واکنش کلوپ به هزینه‌های سنگین چلسی


واکنش کلوپ به هزینه‌های سنگین چلسی

چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.

لیورپول فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به مصاف ولورهمپتون می رود و باید دید که لیورپولی ها در این بازی در رقابت های لیگ برتر انگلیس چه نتیجه ای خواهند گرفت. یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

یکی از موضوعاتی که کلوپ به آن واکنش نشان داد، مسئله خرج های زیاد چلسی بود. سرمربی لیورپول در این باره گفت:" بدون وکیلم هیچ حرفی نخواهم زد. این بخش از فوتبال را درک نمی کنم چرا که این ارقام، ارقام بالایی است. آن ها همگی بازیکنان بسیار خوبی هستند، پس تبریک می گویم. نمی دانم چگونه ممکن است اما من نباید توضیح دهم که این مسائل چگونه پیش می روند."

کلوپ درباره محمد صلاح و وضعیت او نیز گفت:" مهاجمان این گونه هستند. گاهی دوران بدی را سپری می کنند. وقتی مدتی گلزنی نمی کنید، شاید اعتماد به نفس کامل نداشته باشید اما هر ساعت تمایل و انگیزه شما برای گلزنی افزایش می یابد. او رکورد 200 بازی در لیگ برتر را خواهد شکاند و رکوردهای زیادی را تا الان شکسته است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول