فال حافظ امروز شنبه 15 بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما


فال حافظ امروز شنبه 15 بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۵ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۵ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۵ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره ۴۶۹ دیوان حافظ: انت روائح رند الحمی و زاد غرامی

تعبیر غزل شماره ۴۶۹ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در امور زندگی باید نگرانی را از خود دور کرده و صبوری پیشه کنید. انشالله در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید.

دل پاکی دارید، سعی کنید صداقت و درستی خود را به دیگران نشان دهید تا به شما اعتماد کرده و اطرافیان را به سمت خود جذب کنید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۱ دیوان حافظ: ساقی به نور باده برافروز جام ما

تعبیر غزل شماره ۱۱ حافظ در فال شما:

دل بستن به دنیا و خوشی های زودگذر آن چیزی جز ناامیدی به همراه ندارد. از روزهایی که در پیش دارید هراس نداشته باشید، روزهای خوبی در آینده در انتظار شماست.

به مردم عشق بورز و با مهربانی رفتار کن، که عشق و محبت کلید رسیدن به آرزوهای دلتان است. به زودی زیارتی نصیب شما خواهد شد و برکت و نعمت به زندگی تان سرازیر خواهد شد.

وصال یار نزدیک است.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۲۹۹ دیوان حافظ: اگر شراب خوری جرعه ای فشان بر خاک

تعبیر غزل شماره ۲۹۹ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به بهترین نتیجه ها باید به جمع روی آورده و از تک روی بپرهیزید. کارهای گروهی بهترین راه برای رسیدن به اهداف است. در این مسیر به دوستان دلسوز و وفادار نیاز خواهید داشت.

در روزگار خوشی و فراخی به دیگران کمک کنید تا آن ها نیز زمانی که نیاز داشتید به شما یاری برسانند. از غم و غصه چیزی عاید شما نخواهد شد، از لحظه های زندگی لذت ببرید.

سعی کنید با اطرافیان به خصوص خانواده مهربان تر باشید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۲۵۵ دیوان حافظ: یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور

تعبیر غزل شماره ۲۵۵ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که گمشده به زودی پیدا خواهد شد، دردهای شما تمام می شود و روزگار خوشی و کامیابی فرا خواهد رسید. اگرچه هنوز به مراد دل نرسیدید اما غم به دل راه ندهید که به زودی نشانه های خوبی از پایان غصه ها عیان خواهد شد.

انسان با خدایی هستید و همین خصلت نیکوی شما باعث شده از سختی ها و بلایا به راحتی عبور کنید. به تلاوت قرآن ادامه دهید تا از مسیر راست منحرف

نشوید و به بیراهه نروید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۱۵۸ دیوان حافظ: من و انکار شراب این چه حکایت باشد

تعبیر غزل شماره ۱۵۸ حافظ در فال شما:

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و به توانایی ها و هوش و درایت خود اعتماد داشته باشید. انسان خوبی هستید و در خفا کارهای خوبی انجام می دهید و همین خصلت های اخلاقی باعث شده لطف خداوند در زندگی شامل حال شما باشد.

فکر کاری شما را به شدت درگیر کرده، با توکل به خداوند، تلاش و علاقه و سرعت عمل می توانید به موفقیت برسید. زود از کوره در نروید و باعث آزار دیگران نشوید.

ابتدای هر کار حتما با افراد دانا و دلسوز مشورت کرده تا تصمیم درستی بگیرید. گله و شکایت کردن دردی دوا نمی کند، از زندگی لذت ببرید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۹۵ دیوان حافظ: مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت

تعبیر غزل شماره ۹۵ حافظ در فال شما:

اراده قوی و عزم راسخ شما می تواند کوه ها را به حرکت درآورد! دوست دارید روی زیبایی های دنیا تمرکز کرده و همه چیز را خوب و بی نقص ببینید. نگاه زیبا خوب است اما گاهی دچار خیالات دور و دراز می شوید که فایده ای برای شما نخواهد داشت.

از اراده قوی خود بهره گرفته و تمام تلاش خود را بکنید تا راه درست را به پایان رسانده و هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۱۳۴ دیوان حافظ: بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۴ حافظ در فال شما:

به تازگی مشکلات زیادی سر راه شما به وجود آمده و همین باعث شده در یاس و ناامیدی غرق شوید. دست از ناامیدی بردارید زیرا شما مقصر نیستید و تلاش خود را می کنید. قوی باشید و بیشتر دقت کنید تا راه درست را پیدا کرده و با صبر و توکل به سختی ها پیروز شوید.

از حسادت اطرافیان به خدا و ائمه اطهار پناه ببرید و مطمئن باشید درهای جدید به روی شما باز خواهد شد. با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا به مقصود برسید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۴۳۳ دیوان حافظ: ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی

تعبیر غزل شماره ۴۳۳ حافظ در فال شما:

از غم و اندوه دوری کنید و نگرانی به دل راه ندهید که به زودی ایام کامیابی و خوشی فرا رسیده و به آرزوی دل دست پیدا می کنید. این موفقیت نتیجه مدت ها رنج کشیدن و تحمل سختی ها است.

از فرصت هایی که در این دوران پیش می آید استفاده کنید و قدر روزهای زندگی را بدانید. خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و به حق توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۷۸ دیوان حافظ: دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

تعبیر غزل شماره ۷۸ حافظ در فال شما:

کاری انجام داده یا تصمیمی گرفته اید که از آن پشیمان شده اید و خود را سرزنش می کنید. در رسیدن به هدف ناکام مانده و شکست خورده اید و به این باور رسیده اید که کسی خواهان شما نیست و برای کسی ارزشی ندارید.

همه چیز را به زمان بسپارید که درمان هر درد بی درمانی است. شکست سرآغاز پیروزی و موفقیت است. از ناکامی ها درس گرفته و برای آینده ای روشن تلاش کنید. امید و توکل تان به خداوند باشد.

فال حافظ امروز ۱۵ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۴۱۳ دیوان حافظ: خط عذار یار که بگرفت ماه از او

تعبیر غزل شماره ۴۱۳ حافظ در فال شما:

اگر دچار شک و تردید هستید یا دچار مشکل شده اید از دوستان مورد اعتماد برای باز کردن گره ها کمک بگیرید، حتی اگر احتمال می دهید با درخواست شما موافقت نکنند.

انسان با مرام و خوبی هستید و خصلت های نیکو باعث شده میان مردم معتبر باشید. شیطان در کمین است، از شر وسوسه هایش به خداوند پناه ببرید و از یاد معبود غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۳۴۰ دیوان حافظ: من که از آتش دل چون خم می در جوشم

تعبیر غزل شماره ۳۴۰ حافظ در فال شما:

انسانی صبور و شکیبا هستید که هنگام مواجهه با موانع و سختی های زندگی به راحتی از میدان به در نمی روید. این از خصلت های خوب شما است.

امید خود را از دست ندهید، در کارها با دوستان دلسوز و مورد اعتماد خود مشورت کنید و به کمک آن ها تکیه کنید. به خداوند توکل داشته باشید و از یاد او غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز ۱۵ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۳۹۷ دیوان حافظ: ز در درآ و شبستان ما منور کن

تعبیر غزل شماره ۳۹۷ حافظ در فال شما:

سختی و مشکلات در زندگی همه هست، صبوری و شکیبایی در مقابل سختی هاست که باعث موفقیت افراد می شود. شک نکنید که سرانجام نتیجه صبر و بردباری خود را خواهید دید.

به قول و قرار خود عمل کنید و خجالت را کنار بگذارید. خواسته دل را از خدا طلب کنید که از دل همه ما آگاه است و دعای شما را مستجاب خواهد کرد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: saednews

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی