پول چلسی هدر نرفت: درخشش انزو در لندن


پول چلسی هدر نرفت: درخشش انزو در لندن

انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، شب گذشته برای اولین بار در ترکیب چلسی به میدان نرفت و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی جمعه شب در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان فولام بود و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد.
تمام نگاه‌ها پیش از شروع این بازی متوجه حضور انزو در ترکیب اصلی این تیم بود. این خرید 120 میلیون یورویی پنجره نقل و انتقالات زمستانی در فاصله چند روز پس از امضای قرارداد با این باشگاه در ترکیب ثابت قرار گرفته بود.
او نه تنها در همین فاصله کوتاه توانست راهش را به ترکیب اصلی باز کند، بلکه تا دقیقه آخر در زمین ماند و نمایش خوبی را نیز ارائه کرد تا نشان دهد که هزینه گزاف صورت گرفته از سوی مالکان جدید این باشگاه بیهوده نبوده است.

پول چلسی هدر نرفت: درخشش انزو در لندن

بسیاری حتی معتقد هستند که او شب گذشته یکی از معدود بازیکنان درخشان ترکیب این تیم بود، توانست دفاع حریف را بهم بزند و خلاقیتش را به رخ بازیکنان سازماندهی شده آنها بکشد. این در واقع خط و نشانی برای بازیکنان و مدافعان حریفان پیش‌روی چلسی هم بود.
انزو حتی تلاشی برای گلزنی هم داشت و در حالی که تماشاگران حاضر در استمفوردبریج روی شوت او نیم خیز شده بودند اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت. با این حال، هواداران این تیم حالا شاید بیشتر از قبل به آینده امیدوار هستند.

پول چلسی هدر نرفت: درخشش انزو در لندن

این بازیکن آرژانتینی شب گذشته و در حالی که مدت زمان زیادی از حضورش در تمرینات نمی‌گذرد و هنوز با دیگر هم تیمی‌هایش هماهنگ نیست، توانست یکی از بازیکنان برتر زمین باشد و شاید آنها بالاخره پس از مدت‌ها بازیکنی را در اختیار دارند که می‌تواند در زمین سرنوشت‌ساز باشد و این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)