چلسی 0-0 فولام: پول به تنهایی سه امتیاز نمی‌آورد!


چلسی 0-0 فولام: پول به تنهایی سه امتیاز نمی‌آورد!

چلسی در دیداری خانگی مقابل فولام با تساوی ۰-۰ متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن که در بازار نقل و انتقالات زمستانی خریدهای زیادی انجام دادند، امشب مقابل فولام موفق به گلزنی نشدند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 20، روی پاس بلند تیاگو سیلوا، این کای هاورتز بود که با برند لنو، دروازه بان فولام، تک به تک شد اما ضربه ضعیف او را لنو دفع کرد تا دروازه فولام بسته بماند.

چلسی 0-0 فولام: پول به تنهایی سه امتیاز نمی‌آورد!
در ادامه بازیکنان چلسی بر توپ و میدان مسلط شدند اما در دقیقه 25 این آندریاس پریرا بود که با یک شوت محکم، دروازه چلسی را تهدید کرد ولی کپا آریسابالاگا با یک واکنش سریع دروازه تیمش را نجات داد.
پنج دقیقه بعد بار دیگر نوبت هاورتز بود که روی دروازه فولام خطرساز شود اما این مهاجم آلمانی که روی ارسال انزو فرناندز صاحب موقعیت شده بود، ضربه‌اش را به بیرون زد.
حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 38، روی ارسال کِنی تته و ضربه سر ویلیان، این الکساندر میتروویچ بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع بنو بادیاشیل، دروازه چلسی را بسته نگه داشت.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 44، بار هم هاورتز روی ارسال حکیم زیاش صاحب موقعیت شد ولی ضربه او این بار به تیر دروازه فولام برخورد کرد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

چلسی 0-0 فولام: پول به تنهایی سه امتیاز نمی‌آورد!

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 53، روی ارسال ریس جیمز، این ننی مادوئکه، ستاره جوان چلسی، بود که می‌توانست صاحب موقعیت شود اما حضور به موقع کنی تته، این فرصت را از او گرفت.
در ادامه فولام نمایش بهتری داشت و در دقیقه 60، روی پاس ویلیان، این آندرس پریرا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مدافعان چلسی بلوکه کردند.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70، میتروویچ که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، از خروج کپا استفاده و از همانجا برای گلزنی اقدام کرد اما دروازه بان چلسی به هر ترتیب ممکن توپ را مهار کرد.
دو دقیقه بعد این انزو فرناندز بود که پشت محوطه جریمه فولام صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما حملات هیچ یک از آنها ثمری نداشت و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
چلسی با این تساوی 30 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر از لیورپول و یک امتیاز برتری نسبت به این تیم، در رتبه نهم جای گرفت؛ در حالی که فولام با 32 امتیاز در رتبه ششم جای دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی