اجرای جشنواره فرهنگی هنری «لحظه های ماندگار» در ایام الله دهه فجر


اجرای جشنواره فرهنگی هنری «لحظه های ماندگار» در ایام الله دهه فجر

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای جشنواره فرهنگی هنری «لحظه های ماندگار» در ایام الله دهه فجر گفت: فراخوان این جشنواره کشوری ۱۲ بهمن ماه منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز شنبه (8 بهمن) در دومین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: نقش مساجد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی است که بر هیچکس پوشیده نیست و لازم است در این ایام برنامه های مساجد منعکس شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس با اشاره به اجرای جشنواره فرهنگی هنری «لحظه های ماندگار» در ایام الله دهه فجر، گفت: فراخوان این جشنواره کشوری 12 بهمن ماه همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر توسط رسانه ها و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: این جشنواره در رشته عای خوشنویسی، عکس های مساجد از دوران انقلاب و آوای انقلاب برگزار می شود و زمان معرفی برگزیدگان و تجلیل 18 اسفندماه مصادف با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد بود.

وی از تدارک ویژه برای تدوین و ارائه بسته پیشنهادی ویژه مبلغین و امامان جماعت برای بهره برداری در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه های شاخص دستگاه های عضو از طریق کمیته به استانداری و صدا و سیما ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی همچنین برنامه های تبلیغی و ترویجی، مسابقات ورزشی ویژه مساجد (جام دهه فجر) و برگزاری جشن های مردمی انقلاب را از برنامه های در حال پیگیری برشمرد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟