بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)


بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و در این زمینه و به خصوص در بخش میان‌رده‌ سامسونگ بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. در همین...

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و در این زمینه و به خصوص در بخش میان‌رده‌ سامسونگ بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. در همین رابطه در ادامه این مطلب از شهر سخت افزار لیستی از بهترین گوشی های سامسونگ در بازه‌های قیمتی مختلف تهیه شده است.

در مطلب راهنمای خرید گوشی سامسونگ همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گوشی هوشمند سامسونگ که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است در اختیار کاربران قرار گرفته است.

فهرست مطالب این مقاله:

- راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ و پاسخ به سوالات پر تکرار
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 4 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 5 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 7 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 8 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 10 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 15 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 20 میلیون تومان
- بهترین گوشی سامسونگ زیر 50 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ و پاسخ به سوالات پر تکرار

با توجه به تعداد زیاد گوشی‌هایی که هر ساله توسط سامسونگ عرضه می‌شود، یافتن بهترین گوشی از میان خیل عظیمی از دستگاه‌های تولیدی اغلب برای کاربران چالش‌برانگیز است.

سامسونگ گزینه‌های زیادی در بازه‌های قیمتی مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در واقع نماینده‌های زیادی از سری‌های A ،S ،M و Z در لیست بهترین گوشی های سامسونگ وجود دارد که در این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

پیش از شروع راهنمای خرید شاید بهتر باشد به سوالات پرتکرار کاربران به بیان ساده و بدون توضیحات تخصصی در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ بازار، که در هر ماه توسط کارشناسان شهر سخت‌افزار پاسخ داده می‌شود، بپردازیم.

بهترین گوشی سامسونگ چی بخرم؟

پاسخ به این سوال هیچ گاه یک گزاره قطعی و ثابت را شامل نخواهد شد. در واقع اینکه چه گوشی بهترین بوده یا برای کاربر خاصی بهترین باشد تابع عوامل زیادی است. شما می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود با توجه به راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ که در ادامه این مطلب آمده نسبت به خرید گوشی هوشمند مورد نیاز خود اقدام کنید.

کدام گوشی سامسونگ بهترین دوربین را دارد؟

بدون شک گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس 22 اولترا از بهترین ترکیب دوربین برای عکاسی بهره می‌برند.

بهترین گوشی سری A سامسونگ کدام است؟

می‌توان گوشی گلکسی A73 را بهترین میان‌رده سری A سامسونگ نامید.

بهترین گوشی سری M سامسونگ کدام است؟

در حال حاضر گوشی گلکسی M33 بهترین گوشی سری M سامسونگ با توجه به بازه قیمتی (از نظر ارزش خرید) شناخته می‌شود.

بهترین گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

برندهایی چون سامسونگ در کلیه خطوط تولید خود استانداردهای ساخت و کنترل کیفیت یکسانی دارند، بنابراین یک گوشی ساخت هند از نظر کیفیت، دوام باتری، استحکام یا هر ویژگی دیگری، هیچ گونه تفاوتی با نسخه ساخت ویتنام ندارد و شما با خیال آسوده می‌توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

در همین رابطه بخوانید:

- ویتنام یا هند؛ گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است؟

کدام گوشی سامسونگ بهترین باتری را دارد؟

در یک مقایسه سر به سر برای محصولات هم قیمت و هم رده، معمولاً گوشی‌های سری M سامسونگ از باتری‌های قدرتمندی برخوردار هستند.

بهترین گارانتی گوشی سامسونگ کدام است؟

گوشی های سامسونگ توسط شرکت‌های مختلفی گارانتی می‌شوند اما برای انجام یک خرید مطمئن و جلوگیری از مشکلات مربوط به رجیستری بهتر است نسبت به تهیه دستگاه مورد نظر خود از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 4 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy A04 (4GB/64GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ04

قیمت حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گلکسی A04 بهترین گوشی سامسونگ زیر ۴ میلیون است که اگر قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ پایین رده را دارید، حتماً گلکسی A04 را مد نظر قرار دهید. تراشه هشت هسته‌ای قلب تپنده گوشی گلکسی A04 محسوب شده و قدرت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بر روی قاب پشتی این گوشی هم یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار یک سنسور ٢ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد که چنین ترکیبی در بازه قیمتی کم‌تر از 4 میلیون تومان کم‌نظیر است.

گوشی Galaxy A04 به لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سخت‌افزار کم مصرف شارژدهی فوق العاده‌ای دارد. گلکسی A04 با نسخه 12 اندروید به دست کاربران می‌رسد.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 5 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy F13 (4GB/64GB)

گوشی سامسونگ گلکسی اف13

قیمت حدود 4 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ زیر ۵ میلیون هستید، گلکسی F13 بهترین انتخاب محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های بارز این مدل، نمایشگر بزرگ با تراکم پیکسلی و وضوح تصویر بالا و باتری حجیم 6۰۰۰ میلی‌آمپری است.

این گوشی به نمایشگر 6.6 اینچی نوع PLS با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. گلکسی F13 به یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در کنار سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض و سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق مجهز شده است.

البته از تراشه اگزینوس 850 شرکت سامسونگ هم نباید چشم‌پوشی کرد. بدون شک قدرتمند‌ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی باتری با میزان ظرفیت 6000 میلی‌آمپر‌ ساعت است که به راحتی به ازای هر بار شارژ تا دو روز پاسخگوی نیاز کاربران است.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 7 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy A13 (4GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ13

قیمت حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ در حد ۷ میلیون هستید، گلکسی A13 با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، سبب شده تا عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولی را در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده به شما ارائه کند.

گلکسی A13 به صفحه‌نمایشی با ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل از نوع PLS LCD مجهز شده که با توجه به توانایی نمایش 400 پیکسل در اینچ تصاویر با کیفیتی را نمایش می‌دهد.

دروبین سلفی این گوشی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض به همراه سنسور 5 مگاپیکسل از نوع اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنحش عمق مجموعه دوربین‌های گلکسی A13 را تشکیل می‌دهند.

این گوشی میان‌رده به پردازنده اختصاصی اگزینوس 850 سامسونگ مجهز شده که در اجرای بازی و البته نرم‌افزار‌های کاربردی در کنار باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌ آمپر‌ ساعت توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد.

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy A23 (4GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ23

قیمت حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ زیر 7 میلیون هستید، گلکسی A23 بهترین انتخاب محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های بارز این مدل، نمایشگر بزرگ با تراکم پیکسلی و وضوح تصویر بالا و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است.

البته از تراشه خوب اسنپدراگون 680 و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی این مدل هم نباید چشم‌پوشی کرد. در کل این گوشی مناسب کارهای سبک بوده و گزینه مناسبی در این بازه قیمتی محسوب می‌شود.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 8 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy M33 (6GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی ام 33

قیمت حدود 7 میلیون و 300 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان اما قدرتمند از سامسونگ هستید، می‌توانید گلکسی M33 را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر بگیرید. این گوشی با وجود برچسب قیمتی حدود 7.5 میلیون تومانی‌ خود از تراشه اگزینوس 1280 استفاده می‌کند.

سامسونگ این گوشی را به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تجهیز کرده است. از سوی دیگر، این میان‌رده از دوربین عریض ۵٠ مگاپیکسلی در کنار سه سنسور دیگر بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی M33 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژ ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در کل گلکسی M33 را می‌توان یکی از میان‌رده‌های سامسونگ با ارزش خرید معقول دانست.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 10 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy A33 5G (8GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ33 5جی

قیمت حدود 9 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گلکسی A33 5G بهترین گوشی سامسونگ زیر 10 میلیون است که از طراحی زیبایی بهره می‌برد. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به گواهی ضدآب IP67، نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

البته نقطه قوت اصلی مدل بالاترین گوشی سامسونگ، تراشه ۵ نانومتری قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ است که علاوه بر پشتیبانی از اینترنت پرسرعت ۵G به مصرف بهینه باتری گوشی a33 کمک بسیار زیادی می‌کند.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 15 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy A53 5G (8GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ53 5جی

قیمت حدود 11 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

سری A گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ توانسته‌اند تا به امروز عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به‌نمایش بگذارند. یکی از گوشی‌های با‌کیفیت این شرکت، سامسونگ Galaxy A53 5G است که در جایگاه یک گوشی میان‌رده به مشخصات فنی قدرتمند و بسیار خوبی مجهز شده است.

به هرحال همچنان گوشی a53 یکی از بهترین میان رده‌های سامسونگ محسوب می‌شود که علاوه بر پشتیبانی از اینترنت پرسرعت ۵G و سنسور اثرانگشت اپتیکال، امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شاید مهم‌ترین آن‌ها استفاده از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و دوربین‌های چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی باشد.

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy A73 5G (8GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ73 5جی

قیمت حدود 13 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گلکسی A73 5G بهترین گوشی تا ۱5 میلیون تومان سامسونگ محسوب می‌شود که با مشخصات سخت افزاری مناسب خود توانسته در فهرست بالا ترین مدل گوشی سامسونگ قرار بگیرد. این گوشی برای کاربرانی که اولویت‌شان عکاسی است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز بوده و ناگفته نماند برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار گواهی IP67 نیز برای بهترین گوشی سامسونگ میانرده گرفته شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن در صورت استفاده‌های سبک تا دو روز دوام می‌آورد. در حال حاضر گوشی A73 بالاترین مدل سامسونگ در کلاس قیمتی خود محسوب می‌شود و تقریباً در همه زمینه‌ها بهترین است.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 20 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy S21 FE 5G (8GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای 5جی

قیمت حدود 17 میلیون و 300 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

بهترین موبایل سامسونگ در کلاس قاتل پرچم‌دار که قدرت و سخت‌افزار بی‌نظیری دارد، گلکسی S21 FE بوده که با هزینه‌ای بسیار کمتر از پرچم‌داران می‌توانید آن را تهیه کنید و از امکانات عالی آن شگفت‌زده شوید.

این گوشی قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 888 5G می‌گیرد و به سادگی از پس اجرای تمامی بازی‌های گرافیکی برمی‌آید. اس ۲۱ FE در کنار دوربین‌های باکیفیت و بسیار خوب ارزش خرید فوق‌العاده بالایی هم در رنج قیمتی خود دارد.

بهترین گوشی سامسونگ زیر 50 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G (12GB/256GB)

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5جی

قیمت حدود 40 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گوشی گلکسی Note20 Ultra 5G یکی از شگفت‌انگیزترین موبایل های برتر سامسونگ است که آخرین در نوع خود محسوب شده و در زمان عرضه هم طرفداران سامسونگ را شگفت‌زده کرد. این گوشی به نمایشگری از نوع Dynamic AMOLED 2X با ابعاد 6.9 اینچ با وضوح 1440 در 3088 پیکسل مجهز شده و توانایی ارائه نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز را دارد.

در بخش دوربین هم شاهد تعبیه یک سنسور 108 مگاپیکسلی از نوع عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض به‌همراه سنسور 12 مگاپیکسلی نوع تله فوتو هستیم. بهره‌گیری از تراشه اگزینوس 990 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهره‌مندی از باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای آخرین نسل از گوشی‌های سری نوت سامسونگ است.

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy Z Flip4 (8GB/256GB)

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

قیمت حدود 41 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

سامسونگ در زمینه گوشی‌های هوشمند تاشو توانسته با معرفی محصولات با‌کیفیت، عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌ نمایش بگذارد. گلکسی Z Flip4 یکی از گوشی‌های تاشوی این شرکت بوده که مشخصات و قابلیت‌های بسیار جذابی را با خود به‌ همراه دارد.

در حالت معمولی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1080 در 2640 پیکسل مجهز شده و توانایی نمایش 426 پیکسل در هر اینچ و نرخ تازه سازی 120 هرتز را دارد. در حالت تاشو هم با صفحه‌نمایشی 1.9 اینچی نوع سوپرامولد با رزولوشن 250 در 512 پیکسل طرف هستیم.

در بخش دوربین دو سنسور با رزولوشن 12 مگاپیکسل به ترتیب از نوع عریض و فوق عریض در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی 10 مگاپیکسل این گوشی هم در کنار عملکرد خوب، توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد.

قلب تپنده این گوشی هم پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باعث شده تا در اجرای بازی‌های سنگین و نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار خوب و روانی را از گلکسی Z Flip4 شاهد باشیم.

بهره‌مندی از باتری 3700 میلی‌آمپر‌ ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای آخرین نسل از گوشی‌های تاشوی سامسونگ است.

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra 5G (12GB/256GB)

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا 5جی

قیمت حدود 44 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گلکسی S22 Ultra بهترین گوشی سامسونگ 2022 است که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ که نمی‌خواهد طرفداران سری نوت خود را از دست بدهد، این گوشی را مشابه خانواده محبوب نوت ساخته و حتی قلم S-Pen را نیز برای آن استفاده کرده تا کاربران با خیال راحت این مدل جذاب را خریداری کنند.

بهترین مدل گوشی سامسونگ از تراشه قدرتمند اگزینوس 2200 بهره می‌برد که با فناوری ساخت ۴ نانومتری ساخته شده است. همچنین از نظر کیفیت ساخت، این گوشی یکی از بهترین‌هاست و هر دو پنل آن با گوریلاگلس ویکتس پلاس محافظت می‌شوند. دوربین چهارگانه اس ۲۲ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن 1401)

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 4 (12GB/256GB)

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4

قیمت حدود 60 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

گوشی گلکسی Z Fold4 یکی از گوشی‌های هوشمند تاشوی جدید این شرکت است که مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های جذابی را با خود به‌همراه دارد. Z Fold4 در حالت معمولی به نمایشگر 7.6 اینچی نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1812 در 2176 پیکسل مجهز شده که توانایی نمایش 373 پیکسل در هر اینچ را در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز دارد.

نمایشگر ثانویه این گوشی با رزولوشن 904 در 2316 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X و نرخ بروزرسانی 120 هرتز عملکرد بسیار خوب و با‌کیفیتی را به‌نمایش می‌گذارد.

بر روی پنل پشتی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 10 مگاپیکسل تله فوتو با قابلیت زوم سه برابری اپتیکال و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارند. یک سنسور 10 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی اول در کنار یک سنسور 4 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی زیر نمایشگر قرار گرفته است.

تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام هم این گوشی را همراهی می‌کند تا خیال گیمرها را از بابت اجرای بازی‌های سنگین و با‌ گرافیک بالا راحت باشد. همچنین یک باتری 4400 میلی‌ آمپر‌ ساعتی گوشی گلکسی Z Fold4 را همراهی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه