بهره‌برداری از پروژه‌های توزیع نیروی برق استان تهران با اعتبار 215 میلیارد تومانی


بهره‌برداری از پروژه‌های توزیع نیروی برق استان تهران با اعتبار 215 میلیارد تومانی

همزمان با ایام گرامیداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های شهری و روستایی در مناطق ۲۲ گانه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعتباری افزون بر ۲۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌‎رسد.

بهره‌برداری از پروژه‌های توزیع نیروی برق استان تهران با اعتبار 215 میلیارد تومانی

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۳۳ پروژه در قالب رفع ضعف ولتاژ، احداث و بهینه‌سازی روشنایی معابر، رفع پرباری، افزایش پایداری شبکه و مقاوم‌سازی شبکه‌های فرسوده با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در دست انجام است و به یاری خداوند در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

"قاسم شهابی" با اشاره به پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برای جایگزینی کابل خودنگهدار به‌جای شبکه فرسوده سیمی در مناطق ۲۲ گانه، افزود: ده‌ها پروژه تبدیل سیم به کابل با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان انجام شده است و در دهه فجر امسال در ۱۷ منطقه از مناطق این شرکت، جمع‌آوری صددرصدی شبکه سیمی را جشن خواهیم گرفت.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ادامه داد: بهینه‌سازی و تقویت شبکه‌های فرسوده ۱۲۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از دیگر فعالیت‌های کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است و خوشبختانه تا کنون پروژه‌های مذکور ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهابی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانش در تأمین برق پایدار برای مردم شهرستان‌های استان تهران قدردانی کرد و خواستار بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای استمرار خدمت‌رسانی بی‌وقفه و حداکثری به مشترکان تحت پوشش شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه