حضور به‌موقع یزدانی در تیمی که دوستش دارد / به خانه خوش برگشتی، داداش سیا!


حضور به‌موقع یزدانی در تیمی که دوستش دارد / به خانه خوش برگشتی، داداش سیا!

سیاوش یزدانی پس از حواشی زیادی که در دوران حضور در استقلال تجربه کرد، انگار به خانه خودش برگشته است.

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از درخشش در پیکان سیاوش یزدانی یکی از خریدهای زنده‌یاد کرانچار برای تقویت طلایی‌پوشان بود و اگرچه در لیگ هفدهم اوضاع برای این مربی، سیاوش و سایر بازیکنان سپاهان خوب پیش نرفت و آنها فصل را با رتبۀ عجیب چهاردهمی تمام کردند، اما در لیگ هجدهم سیاوش یزدانی در کنار عزت پورقاز زیر نظر امیر قلعه‌نویی فصلی متفاوت را برای طلایی‌پوشان در قلب خط دفاعی رقم زدند که تا هفته پایانی با پرسپولیس برای کسب قهرمانی جنگیدند.
با پایان لیگ هجدهم سیاوش یزدانی پس از دو فصل حضور در اردوی سپاهان تصمیم به جدایی گرفت و پیراهن آبی را بر تن کرد. او طی سه سال‌ونیم حضور در استقلال یکی از بازیکنانی بود که توانست نقش مهمی در رسیدن به رویای قهرمانی هواداران تیمش پس از 9 سال قهرمان نشدن در لیگ برتر داشته باشد و اگرچه در نیمه دوم فصل، سرنوشت او را به دل ماجراهایی عجیبی فرستاد و افسردگی او هم پیش رفت، اما او در نیمۀ اول فصل در کنار مرادمند خط دفاعی قدرتمندی را برای آبی‌ها ساخته بود؛ همانطور که در نیمه اول لیگ نوزدهم و پیش از رفتن استراماچونی موفق به این کار شده بود.

حضور به‌موقع یزدانی در تیمی که دوستش دارد / به خانه خوش برگشتی، داداش سیا!
دوران حضور سیاوش یزدانی در استقلال پرفرازونشیب بود و درنهایت رابطۀ او با مربی پرتغالی آبی‌ها که تقریباً از ابتدای فصل بیست‌ودوم رو به تیرگی رفته بود، از هم گسیخته شد و ساپینتو پس از ماجراهای اولین دیدار برگشت لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان، به باشگاه اعلام کرد دیگر به این مدافع نیازی ندارد.
برای یزدانی انتخاب سپاهان پس از اتفاقاتی که برای او در آخرین رویارویی با استقلالی‌ها رخ داد، به‌هیچ‌وجه ساده نبود، اما وقتی درهای باشگاه را به روی خود بسته دید و با روی باز از سوی مورایس و باشگاه سابقش سپاهان پذیرفته شد، تصمیمی که حتی دو سه روز پس از اعلام عدم‌نیاز استقلال از آن هراس داشت را عملی کرد و به تیم سابقش بازگشت.
ساعتی پیش یزدانی بار دیگر برای انجام اولین تمرین خود با سپاهان به مجموعه باغ فردوس بازگشت؛ جایی که برای او یادآور خاطرات لیگ‌های هفدهم و هجدهم و کار کردن با مربیانی نظیر کرانچار، ابراهیم‌زاده و امیر قلعه‌نویی است؛ جایی که او توانست با تمرین و تلاش، خودش را با وجود نیمکت‌نشینی در هفته‌های ابتدا به تفکرات کرانچار تحمیل کند و هم امیر قلعه‌نویی؛ جایی که با روی باز از او استقبال شد و چهره شادابش در تمرین، این خوشحالی و شعف درونی را پس از روزهای پرفشاری که به‌ویژه طی یکسال گذشته با از دست دادن جایگاهش در تیم ملی و استقلال تجربه کرده بود، به خوبی نمایان می‌کرد.
هرچه بود ماجرای یزدانی و استقلال که شاید با هم خیلی آبشان به یک جوی نمی‌رفت، سرانجام در ورزشگاه نقش جهان پایانی تلخ داشت. واقعیت هم این است که شاید تیم اصلی یزدانی سپاهان باشد و او در اینجا بیش از هر جای دیگری احساس آرامش و حس کافی بودن دارد.
داستانِ جدید زندگی حرفه‌‎ای سیاوش از همین سه‌شنبه و مصاف دشوار سپاهان در فولاد آره‌نا مقابل فولاد خوزستان در غیاب 4 بازیکن کلیدی تیمش آغاز می‌شود و او هنوز وارد نشده باید با تمام توانش در مسیر جدید قدم بگذارد.

حضور به‌موقع یزدانی در تیمی که دوستش دارد / به خانه خوش برگشتی، داداش سیا!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر