت‌تری خواهد داشت. در نتیجه باید هنگام خرید سینک ظرفشویی به سراغ بهترین سینک‌های ایرانی رفت. این سینک‌ها به منظور افزایش کارایی برای مصرف کنندگان از لحاظ نوع نصب به دو نوع توکار و روکار تقسیم‌بندی شده‌اند. مدل‌های توکار جدیدترین نمونه‌ها هستند که به زیبایی در درون کابینت یا پیشخوان نصب می‌شوند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

از پرچمداران آن‌ها باید سینک‌های کن را نام برد که از اجناس درجه یک و کیفیت مرغوبی بهره‌مند شده‌اند و حتی قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد معرفی پرفروش‌ترین سینک‌های کن را داریم که تمامی آن‌ها به دلیل مسائل مهمی نظیر قیمت مناسب، ماندگاری بالا، ابعاد استاندارد و کیفیت مطلوب در میان پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند.

سینک توکار کن مدل ۸۰۲۲P

اولین مورد از پرفروش‌ترین مدل‌های سینک کن، سینک توکار مدل ۸۰۲۲P است. از مهمترین ویژگی‌های متمایز کننده می‌توان به طراحی چشمگیری اشاره کرد که توجه بسیاری از مصرف کنندگان باسلیقه و خاص پسند را جلب کرده است. این محصول از مدل‌هایی با لگن عمیق و حدود ۲۰ سانتی‌متر عمق است. در نتیجه بر این اساس شستشوی ظروف و انجام کارهای مختلف در آن به راحتی و با فضای کافی انجام می‌شود. از طرفی دیگر عمیق بودن موجب مزیت مهم عدم پاشیدن آب به اطراف و کابینت‌ها می‌شود.

این سینک توکار کن با مدل دو لگنه از جنس استیل ضد زنگ و آنتی باکتریال تولید شده است تا از تجمع باکتری بر روی آن جلوگیری شود. همچنین این جنس خاص به قابلیت نظافت سریع و آسان هم منتهی می‌شود و به‌طبع می‌توان روزانه از داشتن یک سینک ظرفشویی تمیز و براق لذت برد. در ضمن سینک کن مدل ۸۰۲۲P در ابعاد ۱۱۶ سانتی‌متر طول و ۵۰ سانتی‌متر عرض تولید می‌شود.

سینک توکار کن مدل ۸۰۴۱P

پرفروش ترین سینک های کن

سینک توکار کن مدل ۸۰۴۱P دومین مدل از پرفروش‌ترین نمونه‌های این برند است که می‌توان طراحی منحصر به فرد را مهمترین دلیل تمایز و فروش بالای آن دانست. این سینک دارای دو عدد لگن است که یکی از آن‌ها با اندازه‌ای کمی کوچک‌تر از دیگری می‌باشد و ظاهر جالبی ایجاد کرده است. همچنین در هر دو حالت لگن در چپ یا راست عرضه می‌شود.

جنس سینک کن مدل۸۰۴۱P از جنس استنلس استیل یا همان استیل ضد زنگ ۳۰۴ است و درخشش و براقی زیبایی دارد. این محصول هم دارای عمق ۲۰ سانتی‌متری است و به‌طبع هنگام شستن ظروف، سبزیجات یا میوه‌ها آب به اطراف سینک و کابینت‌ها پاشیده نمی‌شود. در واقع این مزیت از دلایل مهمی است که موجب فروش بالای این محصولات می‌شود زیرا که پاشیدن آب به کابینت باعث پوسیدگی و خرابی آن خواهد شد.

همچنین این سینک کن از مزیت قابل توجه بدنه آنتی باکتریال برخوردار است. در ضمن همراه با جامایع متصل بر سینک عرضه می‌شود و تمامی این مزایا و ویژگی‌های کاربردی در کنار قیمتی مقرون به صرفه به تکمیل بودن این سینک ظرفشویی منجر می‌شوند.

سینـک توکار کن مدل ۸۰۷۲P

سینک توکار کن مدل ۸۰۷۲P با بهره‌گیری از دو لگن عمیق امکان شستشوی آسان ظروف بدون پاشیدن آب به محیط اطراف را به ارمغان آورده است. در واقع بسیاری از افراد هنگام خرید سینک توکار به دلیل قرارگیری لبه‌ها در درون پیشخوان نگران پاشیدن آب به کابینت‌ها هستند، این مشکل با طراحی و تولید لگن‌های عمیق با عمق ۲۰ سانتی‌متر در سینک‌های توکار کن برطرف شده است.

همچنین جنس بدنه این محصول از جنس استنلس استیل است که به معنای عدم زنگ زدگی در مرور زمان می‌باشد. در واقع بسیاری از مدل‌های بی‌کیفیت پس از مدت کوتاهی به دلیل قرارگیری مداوم در برابر رطوبت و آب دچار زنگ زدگی می‌شوند. این موضوع باعث خراب شدن ظاهر سینک ظرفشویی و حتی پس از مدتی بلااستفاده شدن آن می‌شود. در حالی که در سینک توکار کن مدل ۸۰۷۲P از جنس مرغوبی استفاده شده است تا حتی در مرور زمان زیبایی و براقی خود را حفظ کند. البته نکته مهم این است که این جنس علاوه بر ضد زنگ بودن، به آسانی تمیز و درخشان خواهد شد.

سینـک توکار کن مدل ۸۰۶۲P

یکی دیگر از نمونه‌های پرفروش‌ترین سینک‌های کن، سینک توکار کن مدل ۸۰۶۲P می‌باشد که به دلایل مهمی نظیر قیمت مناسب و به صرفه توسط مصرف کنندگان بسیاری به تعداد دفعات متعدد خریداری شده است. در واقع زمانی که قیمت این محصول را با قابلیت‌ها و کیفیت بالای آن بسنجیم، کاملاً مشخص خواهد بود که این قیمت عادلانه و منصفانه است.

این سینـک توکار کن دارای دو لگن و یک سینی است و امکان قرارگیری لگن در چپ یا راست به دلخواه مشتری وجود دارد. از این رو هر شخص بر اساس ساختار و دکوراسیون آشپزخانه خود می‌تواند از سینـک ظرفشویی با قرارگیری متناسب برخوردار شود. در ضمن سینک توکار کن مدل ۸۰۶۲P همراه با سبد میوه شور و تخته کار عرضه می‌شود.

سینک توکار کن مدل BCN 104

پرفروش ترین سینک های کن

سینک توکار کن مدل BCN 104 آخرین مورد از پرفروش‌ترین سینک‌های کن است و نسبت به مدل‌های دیگر متفاوت می‌باشد. این محصول در میان نمونه‌های سینـک باکسی قرار می‌گیرد و دارای یک لگن است. البته همچنان جنس آن از جنس درجه یک استنلس استیل ۳۰۴ است تا در برابر ضربه، حرارت و خوردگی مقاومت بالایی را ارائه کند. این سینک محبوب از مدل‌های عمیق با عمق ۲۵ سانتی‌متری است. در ضمن همراه با آبچکان آلومینیومی، جامایع، سبد و لگن جداشونده استیل عرضه می‌شود.

در نهایت با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر یک از این محصولات می‌توانید به دلخواه انتخابی مناسب را از میان آن‌ها رقم بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید