ادعای نزدیکی زلنسکی به تروریست‌های حزب دموکرات در رسانه دولت


ادعای نزدیکی زلنسکی به تروریست‌های حزب دموکرات در رسانه دولت

هیأت اوکراینی بصورت رسمی از حزب تروریستی دموکرات دعوت به عمل آورده که به اوکراین سفر و ضمن دیدار با مسئولان ارشد و رده‌بالای این کشور، با «زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین نیز دیدار داشته باشند.

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:

رسانه حزب تروریستی دموکرات کردستان اعلام کرده خالد عزیزی، سخنگوی حزب دموکرات کردستان با هیأتی از کشور اوکراین که در امور لابی برای اوکراین فعالیت دارند، در واشنگتن دیدار کردند.

رسانه تروریست‌های ضدایرانی خبر داد مقامات حزب دموکرات برای همکاری جهت اقدام ضدایرانی صحبت کرده و قرار است مقامات حزب دموکرات و اوکراینی‌ها برای آنچه مبارزه با دیکتاتوری و تروریسم خوانده‌اند همکاری کنند.

همچنین هیأت اوکراینی بصورت رسمی از حزب تروریستی دموکرات دعوت به عمل آورده که به اوکراین سفر و ضمن دیدار با مسئولان ارشد و رده‌بالای این کشور، با «زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین نیز دیدار داشته باشند.

به نظر می‌رسد اوکراینی‌ها در هفته‌های اخیر به ماجراجویی علیه ایران روی آورده‌اند که تبعات سنگینی برای دولت اوکراین خواهد داشت. چند روز قبل نیز برخی مقامات اوکراینی تلویحاً از همکاری این کشور در خرابکاری ناموفق علیه یک مجتمع کارگاهی در اصفهان خبر داده بودند که پس از واکنش محکم کشورمان دولت اوکراین از ادعای خود عقب‌نشینی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات