بازگشت تلخ سید به ورزشگاه همیشگی / بدترین روز ستاره مورد علاقه قلعه‌نویی


بازگشت تلخ سید به ورزشگاه همیشگی / بدترین روز ستاره مورد علاقه قلعه‌نویی

ضربه محمدرضا حسینی پس از گل اول سپاهان می‌‎توانست جریان مسابقه را عوض کند، اما واکنش نیازمند مانع از این اتفاق مهم شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، انتقال حسینی پس از سه سال و نیم حضور در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی به گل‌گهر یکی از اتفاقات ویژه پنجره زمستانی لیگ بیست‌و‌دوم به‌شمار می‌رود. وینگر سابق که فصل گذشته هم نتوانسته بود آمار دو فصل گذشته‌اش را تکرار کند، با حضور مورایس رفته‌رفته جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد تا در زمستان تصمیم دشواری بگیرد و با وجود علاقه به اصفهان مسیر حرفه‌ای خود را در شهری دیگر دنبال کند.
اولین دیدار حسینی برای گل‌گهر مقابل تراکتور در تساوی 2 بر 2 مقابل شاگردان خمس در تبریز رقم خورد و مشخص بود که در دیدار برابر سپاهان نیز او با توجه به انگیزه‌هایی که دارد، بازی را از ابتدا آغاز می‌کند و همین اتفاق هم رخ داد.

بازگشت تلخ سید به ورزشگاه همیشگی / بدترین روز ستاره مورد علاقه قلعه‌نویی


خرید جدید قلعه‌نویی می‌توانست ارزش خود را در نقش جهان و در حضور هوادارانی که او را پیش از بازی تشویق کرده بودند، بار دیگر به نمایش بگذارد، ولی درحالی‌که فضای بسیار مناسبی با پاس تماشایی امین پورعلی در موقعیت تک‌به‌تک با نیازمند نصیبش شده بود، نتوانست دروازه‌بان آماده این روزهای سپاهان را مغلوب کند تا بهترین فرصت گل‌گهر برای بازگشت به جریان مسابقه در همان دقایق ابتدایی مسابقه پس از گل اول شهریار مغانلو از بین برود. در سایر دقایق مسابقه نیز محمدرضا حسینی یکی از ارکان هجومی گل‌گهر باقی ماند، اما اقدام‌ها و ارسال‌های پرتعداد این بازیکن و سایر بازیکنان هجومی گل‌گهر با عملکرد بهتر دروازه‌بان و مدافع سپاهان به جایی نمی‌رسید تا درنهایت شاگردان قلعه‌نویی شکستی باورنکردنی را در اصفهان تجربه کنند.
این دیداری بود که طی آن تمامی بازیکنان گل‌گهر، چه در بخش هجومی و چه در بخش تهاجمی نمایش قابل‌قبولی نداشتند. حسینی و هم‌تیمی‌هایش اما همچنان 12 بازی دیگر پیش رو دارند تا خاطرات تلخی که در نقش جهان تجربه کردند را با نتایج خوب و عملکردی که در ادامه مسابقات ارائه می‌‎کنند، به دست فراموشی بسپارند.

بازگشت تلخ سید به ورزشگاه همیشگی / بدترین روز ستاره مورد علاقه قلعه‌نویی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان