خرید خبرساز آرسنال با پیراهن قرمز در گودیسون پارک


خرید خبرساز آرسنال با پیراهن قرمز در گودیسون پارک

جورجینیو که در روز آخر نقل و انتقالات از چلسی به آرسنال پیوست و خبرساز شد در جریان دیدار آرسنال و اورتون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا اولین بازی‌اش برای توپچی‌ها را انجام بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی، جورجینیو با حضور در دفتر باشگاه آرسنال قراردادی رسمی امضا کرد. از قرارداد این بازیکن 31 ساله ایتالیایی با چلسی شش ماه دیگر باقی مانده بود.

آرسنال برای بازخرید شش ماه باقی‌ مانده از قرارداد جورجینیو 11 میلیون یورو به چلسی پرداخته است. توپچی‌ها همچنین حداکثر 2 میلیون یورو به عنوان پاداش قرارداد به این ستاره ایتالیایی پرداخت خواهند کرد. حالا جورجینیو به آرسنال پیوسته تا خیال آرتتا را بابت خط میانی‌اش راحت‌تر کند. این ستاره ایتالیایی با توپچی‌ها قراردادی 18 ماهه امضا کرد و البته آرسنال از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند.

خرید خبرساز آرسنال با پیراهن قرمز در گودیسون پارک

با توجه به همشهری بودن چلسی و آرسنال و رقابتی سنتی که بین دو تیم جریان دارد پیوستن یک ستاره از یکی از دو تیم به دیگری همیشه خبرساز و جنجالی است. هر چند در گذشته بازیکنان متعددی بین دو تیم جابه‌جا شده‌اند.

خرید خبرساز آرسنال با پیراهن قرمز در گودیسون پارک

امروز در دیدار آرسنال مقابل اورتون میکل آرتتا در دقیقه 59 تصمیم گرفت به هافبک ایتالیایی جدیدش میدان بدهد. درحالی که بازی با نتیجه 0-0 دنبال می‌شد توماس پارتی از میدان بیرون کشیده شد تا جورجینیو به جای او وارد زمین شود. هواداران آرسنال برای اولین بار در یک بازی رسمی این هافبک ایتالیایی را با پیراهن سرخ‌رنگ تیم‌شان دیدند.

خرید خبرساز آرسنال با پیراهن قرمز در گودیسون پارک

بلافاصله بعد از ورود جورجینیو به زمین در دقیقه 60 اورتون توسط تارکوفسکی به گل رسید. پیش از شروع دیدار امروز آرسنال مقابل اورتون گفته می‌شد توماس پارتی به دلیل مشکل عضلانی به این بازی نخواهد رسید ولی آرتتا او را از آغاز به زمین فرستاد. به نظر می‌رسد آرتتا نمی‌خواهد پارتی را بیش از حد تحت فشار بگذارد. این تعویض هم فرصتی برای نمایش جورجینیو با پیراهن آرسنال بود و هم ریسک مصدومیت توماس پارتی را کاهش داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...