بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)


بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و در این زمینه و به خصوص در بخش میان‌رده‌ شیائومی بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. در همین...

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و در این زمینه و به خصوص در بخش میان‌رده‌ شیائومی بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. در همین رابطه در ادامه این مطلب از شهر سخت افزار فهرستی از بهترین گوشی شیائومی بر اساس قیمت ارائه شده است.

در راهنمای خرید گوشی شیائومی همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل موبایل های برتر شیائومی که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

فهرست مطالب این مقاله:

- سوالات متداول در مورد خرید گوشی های شیائومی
- بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون تومان
- بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان
- بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان
- بهترین گوشی شیائومی زیر 20 میلیون تومان
- بهترین گوشی شیائومی زیر 30 میلیون تومان

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

راهنمای خرید و سوالات متداول درباره گوشی های شیائومی

اما پیش از معرفی ریز مدل‌های برترین گوشی های شیائومی شاید بهتر باشد با هم به ساده ترین سوالات پرتکرار در مورد گوشی های شیائومی بپردازیم. در نظر داشته باشید که این سوالات هر ماهه توسط کارشناسان شهر سخت افزار پاسخ داده شده و متناسب با روز، مدل‌های پیشنهادی تغییر خواهد کرد.

پیش از آغاز معرفی بهترین گوشی های دنیا، از شما دعوت می‌کنیم برای آگاهی از قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2022 در بازار ایران، به لیست قیمت گوشی موبایل شهر سخت افزار مراجعه و از قیمت گوشی های 2022 شیائومی اطلاع پیدا کنید.

بهترین گوشی های شیائومی ساخت کدام کشور است؟

گوشی‌های شیائومی در کشور چین تولید شده و برند پوکو هم در کشور هند ساخته می‌شود. در این حالت نمی‌توان گفت کیفیت گوشی ساخت یک کشور با کشور دیگر متفاوت است. در واقع شرکت سازنده تلاش می‌کند گوشی‌های ساخت مناطق مختلف کیفیت یکسانی داشته باشند.

کدام گوشی شیائومی بهترین دوربین را دارد؟

در حال حاضر گوشی‌های شیائومی سری 12 بهترین پیکربندی را از نظر دوربین دارند که در رأس آنها گوشی‌های حرفه‌ای شیائومی 12S Ultra و Xiaomi 11 Ultra قرار دارند.

بهترین گوشی شیائومی پوکو کدام است؟

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی باید بگوییم که این شرکت با معرفی گوشی Poco F4 GT یکی از پرچم‌داران این برند را معرفی کرده است.

بهترین گوشی شیائومی Mi کدام است؟

در حال حاضر گوشی Mi 11 Ultra آخرین و بهترین دستگاه سری می محسوب می‌شود. البته باید گفت که شیائومی نام Mi را از ابتدای محصولات جدید خود حذف کرده است.

بهترین گوشی شیائومی ردمی شیائومی کدام است؟

در حال حاضر گوشی‌های پرچم‌دار سری ردمی K50، بهترین‌های برند ردمی محسوب می‌شوند.

بهترین گوشی نوت شیائومی کدام است؟

ردمی نوت 11 پرو پلاس آخرین و جزء موبایل های برتر شیائومی این سری بوده که تاکنون معرفی شده است.

گوشی شیائومی چه جور گوشی است؟

بیشتر گوشی‌های شیائومی در کیفیت و ظرافت مناسب بدنه، در اغلب سری‌ها پیشتاز بوده و این امر با دوام و ماندگاری باتری همراه است. استفاده از پردازنده‌های قدرتمند در گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ که امتیازات خوبی را در بنچمارک‌های مختلف کسب کرده‌اند از دیگر ویژگی‌های گوشی‌های شیائومی است. همچنین کیفیت مناسب سنسورهای به کار رفته در دوربین گوشی‌های شیائومی به ویژه برای عکاسی در نور کم و شب مناسب است.

بهترین گارانتی گوشی شیائومی کدام است؟

شیائومی در ایران به صورت رسمی حضور ندارد و شرکت‌های وارد کننده خود نسبت به گارانتی گوشی‌های این برند اقدام می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکلاتی نظیر رجیستری از فروشگاه‌های معتبر نسبت به تهیه این گوشی‌ها اقدام نمایید.

برترین گوشی شیائومی کدام است؟

شاید بتوان گوشی شیائومی 12S Ultra را در حال حاضر بهترین گوشی های ۲۰۲۲ شیائومی دانست. البته شیائومی در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های سری 13 خود را روانه بازار خواهند کرد که می‌توان آنها را به عنوان بهترین گوشی‌های شیائومی به حساب آورد.

کدام گوشی شیائومی بهترین باتری را دارد؟

در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی و بر اساس بررسی‌های وب‌سایت معتبر GSMarena گوشی‌های مانند پوکو M3 و ردمی نوت 11s و شیائومی ردمی ۱۰ و پوکو M4 پرو شارژدهی بیشتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند این برند دارند.

بهترین گوشی شیائومی زیر 6 میلیون تومان

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Redmi 10A (4GB/64GB)

گوشی شیائومی ردمی 10 آ

قیمت حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

یکی از بهترین گوشی شیائومی زیر ۵ میلیون که فروش فوق‌العاده‌ای در بازارهای جهانی داشته، گوشی ردمی ۱۰A است که به تراشه Helio G25 مدیاتک با پردازنده ۸ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را همراهی می‌کنند.

دوربین روی قاب پشتی این گوشی به عنوان موبایل های برتر شیائومی قرار گرفته که شامل حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی است. در حفره روی نمایشگر این گوشی هم می‌توان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را یافت که عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند.

یکی از بهترین گوشی های شیائومی به نمایشگر ۶.53 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده که گوریلا گلس ۳ از آن محافظت می‌کند. این نمایشگر نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند. در نهایت باید به حضور یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که به لطف آن می‌توان ۱۵۸ ساعت بدون وقفه با گوشی به موسیقی گوش داد.

در ادامه این بخش از راهنمای خرید گوشی میان رده شیائومی باید گفت که این باتری همچنین با شارژری با توان ۱۸ وات به سرعت شارژ خواهد شد. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده مادون قرمز و طراحی سبک و باریک اشاره کرد.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 (6GB/128GB)

گوشی شیائومی ردمی نوت 11

قیمت حدود 5 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی به نسخه اصلی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ می‌رسیم که بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون است که همین حالا می‌توانید بخرید. این گوشی به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی ۹۰ هرتزی مجهز شده که اوج روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت است.

این یعنی حتی زیر نور مستقیم آفتاب هم می‌توانید بدون مشکل دید از موبایل های برتر شیائومی استفاده کنید. قاب پشتی بهترین گوشی شیائومی پایین رده از جنس پلاستیک است. این گوشی ضخامت ۸.۱ میلی‌متری داشته و وزن آن هم ۱۷۹ گرم است.

بر روی قاب پشتی بهترین گوشی شیائومی در حد ۵ میلیون هم یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری به همراه یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید ۱۱۸ درجه‌ای و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار دارد. بر روی پنل جلویی گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی داخل حفره‌ای که در بالای نمایشگر تعبیه شده، قرار دارد.

گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام قدرت می‌گیرد که یک تراشه میان‌رده ۶ نانومتری و مدرن است. این گوشی را ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند.

این گوشی به اسپیکرهای دوگانه استریو و فرستنده مادون قرمز مجهز است، یک جک هدفون را ارائه کرده و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که ظرفیت مناسبی برای ۲ روز شارژدهی است. ضمن اینکه این باتری با توان ۳۳ واتی در کمتر از ۱ ساعت شارژ خواهدشد.

بهترین گوشی شیائومی زیر 10 میلیون تومان

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Poco M4 Pro 5G (6GB/128GB)

گوشی شیائومی ردمی نوت 11

قیمت حدود 7 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

پوکو M4 یکی از بهترین گوشی های شیائومی است که به یک صفحه نمایش IPS LCD 6.6 اینچ با رزولوشن 1080 در 2400 مجهز شده و نرخ نوسازی آن 90 هرتز و حداکثر روشنایی آن 450 نیت است. صفحه نمایش این گوشی برای کار در زیر نور خورشید توصیه نمی‌شود. این گوشی دارای گواهی IP53 است که در برابر نفوذ گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است.

تراشه موبایل های برتر شیائومی، دایمنسیتی 810 5G مدیاتک با فناوری شش نانومتری بوده و پردازنده گرافیکی آن Mali-G57 MC2 است. دوربین دو گانه این گوشی دارای دو لنز واید 50 مگاپیکسل و اولتراواید 8 مگاپیکسل است. وضوح دوربین سلفی گوشی هم برابر 16 مگاپیکسل بوده و دارای اسپیکر استریو است.

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی باید بگوییم که ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت بوده و به کمک شارژر 33 وات، در 59 دقیقه شارژ می‌شود.

گوشی پوکو M4 Pro شیائومی در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد که می‌توانید با آن کارهای روزمره خود و وب گردی را انجام دهید اما برای بازی و کارهای سنگین نمی‌تواند گوشی مناسبی باشد.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Pro (8GB/128GB)

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

قیمت حدود 8 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

ردمی نوت 10 پرو، بهترین گوشی شیائومی در رنج قیمت 6 میلیون است که مشخصات بسیار جذابی را با یک قیمت بسیار خوب و رقابتی ارائه می‌دهد تا به سختی بتوان رقیب شایسته‌ای برای آن در این بازه‌ قیمتی پیدا کرد.

همچنین نسخه پرو و پرو مکس بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون در واقع تفاوتی ندارند و مهم‌ترین فرق آن‌ها در نمایشگر خلاصه شده است. نوت 10 پرو مکس از پنل Super AMOLED و نسخه پرو از پنل AMOLED معمولی استفاده می‌کنند. همچنین NFC فقط در مدل پرو پشتیبانی می‌شود.

این گوشی 193 گرمی به عنوان یکی از موبایل های برتر شیائومی از قاب پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی ساخته شده و 8.1 میلی متر ضخامت دارد. شیائومی برای محافظت از شیشه جلویی و پشتی گوشی خود از گوریلاگلس 5 استفاده کرده است که می‌تواند توانایی خوبی به ردمی نوت 10 پرو در برابر ضربه و خط و خش ببخشد. سازنده چینی، این گوشی میان‌رده خود را به گواهی IP53 نیز مجهز کرده است.

در بخش نمایشگر یکی از بهترین گوشی های شیائومی شاهد نمایشگر 6.67 اینچی از نوع امولد هستیم که رزولوشن FHD+ دارد و تراکم پیکسلی 395 را ارائه می‌کند. روشنایی این صفحه نمایش در حالت دستی حداکثر 460 نیت و در حالت خودکار 730 نیت است.

این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10 هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود این محصول در این بازه‌ قیمتی بدون رقیب باشد. ردمی نوت 10 پرو از تراشه‌ 8 نانومتری اسنپدراگون 732G قدرت می‌گیرد.

یکی دیگر از بخش‌هایی که شیائومی برای این دستگاه سنگ تمام گذاشته است بخش دوربین است، جایی که برای دوربین اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این دوربین را سه سنسور فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق میدان با وضوح 8، 5 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌کنند.

در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی باید بگوییم که دوربین سلفی بهترین گوشی شیائومی در حد ۷ میلیون هم سنسوری 16 مگاپیکسلی بوده و در آخر هم باتری 5020 میلی آمپر ساعتی این محصول وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین کند.

این باتری از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند تا با سرعت مناسبی بتوانید بهترین گوشی شیائومی زیر ۷ میلیون را شارژ کنید. از دیگر مشخصات اصلی و کلیدی ردمی نوت 10 پرو می‌توان به اسپیکر استریو، MIUI 13 بر پایه‌ اندروید 12 و فیلم برداری 4K 30fps اشاره کرد.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G (6GB/128GB)

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5جی

قیمت: حدود 10 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro Plus 5G یکی از بهترین گوشی های جهان با‌ کیفیت بسیار بالا است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. در همان نگاه اول طراحی این گوشی نشان از آن دارد که با گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G، به صفحه‌نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع Super AMOLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ در کنار ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز نشان از آن دارد که با نمایشگری همه چیز تمامی رو‌به‌رو هستیم.

در قسمت پشتی بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ با قیمت مناسب هم سه سنسور دوربین برای این دستگاه در نظر گرفته شده که یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل از نوع تله فوتو مجموعه دوربین‌های سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

برای دوربین سلفی این موبایل های برتر شیائومی هم یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. در بخش سخت‌افزاری هم ردمی Note 11 Pro Plus 5G به یکی پردازنده‌های قدرتمند مدیاتک، یعنی دایمنسیتی 920 مجهز شده است.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی میان رده باید گفت که گوشی ردمی Note 11 Pro Plus 5G به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی به یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و حضور شارژر قدرتمند با توان 120 وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سبب شده تا در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه، باتری این گوشی مدل بالا به طور کامل شارژ شود.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE (8GB/256GB)

گوشی شیائومی 11 لایت 5جی نیو ادیشن

قیمت حدود 11 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

یکی از بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری Xiaomi 11 Lite 5G NE است که از صفحه نمایش 6.55 اینچی نوع AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی بهره می‌برد. همچنین رزولوشن نمایشگر برابر 1080 در 2400 است که تراکم پیکسلی آن را به 402 پیکسل در اینچ می‌رساند.

در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی باید گفت که صفحه نمایش آمولد توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را دارد و از قابلیت HDR 10+ پشتیبانی می‌کند. محافظت از نمایشگر آن نیز توسط شیشه کورنینگ گوریلا گلس 5 انجام می‌گیرد که ضد و خش و ضربه است.

این گوشی از پردازنده 6 نانومتری Snapdragon 778G 5G بهره می‌برد. این تراشه 8 هسته ای، به کمک پردازنده گرافیکی Adreno 642L، قدرت بسیار فوق العاده‌ای را هنگام بازی و کارهای روزمره به شما ارائه می‌دهد.

بر روی قاب پشت گوشی هم دوربین‌های سه گانه قرار دارند که شامل یک لنز واید 64 مگاپیکسل، اولتراواید 8 مگاپیکسل و ماکرو 5 مگاپیکسل است که توانایی فیلم‌برداری 4K 30fps را دارد و به لرزشگیر الکترونیکی مجهز است.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این موبایل های برتر شیائومی امکان فیلم‌برداری با کیفیت 1080 با سرعت 30 یا 60 فریم را دارد. این گوشی دارای اسپیکر استریو و باتری 4250 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی زیر ۱۵ میلیون تومان

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi 11T 5G (8GB/128GB)

گوشی شیائومی 11 تی 5جی

قیمت حدود 11 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

شیائومی یکی از نخستین گوشی‌سازهایی بود که قاتلان پرچمداران را وارد بازار کرد. این گوشی‌ها، امکانات یک موبایل پرچم‌دار را با قیمتی بسیار رقابتی‌تر، نزدیک به گوشی‌های میان‌رده در اختیار مشتریان می‌گذارند و از این رو، همیشه محصولات جذابی برای خرید هستند.

اگر قصد خرید یک قاتل پرچم‌دار جذاب و مدرن را دارید، گوشی شیائومی 11t 5G یکی از بهترین گوشی های شیائومی در بازه 10 تا 12 میلیون تومان است. قاب پشتی این گوشی شیشه‌ای و فریم دور آن آلومینیومی است و گواهی IP53 مقاومت در برابر نفوذ آب را کسب کرده است.

ضخامت بهترین گوشی شیائومی در حد ۱۰ میلیون، برابر 8.8 میلی‌متر و وزن آن 203 گرم است. سازنده از یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی در این گوشی استفاده کرده که مثل بسیاری از پرچم‌داران پر قدرت بازار، حداکثر روشنایی آن 1000 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. این نمایشگر همچنین با یک محافظ بسیار توانمند به نام Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود.

همچنین صدا از طریق دو اسپیکر استریو بر روی این گوشی پخش می‌شود که از بروزترین فناوری‌های صوتی جهان یعنی Dolby Atmos و Hi-Res برخوردار است. یکی از اسپیکرها در بالا و دیگری در زیر گوشی قرار گرفته‌اند.

بر روی قاب پشتی این گوشی هم دوربین توانمند 108 مگاپیکسلی قرار دارد که یک لنز واید با گشودگی دیافراگم f/1.75 نیز روی این سنسور دوربین قرار گرفته که به لطف آن می‌توانید عکس‌های شگفت‌انگیزی را ثبت کنید.

همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه‌ای نیز این دوربین را همراهی می‌کنند. بر روی پنل جلویی این گوشی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد که ویدیوهای باکیفیتی را ضبط می‌کند.

قلب تپنده گوشی شیائومی 11T 5G، چیپست 6 نانومتری Dimensity 1200 شرکت مدیاتک قرار گرفته است که یک پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 3.0 گیگاهرتزی آن را همراهی می‌کند.

حافظه داخلی این گوشی 128 یا 256 گیگابایت از نوع پرسرعت UFS 3.1 بسته به انتخاب کاربر خواهد بود، ولی ظرفیت رم 8 گیگابایتی در هر دو مدل یکسان است.

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی باید به حضور یک باتری با ظرفیت بسیار مناسب 5000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این موبایل های برتر شیائومی اشاره کرد که به لطف شارژ سریع 67 واتی، می‌تواند تنها در عرض 36 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برسد.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi 11T Pro 5G (8GB/256GB)

گوشی شیائومی 11 تی پرو 5جی

قیمت حدود 14 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

یکی از بهترین گوشی های هوشمند قدرتمند چینی، شیائومی 11T Pro است که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، در دسته گوشی‌های هوشمند سطح بالای بازار قرار می‌گیرد. در واقع طراحی بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون تومان شیائومی نشان از آن دارد که با دستگاه هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم.

آخرین مدل گوشی شیائومی 2022 به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ نشان‌دهنده استفاده شیائومی از یک نمایشگر تمام عیار برای گوشی 11T Pro است.

بر روی قاب پشتی گوشی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (ultra wide) و سنسور 5 مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو قرار دارد.

برای دوربین سلفی هم یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام هم سبب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌ها را اجرا کنید و از گیم‌پلی لذت ببرید.

شیائومی 11T Pro به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی به یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و شارژر قدرتمند با توان 100 وات توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان کوتاه 17 دقیقه دارد.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming (12GB/256GB)

گوشی شیائومی ردمی کا 50 گیمینگ

قیمت حدود 15 میلیون 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

اگر به دنبال خرید گوشی گیمینگ قدرتمند و عالی هستید، یکی از بهترین گوشی های شیائومی که به تازگی عرضه شده، گوشی ردمی K50 گیمینگ نام دارد که به عنوان نسل جدید گوشی ردمی K40 گیمینگ وارد بازار خواهد شد.

جدیدترین گوشی شیائومی 2022 از چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد و امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این گوشی در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که شامل ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود.

قاب پشتی این گوشی های جدید شیائومی 2022 از جنس شیشه بوده و فریم دور آن آلومینیومی است. دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی روی فریم سمت راست آن تعبیه شده و از اسپیکرهای دوگانه برند JBL برخوردار است. شیائومی از یک سیستم خنک کننده دوگانه VC روی این گوشی استفاده کرده تا بتواند دائماً فضای داخل گوشی را خنک نگه داشته و عملکرد گوشی روان باشد.

بهترین گوشی شیائومی پرچمدار به یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده که نرخ نوسازی نمایشگر آن ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر خروجی ۱۰ بیتی داشته و گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد.

یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را روشن نگه می‌دارد که به همراه یک شارژر با توان شگفت انگیز ۱۲۰ واتی تنها در عرض ۱۷ دقیقه شارژ می‌شود. روی این گوشی رابط کاربری MIUI 13 با اندروید ۱۲ نصب است و با پشتیبانی از Wi-Fi 6E سرعت اتصال بی‌سیم فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

همانطور که در راهنمای خرید گوشی شیائومی گفته شد، این دستگاه که برای گیمرها معرفی شده از دوربین‌های خوبی برخوردار است. در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته، در حالی که روی قاب پشتی آن سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی در کنار سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تله ماکرو به کار رفته است.

بهترین گوشی شیائومی زیر 20 میلیون تومان

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi Poco F4 GT (12GB/256GB)

گوشی شیائومی پوکو اف 4 جی تی

قیمت: حدود 17 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گوشی پوکو F4 GT یکی از بهترین گوشی های پرچم‌ این برند محسوب می‌شود که از یک نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است. پشت و روی بدنه این موبایل های برتر شیائومی از جنس شیشه بوده و محافظت از نمایشگر دستگاه را گوریلا گلس ویکتوس بر عهده دارد.

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی به بخش دوربین گوشی پوکو F4 GT می‌پردازیم که شامل دوربین اصلی عریض 64 مگاپیکسلی در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو است. شیائومی برای دوربین سلفی یکی از برترین گوشی های 2022 شیائومی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی عریض استفاده کرده است.

گوشی پوکو F4 GT در بخش پردازشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده است. همچنین شاهد یک باتری قدرتمند 4700 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع 120 وات هستیم.

بنا بر ادعای شیائومی شارژر سریع این دستگاه قادر است تا باتری آن را تنها در عرض 17 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند. با توجه به قیمت گوشی پوکو اف ۴ جی تی می‌توان آن را ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دانست که در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار ظاهر شده است.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi 12 (12GB/256GB)

گوشی شیائومی 12

قیمت حدود 18 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

شیائومی ۱۲ یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی های شیائومی است که به تازگی وارد بازار شده است. این موبایل های برتر شیائومی به یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است که یک حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته و لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد.

این نمایشگر روشنایی ۱۱۰۰ نیت را ارائه کرده و از Dolby Vision و +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند که به واسطه آن‌ها می‌تواند ۱ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد.

جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد که در حال حاضر توانمندترین تراشه اندرویدی نیز هست. این تراشه را ۸ یا ۱۲ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 همراهی می‌کنند.

بر روی قاب پشتی این گوشی جدید شیائومی 2022 سه دوربین قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو با لنز ۵۰ میلی‌متری می‌شود. اما در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی باکیفیت ۳۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری قرار گرفته که کیفیت بسیار عالی دارد.

از دیگر امکانات گوشی شیائومی می‌توان به وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، اسپیکرهای استریو با برند Harman/Kardon، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که با توان ۶۷ واتی در عرض تنها ۳۹ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود.

اما برخلاف دیگر گوشی‌های شیائومی، گوشی Xiaomi 12 می‌تواند از شارژ پرسرعت بی‌سیم نیز پشتیبانی کند و با توان ۵۰ وات در عرض تنها ۵۳ دقیقه به شارژ کامل برسد. سرعتی که بسیاری از گوشی‌های بازار حتی با شارژ سیمی هم قادر به ارائه آن نیستند. شیائومی این گوشی را همراه اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی زیر 30 میلیون تومان

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi 12T Pro (12GB/256GB)

گوشی شیائومی 12 تی پرو

قیمت: حدود 23 میلیون 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

در میان‌ گوشی‌های هوشمند پرچمدار شیائومی 2022، شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمندی هستیم که به نسبت پرچم‌داران قیمت ارزان‌تری داشته اما امکانات آنها در حد و اندازه گوشی‌های پرچم‌دار است.

گوشی شیائومی 12T Pro را می‌توان بهترین گوشی پرچم‌دار با قیمت مناسب دانست که از یک نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است.

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی باید بگوییم که پشت و روی بدنه گوشی از جنس شیشه بوده و محافظت از نمایشگر دستگاه را فریم پلاستیکی به همراه محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس بر عهده دارد.

در بخش دوربین نیز گوشی شیائومی 12T Pro از دوربین اصلی عریض 200 مگاپیکسلی در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی مدل بالا از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

در بخش پردازشی، شیائومی 12T Pro از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. همچنین شاهد یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع قدرتمند 120 وات هستیم.

بهترین گوشی شیائومی بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Xiaomi 12 Pro (12GB/256GB)

گوشی شیائومی 12 پرو

قیمت حدود 29 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

شیائومی ۱۲ پرو یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2022 بوده و در حال حاضر قدرتمندترین گوشی برند شیائومی است که می‌تواند با مدل‌هایی مثل آیفون ۱۳ پرو و گلکسی اس ۲۲ اولترا رقابت کند. قاب پشتی این موبایل های برتر شیائومی از شیشه و قاب جلویی آن هم با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO AMOLED بر روی قاب جلویی آن قرار گرفته که نرخ تازه سازسی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند. این نمایشگر با توان ۱۵۰۰ نیت، یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای موبایل در جهان است و به لطف پشتیبانی از Dolby Vision و +HDR10 می‌تواند ۱ میلیارد رنگ را به تصویر بکشد.

در زیر قاب این گوشی چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حضور دارد که با فناوری ۴ نانومتری هم در مصرف انرژی فوق‌العاده بوده و هم عملکرد شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند.

اکثر مشخصات بهترین گوشی شیائومی 2022 شبیه به نسخه معمولی شیائومی ۱۲ است. این شامل دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۴ میلی‌متری واید و لرزشگیر اپتیکال، اسپیکرهای استریو با برند Harman Kardon، اندروید ۱۲ گوگل، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ می‌شود.

بر روی قاب پشتی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید ۱۱۵ درجه‌ای در کنار سنسور دوربین اصلی آن قرار گرفته‌اند.

در انتهای راهنمای خرید گوشی شیائومی جدید ۲۰۲۲ باید بگوییم که باتری این گوشی نیز ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و می‌تواند به لطف فناوری شارژ ۱۲۰ واتی در عرض تنها ۱۸ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصد برسد. این باتری همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی را در عرض ۴۲ دقیقه شارژ کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)