فال حافظ امروز یکشنبه 16 بهمن ماه | تعبیر فال حافظ


فال حافظ امروز یکشنبه 16 بهمن ماه | تعبیر فال حافظ

فال حافظ امروز یکشنبه 16 بهمن ماه به شما توصیه می کند: قناعت پیشه کنید و شک نکنید که هر اتفاقی رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

فال حافظ امروز یکشنبه 16 بهمن ماه به شما توصیه می کند: قناعت پیشه کنید و شک نکنید که هر اتفاقی رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

متولدین فروردین

صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می

علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

زمانه هیچ نبخشد که بازنستاند

مجو ز سفله مروت که شیئه لا شی

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزهای عمر می گذرد، نه خوشی ها باقی خواهد ماند و نه سختی ها. به لذت های زودگذر دنیا دل نبندید که هیچ چیز دائمی نیست. برای آرزوهای غیرممکن وقت خود را هدر ندهید. به لطف و رحمت پروردگار ایمان داشته و به او توکل کنید. قناعت پیشه کنید و شک نکنید که هر اتفاقی رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

متولدین اردیبهشت

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش

به بوی گل نفسی همدم صبا می باش

چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان

تو همچو باد بهاری گره گشا می باش

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد تو کارهای نیکت را انجام بده و از بنده خدا تمنای جواب نداشته باش. خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن؛ دشمن شکست می خورد و دست به هرچه بزنی طلا خواهد شد.

متولدین خرداد

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی

ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

نازنینی چو تو پاکیزه دل و پاک نهاد

بهتر آن است که با مردم بد ننشینی

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد قدر توانایی ها و استعدادهای خود را بدانید و در انتخاب رفیق و دوست دقت کنید که به بیراهه کشیده نشوید. اخلاق نیک و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می کنی؟ از این افراد برحذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می اندازند. برای رسیدن به مقصود باید نقاط ضعف خود را شناخته و آنها را برطرف کنید.

متولدین تیر

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی

که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق

نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید فرصت های خوبی پیش آمده که همیشه به این راحتی پیدا نمی شود، پس قدر ای فرصت ها را بدانید و از آنها کمال استفاده را بکنید. درست است که روزهای خوش و آرامی را می گذرانید اما بهتر است همیشه دوراندیش باشید .

فال حافظ امروز یکشنبه 16 بهمن ماه | تعبیر فال حافظ

متولدین مرداد

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود

تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت

باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید چشم به محبت و توجه کسی دوخته ای، دلت برای او تنگ شده ولی بدان به زودی او را می بینی و خوشحال می شوی. خبر خوبی در راه است که زندگی ات را بهتر می کند.

متولدین شهریور

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود

وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد صبر داشته باش. هرچند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو. باز هم تاکید می کنم صبور باش. از رقبا و نزدیکان تازه به دوران رسیده هراس نداشته باش که لطف و مرحمت پروردگار با توست.

متولدین مهر

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم

بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق

هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم

تعبیر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که دچار گرفتاری شده اید و بسیار اندوهگین هستید. همین باعث شده به گله و شکایت روی آورید. احساس می کنید بخت و اقبال از شما روی گردانده است. از یأس و ناامیدی برحذر باشید، زندگی جریان دارد و به دنبال هر سختی آسانی فرا می رسد. به خداوند توکل کنید و صبور باشید.

متولدین آبان

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا

گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه بادا باد اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاش های بسیاری کرده ای اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

متولدین آذر

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم

نقشی به یاد خط تو بر آب می زدم

ابروی یار در نظر و خرقه سوخته

جامی به یاد گوشه محراب می زدم

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید انجام نیتی خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن در وجود تو هیاهویی به راه انداخته است اما بدان برای رسیدن به مقصود خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاش وسیع و همت والا می توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می کشی در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

متولدین دی

تو را که هر چه مراد است در جهان داری

چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری

به وصل دوست گرت دست می دهد یک دم

برو که هر چه مراد است در جهان داری

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید هوای افراد ضعیف و اطرافیان را داشته باشید، روزهای خوشی را می گذرانید و روزگار به کام شماست، به زودی نعمت های خداوند بیش از پیش به زندگی شما سرازیر شده و لطف خداوند شامل حال تان خواهد شد.

متولدین بهمن

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم

کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

جایی که تخت و مسند جم می رود به باد

گر غم خوریم خوش نبود به که می خوریم

تعبیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شما انسان بلندپروازی هستی و همین بلندپروازی ها باعث می شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلندپروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می رسی.

متولدین اسفند

دیری ست که دلدار پیامی نفرستاد

ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران

پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. به حیله متوسل نشوید. صبر داشته باشید. ان شاالله جواب خواهید گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت