سرنوشتی مانند دنی آلوز: روبینیو جرات ندارد بازی کند


سرنوشتی مانند دنی آلوز: روبینیو جرات ندارد بازی کند

روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده، ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها نگاه دنیای فوتبال به ماجرای اتهام دنی آلوز به تعرض است. این ستاره برزیلی تا زمان اعلام حکم قطعی دادگاه در بازداشت موقت به سر می‌برد. اما آلوز تنها فوتبالیست برزیلی نخبه‌ای نیست که با اتهام تعرض و شرایط پیچیده ناشی از آن روبرو است.

روبینیو دیگر فوتبالیست برزیلی‌ای است که با اتهامات مشابه آلوز روبرو بوده و حتی در ایتالیا محکوم شده است. او مدتی است از اشتیاق خود برای بازگشت به فوتبال صحبت می‌کند. از شروع سال 2020 تلاش‌های روبینیو برای بازگشت به فوتبال بعد از چند سال غیبت بار دیگر او را سوژه رسانه‌ها کرد.

اما امروز مدیر برنامه‌های روبینیو اظهاراتی داشت که نشان می‌دهد ستاره برزیلی به سه پیشنهاد جدید از تیم‌های دسته دوم برزیل پاسخ منفی داده است. واگنر ریبرو، مدیر برنامه‌های روبینیو، امروز اعلام کرد سه تیم سری بی در برزیل پیشنهادهایی برای جذب روبینیو ارسال کرده‌اند، ولی موکل او مجبور بوده به آنها پاسخ منفی بدهد.

سرنوشتی مانند دنی آلوز: روبینیو جرات ندارد بازی کند

ریبرو سالها است که مدیریت برنامه‌های روبینیو را به عهده دارد. او در سال 2005 برای اولین بار این ستاره برزیلی را به اروپا آورد تا با قراردادی 25 میلیون یورویی از سانتوس به رئال مادرید ملحق شود.

او در مصاحبه امروز خود گفت: "روبینیو 39ساله است ولی سه باشگاه سری بی برزیل او را می‌خواهند. ولی روبینیو می‌ترسد به برزیل برگردد و نگران است با گروه‌های فمینیست به مشکل بربخورد. در باشگاه Atlético-MG هوداران اجازه ندادند روبینیو بازی کند، در سانتوس هم اسپانسرها. من بعید می‌دانم او به این زودی‌ها بتواند در برزیل بازی کند. به خاطر مشکلاتی که در ایتالیا پیش آمد، فوتبال او رو به پایان است".

باید اشاره کرد که روبینیو در سال 2020 به برزیل بازگشت تا برای سانتوس بازی کند، اما کمی بعد به خاطر پرونده قضایی پیچیده‌ای که با آن روبرو بود مجبور شد قراردادش را فسخ کند. از این گذشته اسپانسرهای باشگاه برزیلی تهدید کرده بودند که در صورت اینکه روبینیو شخصا قراردادش را فسخ نکند آنها یک طرفه به همکاری با او خاتمه خواهند داد.

سرنوشتی مانند دنی آلوز: روبینیو جرات ندارد بازی کند

سال گذشته بعد از مدتی طولانی پروسه قضایی در ایتالیا او به دلیل تعرض به 9 سال حبس محکوم شد، اما پیچیده بودن عملیات استرداد مجرمین بین دو کشور باعث شده او همچنان در برزیل باشد. در صورت استرداد روبینیو به ایتالیا او باید در این کشور به زندان برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق