روتختی از کجا بخریم؟


یکی از وسایل مهم هر اتاق خواب، روتختی آن است که متشکل از یک پارچه مستطیل شکل بوده و برای پوشاندن تشک تخت کاربرد دارد. روتختی هم به صورت کاوری و هم ملحفه‌ای تولید می‌شود که کاربرد هر دو آن‌ها دور نگه داشتن تشک از آلودگی است....

یکی از وسایل مهم هر اتاق خواب، روتختی آن است که متشکل از یک پارچه مستطیل شکل بوده و برای پوشاندن تشک تخت کاربرد دارد. روتختی هم به صورت کاوری و هم ملحفه‌ای تولید می‌شود که کاربرد هر دو آن‌ها دور نگه داشتن تشک از آلودگی است.

روتختی از کجا بخریم؟

اگر روتختی آلوده شد، می‌توان به راحتی آن را از تشک جدا کرد و شست و بدین صورت دیگر نیازی به شستشو کامل تشک نخواهد بود. به طور کلی پیش از آن که بخواهیم کالایی خریداری کنیم، می‌بایست اطلاعات جامعی درباره آن کالا کسب کرده و تا با آگاهی کامل خرید کرد.

این موضوع درباره روتختی نیز صدق می‌کند و برای اینکه بتوانید بهترین مورد را از میان انواع روتختی‌ها انتخاب کنید، به دانستن نکات لازم نیاز دارید. از همین رو مقاله حاضر به بیان این نکات پرداخته و به پرسش رایج روتختی از کجا بخرم، پاسخ داده است.

نکات مهم خرید رو تختی

استفاده از تختخواب بدون رو تختی ممکن نیست. از طرفی برای خرید روتختی چند نکته باید در نظر گرفته شود تا کالایی که تهیه می‌کنید با نیاز شما تناسب داشته و هم بادوام باشد. از همین رو در این قسمت به معرفی مهم‌ترین نکات خرید روتختی اشاره می‌کنیم. در بخش‌های بعدی نیز به پرسش روتختی از کجا بخرم پاسخ خواهیم داد.

  • سایز روتختی: هر مدل تختی که در بازار وجود دارد در سایز استانداردی تولید شده است و روتختی‌ها نیز متناسب با همین سایز تولید می‌شوند. پس هنگام خرید روتختی دقت کنید که سایز آن متناسب با تخت خواب شما باشد.
  • طرح و رنگ روتختی: روتختی یکی از وسایل اتاق خواب است که رنگ و طرح آن تاثیر بسیاری بر زیبایی اتاق دارد. از همین رو، در انتخاب این کالا به تناسب رنگ آن با دکوراسیون اتاق دقت می‌شود. همچنین طرح آن نیز بسیار مهم است و برای مثال نباید در اتاقی شلوغ از روتختی استفاده کرد که آن را شلوغ‌تر نشان می‌دهد.
  • جنس پارچه روتختی: ما ساعت‌های طولانی را روی تخت به استراحت می‌پردازیم و به همین دلیل روتختی به طور مداوم در تماس با ما است. اگر روتختی از پارچه‌ای با جنس مناسب تولید نشده باشد، هم دوام کمتری خواهد داشت و هم موجب حساسیت، عرق،گر گرفتی و… خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم روتختی از جنس نخ تهیه کنید.
  • کیفیت روتختی: طبیعتاً هر چه کیفیت روتختی بالاتر باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. می‌دانید که کیفیت ارزان نیست و هر چه روتختی باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود‌؛ بنابر‌این به دنبال خرید روتختی ارزان قیمت نباشید‌. برای مثال روتختی‌هایی که در تولید آن‌ها از الیاف گرماژ بالا و الیاف توپی استفاده شده، با کیفیت هستند‌.
  • نوع سرویس روتختی: انواع مختلفی از روتختی‌ها وجود دارند؛ به عنوان نمونه روتختی لحاف، روتختی کاور، روتختی دورو و… انتخاب از میان این محصولات باید متناسب با نوع تخت و نیاز شما باشد‌. برای مثال اگر برای تخت کودک خرید می‌کنید، روتختی کاور، اگر روتختی برای فصول سرد نیاز دارید، مدل لحاف و برای افراد تنوع طلب، مدل دورو مناسب است.

روتختی از کجا بخریم؟

روش های مختلف خرید رو تختی

در گذشته برای خرید هر کالایی افراد می‌بایست به مسافتی را طی کرده و به فروشگاه آن مراجعه می‌کردند. اما امروزه دسترسی به اینترنت فروشگاه‌ها را به خانه ما آورده است؛ بنابراین برای خرید یک کالا دو روش وجود دارد که عبارت‌اند از؛ خرید حضوری و خرید آنلاین. اما به عنوان خریدار از کدام روش باید استفاده کنم و روتختی از کجا بخرم؟ در ادامه به معرفی مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

مزایای خرید حضوری

  • کسب اطمینان از کیفیت و سالم بودن روتختی پیش از خرید
  • مشاهده دقیق‌تر رنگ روتختی
  • امکان بررسی این کالا از تمام ابعاد

معایب خرید حضوری

  • صرف زمان طولانی برای یافتن روتختـی مورد نظر و حمل آن
  • قیمت بالاتر این محصول به دلیل وجود واسطه‌ها
  • عدم دسترسی راحت به فروشگاه‌های روتختـی در مناطق دورتر
  • عدم دسترسی به فروشندگان روتختـی در هر مکان و هر زمان
  • سرعت کم‌تر بررسی انواع روتختی‌ها در فروشگاه‌های مختلف

مزایای خرید آنلاین

  • صرفه جویی در وقت برای یافتن روتختـی مورد نظر
  • خرید راحت این کالا و با آسودگی خاطر
  • امکان خرید روتختـی از تولید کننده و بدون واسطه
  • امکان خرید و ثبت سفارش این محصول در هر ساعت از شبانه روز
  • امکان خرید روتختـی در هر مکان
  • دسترسی به فروشگاه‌های روتختی در سراسر کشور
  • وجود پشتیبان آنلاین سایت فروش روتختـی در هر ساعت از شبانه روز

معایب خرید آنلاین

  • امکان تاخیر در ارسال روتختـی
  • امکان دریافت روتختی آسیب دیده یا اشتباه
  • وجود احتمال کلاهبرداری
  • استفاده از کیسه و بسته بندی‌های بیشتر برای ارسال روتختـی که برای محیط زیست آسیب‌زا هستند.

چطور به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟

روتختی از کجا بخریم؟

اگر به پاسخ سوال خود که روتختـی از کجا بخرم، رسیدید و می‌خواهید از فروشگاه‌های آنلاین این خرید را انجام دهید، ممکن است ذهن شما با مسئله دیگری رو به رو شود. اگر شما هم فکر می‌کنید خرید از فروشگاه‌های اینترنتی ریسک بزرگی است و نمی‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید، این بخش از مقاله را با دقت بخوانید. مطمئنا ریسک کلاهبرداری در این روش خرید بالاتر است؛ با این حال نکاتی وجود دارند که اگر آن‌ها را در نظر بگیرید، می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی نیز با اطمینان خرید کنید.

خرید از سایت‌های معتبر و شناخته شده

اولین نکته برای جواب «روتختی از کجا بخرم»، خرید از سایت معتبر است. برخی سایت‌های خرید و فروش در سطح کشور و حتی جهان شناخته شده هستند. می‌توان با خرید از این فروشگاه‌های آنلاین ریسک کلاهبرداری را کاهش داد. معمولا گوگل سایت‌هایی که از اعتبار بیشتری برخوردار هستند را، در صفحه اول خود نمایش می‌دهد که این یکی دیگر از روش‌های شناخت فروشگاه‌های معتبر است.

در نظر داشتن پروتکل https

توصیه می‌کنیم از سایت‌هایی خرید کنید که دارای پروتکل https باشند؛ در غیر این صورت وارد کردن اطلاعات مهم بانکی به سایت خطرساز خواهد بود. علاوه بر این پروتکل، سایت‌های معتبر از SSL نیز برخوردار هستند که می‌توان آن را به صورت یک آیکون قفل در کنار URL سایت مشاهده کرد.

برخورداری از نماد الکترونیک

سایتی از اعتبار کافی برخوردار است که نماد الکترونیک در آن وجود داشته باشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیک نماد مذکور را در اختیار سایت‌هایی که معتبر هستند، قرار می‌دهد. اگر روی این نماد کلیک کنید اطلاعات سایت و مالک آن به شما نمایش داده خواهد شد. سایت ها برای حفظ این نماد ملزم به پیگیری و پاسخگویی به شکایات مخاطبان خود هستند.

بررسی نظرات خریداران سایت

در سایت‌های معتبر قسمت نظردهی وجود دارد و با بررسی آن قسمت می‌توان از تجربیات و نظرات دیگر مخاطبان آن سایت استفاده کرد. توجه به نکات مثبت و منفی بیان شده در نظرات می‌تواند شما را در تصمیم گیری به خرید راهنمایی کند.

معرفی راه‌های ارتباطی در سایت

اگر سایت فروشگاهی معتبر باشد، چند راه‌ را برای ارتباط با پشتیبان معرفی می‌کند. این پشتیبانان می‌توانند در صورت بروز مشکل آن‌ها را رفع کنند. راه‌های ارتباطی می‌توانند شماره تماس، آی دی در شبکه‌های اجتماعی و… باشد.

چگونگی پرداخت وجه

یکی از روش‌های پرداخت وجه، پرداخت در محل تحویل است که از اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار است. اما به دلیل مشکلاتی که برای فروشندگان به دنبال دارد، معمولا از آن روش استفاده نمی‌شود و باید هنگام ثبت سفارش هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت کرد. با این حال اگر فروشگاهی را پیدا کردید که از روش اول استفاده می‌کند، می‌تواند قابل اعتماد باشد.

وارد نکردن اطلاعات شخصی

برای اینکه فروشگاه بتواند کالای سفارش داده شده شما را درب منزل تحویل دهد، به برخی اطلاعات شما نیاز دارد‌. اما درخواست اطلاعات شخصی دیگر که بی ربط با سفارش خرید کالا است، مجاز نیست. شما نیز نباید این اطلاعات را در اختیار این سایت‌های نامعتبر قرار دهید.

روتختی از کجا بخرم؟

اگر مایل به خرید آنلاین روتختی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سفارش خود را در سایت فروشگاه اینترنتی دستر ثبت کنید. این فروشگاه محصولات کارخانه دستر را برای فروش اینترنتی عرضه می‌کند؛ که این کالاها شامل انواع محصولات مرتبط با ملزومات خواب می‌شوند.

این ملزومات عبارت‌اند از از انواع روتختی، انواع سرویس لحاف، انواع سرویس‌های نیم ست و ملحفه، انواع سرویس کاور لحاف، کاور تشک سفری، لحاف لایت، انواع بالش، انواع روبالشتی و انواع روتختـی بهاره.

برند ایرانی دستر در فرایند تولید تمام محصولات خود بهترین و باکیفیت‌ترین متریال را به کار می‌گیرند. اگر نگاهی به سایت فروشگاه دستر بزنید، با فهرستی از انواع تولیدات رو به رو می‌شوید که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد.

با کلیک روی هر محصول می‌توانید اطلاعاتی درباره آن را مشاهده کنید که به شما جهت شناخت بهتر محصول کمک می‌کند. پس از مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف، می‌توانید با چند کلیک محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. حال به جواب دقیق‌تری برای سوال روتختـی از کجا بخرم رسیدید که آن خرید از فروشگاه دستر است.

روتختی از کجا بخریم؟

جمع بندی

خرید آنلاین روشی مطلوب و سریع برای تهیه کالاهایی است که فاصله بسیاری با ما دارند و خرید حضوری آن‌ها بسیار دشوار است. اما این تنها مزیت خرید آنلاین نیست؛ بلکه در این روش می‌توان در مدت زمان کوتاه‌تری انواع کالاها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کرد. خرید روتختـی می‌تواند همچون دیگر کالاها از طریق این روش صورت گیرد. این مقاله به سوال روتختـی از کجا بخرم پاسخ داد و نکاتی که نیاز است در این حوزه بدانید را برایتان بیان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه