طعنه فولام به چلسی: بله، از ریس جیمز بهتر داریم!


طعنه فولام به چلسی: بله، از ریس جیمز بهتر داریم!

باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر چندین ستاره جوان در اختیار دارد که از آنها به عنوان آینده‌دارترین استعدادهای دنیای فوتبال یاد می‌شود. ریس جیمز یکی از این ستاره‌ها است.

طعنه فولام به چلسی: بله، از ریس جیمز بهتر داریم!

ریس جیمز بعد از مدتی دور بودن از میادین به دلیل مصدومیت دیشب بازگشت و در دیدار چلسی و فولام 59 دقیقه در زمین حضور داشت. چلسی به این مناسبت توییتی با عکس ریس جیمز منتشر کرد و نوشت:"اگر دفاع راست بهتری سراغ دارید جواب بدهید". چلسی البته امکان پاسخ دادن به این توییت را بسته بود ولی باشگاه فولام با استفاده از قابلیت نقل‌قول توییت واکنش نشان داد.

فولام در پاسخ به توییت چلسی تصویری از کنی تِت، دفاع راست خود، را منتشر کرد که دیشب در دیدار مقابل چلسی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود.

طعنه فولام به چلسی: بله، از ریس جیمز بهتر داریم!

ریس جیمز تا اینجای فصل جاری شرایط خوبی را سپری نکرده که علت اصلی مصدومیت‌های او بوده است. او از ماه اکتبر تا دیشب دو بار به دلیل مصدومیت‌های متفاوت حاشیه‌نشین شده است. ولی شکی نیست به محض رسیدن جیمز به اوج آمادگی او یکی از ستون‌های دفاعی تیم گراهام پاتر خواهد بود.

چلسی بعد از بازی دیشب دیدار بعدی‌اش را در لیگ برتر مقابل وستهم برگزار می‌کند و سپس در دیدار حساس لیگ قهرمانان مقابل بوروسیا دورتموند خواهد ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !