فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023


فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023

فال ماهانه میلادی – ژانویه ۲۰۲۳شما در این مطلب فال ماهانه متولدین ماه های زیر را می خوانید:فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفندبا کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به ماه...

فال ماهانه میلادی – ژانویه ۲۰۲۳

شما در این مطلب فال ماهانه متولدین ماه های زیر را می خوانید:

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

با کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به ماه مربوطه هدایت می شوید.

فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023

فال ماهانه میلادی

فال ماهانه میلادی متولدین فروردین

شما در جاده طولانی قرار گرفته اید و در اوایل این ماه سفر خود را شروع می کنید. در چشم همگان شما بسیار شخصی حرفه ای و اجتماعی هستید و می خواهند که از راهنمایی های شما استفاده کنند. همانطور که ونوس در هفتم فوریه وارد برج حمل می شود، بهتر است که بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و از خود مراقبت کنید. به چیزهایی جذب خواهید شد که برای شما مناسب است. شرایط خلاقانه و مشکلات زندگی عاطفیتان را بر برجسته می شود. در ارتباط با آنچه که می خواهید اطلاعات به دست خواهید آورد. عطارد عقب‌نشینی می‌کند و مریخ وارد برج جدی در روز شانزدهم ماه میشود لحظات حرفه ای را برای شما رقم می زند. ممکن است در ارتباط با آینده شغلی تان کمی شک و تردید داشته باشید، اما نیازی به داشتن چنین احساساتی نیست. هر چیزی را که میخواهید اعم از پشتیبانی همکاران تان را دارید. در ارتباط با جاه طلبی های خود کمی تأمل داشته باشید. نیاز نیست که تمام آرزوهای خود را برای دیگران بیان کنید اما صادق باشید. زمانی که خورشید وارد برج حوت در روز هجدهم فوریه میشود باتری های خود را شارژ کنید. مراقبه را جز برنامه های روزانه خود قرار دهید. مراقبه باعث میشود که تمرکز شما در هر موضوعی بیشتر شود. ماه جدید برج حوت در روز بیست و سوم ماه فرصتی برای رویا پردازی های جدید به وجود می آورد. هر آرزویی که دارید می توانید به جهان اعتماد کنید و آن را بزرگ تر و بهتر ببینید.
روزهای شانس: ۷، ۱۶، ۲۱، ۲۴، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۱۶، ۲۸، ۲۱، ۲۳

فال ماهانه میلادی متولدین اردیبهشت

از ماه فوریه شما در چرخه حرفه‌ای جدید قرار می‌گیرید که ارتباطات شما را قدرتمند می کند و به همین دلیل جاه‌طلبی شما نیز بیشتر خواهد شد. ونوس وارد برج حمل در روز هفتم فوریه می‌شود که شما را به سمت یک بینش واضح تر می کشاند باعث می شود که در ارتباط با خواسته های مخفی تان صمیمیت بیشتری برقرار کنید و به خودتان اعتماد کنید و بر ترس هایتان غلبه کنید. توجه شما را به مشکلات خانوادگی و خانگی جلب می شود. اعتماد به نفس خود را مجددا به دست خواهید آورد. همچنین عطارد وضعیت اجتماعی تان را بیش از آن چیزی که می بینید نشان می دهد. همانطور که عطارد عقب نشینی می کند و مریخ وارد برج جدی در روز شانزدهم فوریه می شود. مکالمه با یکی از دوستان به وجود می آید یا اطلاعاتی به دست می آورید که چشم‌انداز شما را گسترش می دهد. مراقب باشید به چه چیزی یا چه کسی اعتقاد و اعتماد دارید. بالاخره هر کس دستور کار خودش را دارد. سعی کنید اهداف بلند مدت خود را با معنویات تطبیق دهید زیرا ممکن است این اهداف باعث شوند تا شما از معنویات فاصله بگیرید. ماه جدید برج حوت در روز بیست و سوم ماه چرخه جدیدی از دوستی ها و روابط اجتماعی و تحقق آرزوها را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید مجددا با دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار کنید و تمام سوء تفاهم ها را پاک کنید.اگر موضوعی در حال گل آلود شدن است بگذارید زمان بگذرد. به زودی همه چیز به حالت اولیه باز خواهد گشت. شما این توانمندی را دارید که رویاهای خود را قدرتمندانه تجسم کنید. آن چیزی که مهم است آگاهی شما از خود واقعی تان می باشد. مراقبه و انجام اعمال معنوی به شما کمک می کند تا به رویاهای خود در آینده دست پیدا کنید.
روزهای شانس: ۳، ۲۰، ۲۱، ۲۳
روزهای چالش برانگیز: ۷، ۲۳، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین خرداد

زمانی که وارد ماه فوریه می‌شوید سفر شما آغاز می شود. می توانید مسافرت کنید و از نظر حرفه‌ای و شخصی روابط خود را گسترش دهید. گزینه های زیادی را پیدا خواهید کرد. از آنجایی که عطارد وارد برج حوت در سوم فوریه میشود جاه طلب می شوید و اهداف بلندمدت خود را دنبال می‌کنید که برای شما به معنای موفقیت است. در روز هشتم ماه اطلاعات مهمی را کشف می کنید. ذهن خود را باز کنید و خوش بینانه تر به اطرافتان نگاه کنید. در روز شانزدهم فوریه عطارد عقب‌نشینی می‌کند از آنجایی که مریخ وارد برج جدی می‌شود تغییرات بسیار قدرتمندی را در حیطه مالی و زندگی حرفه ای و حتی روابط تان به ارمغان می آورد. آگاهانه روابط خود را بررسی و تعریف می کنید. قید و بندهایی که در ارتباط با زندگی زناشویی و قدرت و همینطور اقتدار تعریف کرده اید را رها کنید همچنین ارزش های عمیق خود را پیدا کنید. بعد از این صحبت ها انجام دادن چه کاری اهمیت دارد؟ خورشید وارد برج حوت در روز هجدهم ماه می شود و پنج روز بعد ماه جدید برج حوت را دنبال می کند. فرصت دومی خواهید داشت که زندگی حرفه ای خود را شروع کنید. اهداف و جاه طلبی های خود را تعریف کنید و بگویید که برای شما چه معنایی دارند. قدرت و اقتدار خود را در زندگی مجدد به دست خواهید آورد. برای آینده چشم اندازی دارید ممکن است برخی به شما بگویند غیر ممکن است. اما هر فرد موفق به شما خواهد گفت دستاورد ها فقط با کاشتن یک بذر شروع می شوند.
روزهای شانس: ۵، ۱۶، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۳، ۸، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین تیر

با ورود به ماه فوریه تغییرات قدرتمندی در حیطه مالی و روابط صمیمی و همچنین شرایط تان رخ می دهد. از لحاظ مالی و عاطفی سود بسیار زیادی کسب خواهید کرد. قدرت خود را مجددا به دست می آورید. به طور کلی سعی کنید کنترل همه چیز را در دست بگیرید. زمان، پول و انرژی و همچنین احساسات خود را بر اساس ارزش سرمایه‌گذاری کنید. همچنین عطار در سایه است. در این ماه ممکن است قراردادهایی را امضا کنید و یا برنامه های مسافرت برای خود ترتیب دهید. در روز شانزدهم عطارد عقب‌نشینی می‌کند که باعث یکسری انحرافات برای شما می شود. به طور مثال اسناد خود را مجدداً چک کنید و در ارتباط با تغییراتی که رخ می دهد عصبانی نشوید. در روز شانزدهم فوریه مریخ وارد برج جدی می شود که باعث گرم شدن روابط میشود. از نزاع های غیرضروری اجتناب کنید و در صورت لزوم از ترس بپرهیزید. تا زمانی که احترام متقابل وجود دارد می توانید روابط را قدرتمند کنید. ماه جدید برج حوت در روز بیست و سوم شرایط جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. ذهن خود را باز نگه دارید. در حال کشف اطلاعاتی هستید که توسط آن می توانید مشکلات را حل کنید. سفر معنوی خواهید داشت. در مسیر خود سعی کنید صادق باشید و الگوها را دنبال کنید.
روزهای شانس: ۱، ۲۳، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۱۶، ۲۰، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین مرداد

در چرخه جدیدی از روابط قرار دارید. احساسات شما افزایش پیدا می کند. لحظه ای که قلب شما دگرگون می شود. ترسی به خود راه ندهید در یک شرایطی قرار دارید که به تکامل خواهید رسید. همچنین عطار در سایه قرار دارد و در روز سوم وارد برج حوت می شود. ممکن است که روابط تان در ارتباط با پول تعهدات و زندگی زناشویی شفاف‌سازی شود. می‌توانید مذاکراتی در ارتباط با مالیات و امور مالی و قراردادها، همچنین ازدواج و روابط داشته باشید. در آینده گفتگو و مذاکرات خود را مورد بررسی قرار خواهید داد اما در روز شانزدهم زمانی که عطارد عقب‌نشینی می‌کند قراردادها و توافق های مهم را امضا خواهید کرد. مشکلاتی وجود دارند که دوباره یادآوری می شوند که باید به آنها رسیدگی کنید. صداقت و شفاف‌سازی در مذاکرات بسیار مهم است. فرصتی دارید تا کارگروهی را انجام دهید. انتظار یک محیط کاری شلوغ را داشته باشید. اگر احتیاط را رعایت نکنید نارضایتی هایی به همراه خواهد داشت. سعی کنید درخواست کمک کنید. خورشید حاکم بر نشانه شما وارد برج حوت در روز هجدهم ماه می شود، تغییراتی را به همراه دارد. فرصتی دارید تا در وقت و هزینه ها و انرژی صرفه جویی کنید. در روز بیست و سوم فوریه، با شرایطی روبرو می شوید که بسیار معجزه آسا است. انتخاب خواهید کرد کجا انرژی خود را سرمایه گذاری کنید. از نظر مالی و عاطفی پتانسیل بینهایتی دارید. پس پیش بروید و اعتماد کنید.
روزهای شانس: ۷، ۲۲، ۲۴، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۱۶، ۱۸، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین شهریور

با ورود به ماه فوریه شما در چرخه جدیدی از کسب و کار و سلامتی و همچنین کارهای روزانه قرار می گیرید. برنامه های زیادی دارید. زندگی و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید و به آنچه که مهم است اهمیت دهید. همچنین این موضوع را فراموش نکنید که اگر نیاز به کمک دارید از اطرافیان درخواست کمک کنید و از کمک گرفتن هراسی به دل راه ندهید. نکته قابل توجه این است که عطارد وارد برج حوت در روز سوم فوریه میشود. که باعث خواهد شد تا بر روی روابط شخصی و تجاری و همچنین رابطه ای که با همکارانتان دارید تمرکز کنید. همچنین عطارد به شما پیشنهاد می دهد که مکالمات روزانه تان را مورد بررسی قرار دهید. در انجام یک سری کارها احتیاط را رعایت کنید. از حدس و گمان اجتناب کنید و به وضوح ارتباط برقرار کنید. در روز شانزدهم فوریه عطارد عقب‌نشینی می‌کند. اطلاعاتی را کسب خواهید کرد. چرخه جدیدی در روابط به وجود می آید. نقطه عطف قدرتمندی برای شما می باشد تا اقتدار خود را در شرایط مالی و روابط عشقی پس بگیرید. ارتباطات پرسود و قدرتمند خواهد شد.
روزهای شانس: ۲۰، ۲۵، ۲۸
روزهای چالش برانگیز: ۳، ۸، ۱۶

فال ماهانه میلادی متولدین مهر

زمانی که وارد ماه فوریه می‌شوید خورشید و عطارد در برج اسد باعث برانگیخته شدن خلاقیت و خواسته هایتان می شود شما را ترغیب می کند تا فرصت دوباره به قلب و احساس خود بدهید، در واقع به معنی در آغوش گرفتن قسمت های عجیب و غریب خودتان و خواسته هایتان است که آن‌ها را نمی شناختید و یا اصلاً ابراز شان نمی کردید. ونوس وارد برج حمل در روز هفتم فوریه میشود توجه شما را به سمت روابط جلب می‌کند. می توانید آنچه که می خواهید را داشته باشید البته که باید جرعت تصدیق آن را نیز داشته باشید خود را دوست بدارید و از درون و قلب خود عاشق شوید همین موضوع باعث می‌شود که امنیت داشته باشید. عطارد در این ماه در سایه قرار دارد. بنابراین ارتباطات بسیار واضح خواهد بود. اگر خرید و یا امضای قراردادی در پیش دارید قبل از این که عطارد عقب نشینی کند که در روز شانزدهم ماه این اتفاق می‌افتد این کارها را انجام دهید. زیرا که در این روز با یکسری تغییرات در ارتباطات و ایمیل ها و همچنین اطلاعات رخ می دهد و یا ممکن است موانع ناخوشایندی بر سر راهتان قرار بگیرد. می توانید به بهترین نحو ممکن تلاش کنید. مراقب باشید و برای شفاف سازی و جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم ارتباط برقرار کنید. برای از بین بردن هرگونه سوء تفاهم باید صبور باشید. آگاهانه موانعی که بر سر راه شما قرار دارد را رها کنید که فقط باعث تخلیه انرژی و تحت تاثیر قرار دادن شما می شود. در ارتباط با اولویت های خود دقت کنید می توانید انتخاب های سالمی انجام دهید. در روز بیست و سوم سطح های زندگی خود را عمیق تر بشناسید. روی یک هدف متمرکز شوید تا بتوانید پشتیبانی مالی عاطفی و کاری مورد نیاز را پیدا کنید.
روزهای شانس: ۱، ۳، ۲۳
روزهای چالش برانگیز: ۲۳، ۱۶، ۱۸

فال ماهانه میلادی متولدین آبان

وقتی وارد ماه فوریه می شوید تمرکز شما بر روی خانه خانواده و امنیت و همچنین حل مشکلات بیشتر می شود. شرایط حرفه ای را برای شما برجسته تر می شود اما از شما می خواهد که تعادل را رعایت کنید. در ارتباط با جاه طلبی های تان کمی فکر کنید. از موضوعاتی که سد راه شما شدند رها شوید. نه تنها این موضوع باعث می شود که موفق شوید بلکه توانایی های خود را خواهید شناخت. در روز شانزدهم عطارد عقب‌نشینی می‌کند. و سیاره حاکم بر نشانه شما مریخ وارد برج جدی می شود، ارتباط عمیقی با درون خود برقرار خواهید کرد با کودک درونی خود آشنا خواهید شد. اگر چیزی را انکار میکنید فرصتی دارید تا بار دیگر با خودتان صادق باشید و از خودتان بپرسید که چه احساسی نسبت به آن دارید. در روز بیست و سوم فوریه ماه جدید برج حوت شما را دعوت می کند در موضوعاتی که به احساسات، روابط عاشقانه، خلاقیت و همچنین موضوعاتی که به احساس قلب شما وابسته است ریسک کنید. مهم نیست که گذشته چگونه برای شما بوده است اکنون شرایط برای شما فرق کرده است. هر روز و هر لحظه باهر فکری که دارید جهان اطراف تان را می سازید. بزرگ فکر کنید و به خودتان صادق باشید این گونه است که می‌توانید انتخاب عاقلانه ای انجام دهید. فرصتی دارید که شادی را انتخاب کنید. هر کاری که انجام می دهید با قلب و احساس خود انجام دهید این گونه است که زندگی شکوفا می شود.
روزهای شانس: ۱۶، ۲۱، ۲۴
روزهای چالش برانگیز: ۷، ۱۶، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین آذر

وقتی وارد ماه فوریه می‌شوید مکالمات افزایش پیدا می‌کند و از طریق آن اطلاعاتی را کسب خواهید کرد به همین ترتیب گزینه های دیگری نیز برای شما آشکار می شود. شما می توانید آنها را به راحتی کشف کنید. به حقیقت نزدیک شوید. در ارتباط با اهداف بلند مدت خوشبینانه تر برخورد کنید به همین ترتیب می‌توانید انتخاب های عاقلانهای داشته باشید. از آزادی و امنیت مورد نیاز برخوردار خواهید شد و پشتیبانی شرکای کاری تان را نیز خواهید داشت. اما عطارد در این ماه در سایه قرار دارد. در روز شانزدهم عقب نشینی می کند تعهدات و مشارکت ها را برای شما برجسته خواهد کرد. اگر قرار داد های مهمی برای امضا کردن دارید بهتر است که قبل از عقب نشینی عطارد این کار را انجام دهید. در طول عقب نشینی عطارد میتوانید برنامه‌های خود را مجدداً بررسی کنید و اگر مشکلی دارید آن را اصلاح کنید. اگر هزینه‌های غیرمنتظره‌ای برای شما به وجود آمدبه این موضوع اعتماد داشته باشید که منابع کافی برای آن دارید. به هر حال مواظب دخل و خرج خود باشید. از نظر عاطفی ممکن است برای مدتی احساس دلتنگی داشته باشید و یا ممکن است به یاد گذشته بیفتید. آنچه که با ارزش است را دوست بداریداما اجازه ندهید که گذشته دیدگاه فعلی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در روز بیست و سوم فوریه ماه جدید برج حوت در بخش از نمودار شما که مربوط به خانه و خانواده است قرار دارد، شروع تازه ای را برای شما به ارمغان می آورد. چرخه ای برای شما در حال شروع شدن میباشد که امنیت عاطفی مالی و احساسی تان را تامین می کند.
روزهای شانس: ۲۰، ۲۳، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۷، ۱۶، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین دی

وقتی وارد ماه فوریه می شوید بر روی امور مالی و تعهداتی که به نزدیکان خود دارید متمرکز می شوید. کلیه مسائلی که مربوط به منابع مشترک، روابط، مالیات، وراثت و همچنین روابط صمیمی یا ازدواج است برجسته می‌شود. باید بیشتر از آنچه که ضرر می کنید به دست آورید. از نظر عاطفی و مالی در یک وضعیت امن قرار دارید. در روز شانزدهم عطارد عقب‌نشینی می‌کند که فرصتی به شما می دهد تا قراردادها و مذاکرات خود را مجددا مورد ارزیابی قرار دهید و این موضوع به نفع شماست. مریخ وارد نشانه شما در همان روز می شود و تماماً دارای قدرت آتش هستید اما سعی کنید که دچار سوختگی نشوید و از اصرار ورزیدن نیز اجتناب کنید مواظب باشید که اگر عجله کنید همه چیز را خراب خواهید کرد. عطارد در بخشی از نمودار شما که مربوط به ارتباطات است عقب نشینی می کند که در این مدت باید جوانب احتیاط را رعایت کنید زیرا ممکن است اطرافیان دچار سوءتفاهم شوند. در روز بیست و سوم فوریه ماه جدید در برج حوت اطلاعاتی که دارید را به سطح عمیق تر می رساند. رویای آزادی و امنیت بیشتر اکنون در دستان شماست. خودتان را باور داشته باشید و خلاق و مبتکر باشید. اگر کمکی بخواهید به سرعت آن را دریافت خواهید کرد.
روزهای شانس: ۳، ۲۰، ۱۶، ۲۵
روزهای چالش برانگیز: ۱۶، ۲۳، ۲۸

فال ماهانه میلادی متولدین بهمن

در یک چرخه جدید شخصی قرار دارید که تغییرات عمیقی برای شما رخ می دهد. فرصتی است تا موانعی که باعث جلوگیری از رشد شما میشود را پاک کنید. مشارکت هایتان درخشان تر می شود. در روابط خود می‌توانید آزادی و همچنین امنیت مورد نیاز را داشته باشید. متوجه می شوید که چه احساسی دارید چه چیزی می خواهید و آرزو ها و امیدهای شما چیست. امیدوار بمانید و پیش بینی نکنید. عطار در سایه قرار دارد و در روز شانزدهم عقب‌نشینی می‌کند و باعث برجسته شدن امور مالی و تعهدات باافراد نزدیک می شود. اگر می‌خواهید خریدهای پرسودی انجام دهید یا قراردادهایی را امضا کنید باید صبر کنید تا عطارد به صورت مستقیم قرار بگیرد. همچنین در روز شانزدهم ماه، مریخ وارد برج جدی می‌شود که باعث تغییر انرژی خواهد شد. باعث می شود که تعهدات مهم شخصی و مالی را مجددا ارزیابی کنید. اگر در این راستا مطمئن نیستید که به چه کسی اعتماد دارید سعی کنید به حس درونی خود اطمینان کنید.لازم نیست که اسرار خود را به جهانیان به اشتراک بگذارید فقط آن چیزی که نیاز است را به دیگران بگویید. از نظر روحی به درجات عمیق‌تری خواهید رسید.ممکن است تعجب کنید که برخی از هزینه ها از کجا می آیند یا باید با هزینه های غیرمنتظره‌ای برخورد کنید. بهتر است که با مدیریت با این مسائل برخورد کنید. در روز بیست و سوم ماه جدید برج حوت نشانگر یک چرخه رشد عاطفی و مالی برای شماست. ارزش های بیشتری کسب خواهید کرد. اعتماد به نفس تان بیشتر می شود. روابطی که برای شما ارزشمند هستند در آنها به گفتگو خواهید پرداخت و جریانات عاطفی و مالی برای شما باز خواهد شد.
روزهای شانس: ۳، ۵، ۲۱، ۲۸
روزهای چالش برانگیز: ۸، ۱۶، ۲۳

فال ماهانه میلادی متولدین اسفند

وقتی که وارد ماه فوریه می شوید خورشید در بخشی از نمودار شما که پنهان است وارد می شود. ونوس در برج حوت قرار دارد.که به شما می گوید آن چیزی را که می خواهید جذب کنید باید اول در ارتباط با آن تحقیق کنید. عطارد در روز سوم فوریه وارد برج حوت می شود و آماده صحبت کردن خواهید بود. در ارتباط با مشارکت ها اطلاعاتی را یاد خواهید گرفت، اگر سوء تفاهمی به وجود آمده است از بین خواهد. شرایط کاری و سلامتی شما را برجسته تر خواهد کرد. در زندگی بسیار مشغول هستید، پاسخ تمام سوالات را ندارید. می خواهید که استراحت کنید. و برای رفتن به مرحله بعدی وقت بگذارید. می توانید خودتان را بهبود بخشید. در روز شانزدهم عطارد عقب‌نشینی می‌کند و مریخ وارد برج جدی می‌شود. از نظر اجتماعی بسیار پیشرفت خواهید کرد. در حال حاضر چه چیزی می خواهید؟ شما تغییرات بسیار زیادی کرده اید، شخصی که چند هفته پیش بودید حالا دیگر نیستید چه برسد به چند سال پیش. فرصتی دارید که مجدداً برنامه ریزی کنید. از نظر شخصیتی دوباره متولد خواهید شد. شروعی دوباره برای شما وجود دارد.
روزهای شانس: ۳، ۱۸، ۲۰، ۲۳
روزهای چالش برانگیز: ۱، ۱۶، ۲۸

کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023 فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023 فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023 فال ماهانه میلادی – ژانویه 2023
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط