راهنمای خرید بهترین فرش برای عید 1401


راهنمای خرید بهترین فرش برای عید ۱۴۰۱ فرش یک وسیله تزیینی است علاوه بر اینکه محیط را زیبا می کند در عین حال کاربردی است. در مجموعه ماهورمارکت تنوع بالایی از فرش ماشینی با کیفیت بالا وجود دارد که فضاهای داخلی را غنی می کند و به...

راهنمای خرید بهترین فرش برای عید ۱۴۰۱

فرش یک وسیله تزیینی است علاوه بر اینکه محیط را زیبا می کند در عین حال کاربردی است. در مجموعه ماهورمارکت تنوع بالایی از فرش ماشینی با کیفیت بالا وجود دارد که فضاهای داخلی را غنی می کند و به متنوع ترین سلیقه ها و نیازها پاسخ می دهد.

فرش ماشینی یک عنصر طراحی دکوراسیون منزل است که هر سبک مبلمان را غنی و زیباتر می کند. همچنین بسیار کاربردی است زیرا یک نوع عایق حرارتی عالی را برای اتاق محسوب می شود.

راهنمای خرید بهترین فرش برای عید 1401

فروشگاه فرش ماهورمارکت

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱۳۸۴۳۷

۰۹۹۰۳۵۸۷۰۳۰

بهترین سایز فرش ماشینی برای اتاق نشیمن

یک فرش زمانی منحصر به فرد است که با بالاترین کیفیت و با بهترین نخ بافته شده باشد. فرش‌های اتاق نشیمن با طرح‌های هندسی، طرح افشان ، فرش ترک یا فرش وینتیج ، داستانی را روایت می‌کنند که به دست کارشناسان ماهری ساخته شده است که این شاهکارهای جاودانه در طول ساعت‌ها کار خلق شده است.

اما چگونه فرش مناسب اتاق نشیمن را انتخاب کنیم؟ چه فرش مدرن و چه کلاسیک هر فرش باید اندازه مناسبی داشته باشد، باید با اندازه اتاقی که در آن قرار می گیرد، سازگار باشد.

ابعاد فرش وقتی خیلی بزرگ باشد، اتاق را کوچکتر می کند، در حالی که فرشی که خیلی کوچک است در یک فضای نشیمن خیلی بزرگ ارزشی ندارد.

راهنمای خرید بهترین فرش برای عید 1401

نمونه فرش ارسالی از مشتریان ماهورمارکت
mahoormarket.com

اگر محیط اتاق نشیمن بسیار بزرگ باشد، می‌توان چندین فرش را در قسمت‌های مختلف محیط قرار داد تا نتیجه‌ای بدیع اما واقعاً شیک داشته باشد. فرش ۶ متری و فرش ۹ متری از پرفروش ترین ابعاد فرش ماشینی هستند.

در فروشگاه ماهورمارکت همه ابعاد فرش دلخواه شما قابل سفارش است قیمت فرش ماشینی ۶ متری ۱۲۰۰ شانه گل برجسته با کیفیت صادراتی برای عید سال ۱۴۰۲حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان می باشد. قیمت مناسب فرش در فروشگاه ماهورمارکت به دلیل حذف واسطه و عرضه مستقیم می باشد.

راهنمای خرید بهترین فرش برای عید 1401

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.
@mahoor.market

نحوه انتخاب رنگ فرش

بعد از انتخاب سایز و محل قرارگیری فرش ها برای اتاق نشیمن، وقت آن است که به جزئیات بیشتری در مورد رنگ فرشی که می خواهیم انتخاب کنیم بپردازیم.

سوالی که باید پرسید این است: چگونه رنگ فرش را انتخاب کنیم؟ پاسخ به این سوال به دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

فرشی که پارکت یا سرامیک خانه‌ها را می‌پوشاند، می‌تواند به مرکز اتاق تبدیل شود و چشم نواز باشد.

اگر قرار است فرش به محیط سرزندگی بدهد، باید در مرکز توجه قرار گیرد تمایز بین رنگ های گرم و سرد عاملی است که باید در نظر داشت. قرمز، نارنجی، زرد انرژی می دهند برعکس، خاکستری، سبز و آبی فضایی آرام را ایجاد می کنند. آنها به فضاها راحتی می بخشند و اگر در فضای موجود به خوبی چیده شوند به شما امکان می دهند اتاق را به صورت بصری بزرگ جلوه دهید.

راهنمای خرید بهترین فرش برای عید 1401

نمونه فرش مدرن ،همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱۳۸۴۳۷

۰۹۹۰۳۵۸۷۰۳۰

چگونه فرش را در اتاق نشیمن با رنگ روشن یا تاریک ترکیب کنیم؟

برای انتخاب فرش‌های اتاق نشیمن،همچنین فرش‌ آشپزخانه و اتاق‌خواب، یک سوال مهم مطرح می شود: چگونه فرش را در یک طبقه روشن یا تاریک ترکیب کنیم؟

یک قانون کلی برای رنگ‌های تند صدق می‌کند: فرشی که روی یک دکوراسیون تیره قرار دارد باید سایه روشن داشته باشد تا جلوه کند و به اتاق نور بدهد.

برعکس، فرش اتاق نشیمن در یک فضای روشن تنها زمانی می تواند جلوه داشته باشد که اتاق با یک فرش طوسی ترکیب شده باشد. اگر نور طبیعی در اتاق نشیمن محدود است، حتی در مورد پارکت یا سرامیک با رنگ ملایم، بهتر است فرشی با رنگ روشن را ترجیح دهید.

فرش برای آشپزخانه

فرش آشپزخانه کف را گرم تر و نرم تر می کند. این فرش ها اغلب باریک و بلند هستند تا با شکل محیط سازگارداشته باشند.

قرار دادن فرش یا پادری در جلوی سینک بسیار مهم است زیرا از کف در برابر پاشیده شدن آب یا چربی محافظت می کند.

فرش های آشپزخانه باید به راحتی قابل شستشو باشند: فرش پلی استر یا فرش مدرن آشپزخانه که به صورت فومی چاپی هستند برای این محیط ها مناسب است.

فرش های بزرگ و کوچک مدرن برای اتاق نشیمن و اتاق خواب

فرش‌ مدرن، برای تکمیل دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک صنعتی مینیمال، با الهام از اشکال طراحی معاصر مناسب است.

انتخاب گسترده ای از رنگ های مختلف، گرم و سرد، روشن یا پاستلی، بین بافت های مختلف و نقشه های کارشناسانه وجود دارد.

فرش‌های بزرگ مدرن در ترکیب با مبل سه یا چهار نفره، به رنگ سفید یا خنثی عالی هستند.

هنگام انتخاب مناسب ترین فرش های مدرن برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب برای منزل خود باید در نظر داشت که مدل های پرز بلند نرم تر، لطیف تر و گرمتر هستند اما در عین حال نیاز به تلاش بیشتری دارند تا همیشه تمیز و مرتب باشند. .

برای کسانی که می خواهند انتخاب های جسورانه ای برای اتاق نشیمن داشته باشند، فرش های گرد مدرن می توانند انتخاب خوبی باشند. به طور طبیعی، فرش‌ گرد مدرنی را انتخاب کنید که رنگ‌ روشن و زیبا داشته باشد زیرا به یک دکور سفید یا خنثی رنگی شاداب می‌بخشد.

راهنمای خرید بهترین فرش برای عید 1401

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب مراجعه نمایید

www.mahoormarket.com

فرش‌های اتاق نشیمن کلاسیک یا مدرن نمادی از سبک هستند

شکل و مدل فرش با توجه به نوع مبلمان انتخاب می شود. مدل هایی در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف وجود دارد. برخی کلاسیک تر هستند، برخی دیگر رنگ ها و شکل های مدرن دارند. همه آنها تطبیق پذیری مشترک دارند. یک فرش کلاسیک را می توان به خوبی در یک دکور با اشکال معاصر قرار داد تا تضاد بسیار ظریفی ایجاد کند. یک فرش مینیمال با سبکی مدرن، با خطوط ناب و هماهنگ خود، می تواند در عوض در یک دکور اسپرت تناسب داشته باشد تا تضاد دلپذیری از سلایق مختلف ایجاد کند.

در دکوری با سبک جدید و ضروری با مبلمان روشن و مدرن، می‌توان فرشی با خطوطی ملایم و ظریف، با رنگ‌های خنثی، در رنگ‌های یکدست و یا با طرح‌های هندسی و با طرحی امروزی وارد کرد.
در عوض، اگر مبلمان به سبک کلاسیک باشد، انتخاب می تواند بر روی فرشی با سبک ، ایرانی سنتی باشد که در اتاق هایی با مبلمان سنتی ایده آل است و کف پارکت را با رنگ چوب منحصر به فرد می کند. به این ترتیب، اتاق از نظر زیبایی شناختی،همیشه گرم و دلپذیر خواهد بود.

فرش هایی را انتخاب کنید تا فضای نشیمن را با شیک تزئین کنید.

انتخاب فرش مناسب برای مبلمان اتاق نشیمن برای ایجاد فضایی با زیبایی جذاب از اهمیت اساسی برخوردار است.

در فروشگاه فرش ماهور مارکت طیف وسیعی از فرش‌ در متنوع‌ترین سبک‌ها و متریال‌ها وجود دارد.

چگونه در جستجو جهت گیری کنیم؟ اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد، مطمئناً سبک اتاق نشیمن، ساختار آن و مهمتر از همه انتخاب نقطه ای است که فرش در آن قرار می گیرد.

برای انتخاب فرش برای اتاق نشیمن چه معیارهایی باید رعایت شود؟

مهم‌ترین و مشهورترین طراحان داخلی بیان می‌کنند که فرش باید اولین عنصری باشد انتخاب می کنید و بر اساس ویژگی‌های آن می‌توانید به انتخاب رنگ‌های دیوار و مبلمان اقدام کنید. توصیه همیشه این است که با خرید فرش باکیفیت تولید شده توسط مجموعه معتبرماهور مارکت در این بخش، تضمین های مهمی بر روی محصول داشته باشید مانند: دوام، طراحی و مقاومت فرش. مسئله بعدی ترجیحات فرد از نظر سبک و مهمتر از همه به بودجه ای که فرد برای خرید فرش می خواهند پرداخت کند بستگی دارد.

خرید فرش از فروشگاه فرش ماهورمارکت

در کنار مدل های متنوع فرش از سبک های کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن در همه ابعاد، خرید فرش از فروشگاه ماهورمارکت مزایای دیگری هم دارد.

ماهورمارکت به دلیل فروش مستقیم از کارخانه و سود ناچیز تمامی مدل ها را با قیمت کمتر از بازار ارائه می دهد.

خرید فرش ماشینی از مجموعه ماهورمارکت به صورت آنلاین از همه جای کشور امکان پذیر است. فقط کافی است سایت ماهورمارکت mahoormarket.com یا پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید و یا با شماره های فروشگاه در تماس باشید.

۰۲۱۳۸۴۳۷ ، ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴
ماهورمارکت این افتخار را دارد که بالاترین رضایت مشتری را در خرید آنلاین فرش داشته باشد. ارسال فرش به کل کشور رایگان است.

از مزایای دیگر ماهورمارکت امکان خرید نقدی و اقساطی بدون ضامن می باشد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش ماهور https://mahoormarket.com می توانید مدل های گسترده ای از نقشه و نگاره های زیبای فرش ایرانی را مشاهده کنید و متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود انتخاب درستی داشته باشید.

آدرس فروشگاه ماهورمارکت: تهران، خیابان خاوران، روبروی فرهنگسرای خاوران نبش محرابیان فرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس