جزئیات بازداشت عاملان قتل عضو سپاه در تهران


جزئیات بازداشت عاملان قتل عضو سپاه در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان قتل یکی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران خبر داد و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با موقعیت شغلی این فرد نداشته و متهمان در حین فرار از صحنه سرقت دست به این جنایت زده‌اند 1 سیاسی 1401/11/15

دستگیری عاملان قتل یکی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی درباره جزئیات دستگیری عاملان این جنایات گفت: در تاریخ ۱۴ دی ماه امسال یک مورد سرقت مسلحانه منجر به قتل در خیابان مختاری تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که در جریان آن ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات میدانی را در این زمینه آغاز کردند. در ادامه نیز با دستور مقام قضایی رسیدگی به پرونده بر عهده ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات خود متوجه شدند که دو سارق برای سرقت وارد یک خانه شده بودند، گفت: این افراد در حین فرار از محل با مردم مواجه شده و برای آنکه به دام نیفتند اقدام به شلیک تیر کرده بودند که یکی از این تیرها به یکی از همسایه‌ها اصابت کرده و گلوله دیگر نیز به یکی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام قاسم فتح الهی اصابت کرد که متاسفانه منجر به فوت این فرد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و سرنخ‌هایی از دو سارق کشف کردند، گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد که این دو نفر سارق مسلح بوده و پس از اقدام به جنایت به یکی از شهرهای غربی کشور متواری شده‌اند.

ولیپور با بیان اینکه در اقدام پیچیده و فنی ماموران این دو سارق شناسایی، دستگیر و به تهران منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن معترف شدند که برای سرقت وارد آپارتمان چهار طبقه‌ای که در اختیار خانواده آقای فتح الهی بود شده و هنگام خروج از منزل با همسایه‌ها مواجه شده و در حین فرار بدون آنکه شناختی از این فرد داشته باشند اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و متواری شده‌اند.

ولی پور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مجرمان با چه سلاحی اقدام به تیراندازی و قتل این پاسدار کرده بودند، گفت: این افراد به وسیله یک قبضه کلت کمری که آن را از یکی از شهرهای غربی کشور تهیه کرده بودند اقدام به تیراندازی و قتل کرده بودند. فرد مجروح نیز در همان لحظه به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر مرخص شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه انگیزه این افراد صددرصد سرقت بوده است، گفت: این افراد شناختی از محلی که برای سرقت انتخاب کرده بودند نداشتند و این مورد به هیچ عنوان امنیتی یا از پیش تعیین شده نبوده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها