بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت سالن زیبایی


CRM یک نرم افزار مدیریتی است که به صورت نوآورانه­ای باعث بهبود فعالیت شما در حرفه­تان خواهد شد؛ چرا که می­توانید از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کنید. استفاده از این برنامه با رابط کاربری ساده­ای که دارد، باعث ایجاد ارتباط بین...

CRM یک نرم افزار مدیریتی است که به صورت نوآورانه­ای باعث بهبود فعالیت شما در حرفه­تان خواهد شد؛ چرا که می­توانید از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کنید. استفاده از این برنامه با رابط کاربری ساده­ای که دارد، باعث ایجاد ارتباط بین مدیریت مجموعه و مشتری می­شود. در نتیجه باعث کاهش هزینه­ها در برقراری ارتباط و تبلیغات شده و همچنین بازدهی را افزایش می­دهد. این برنامه تنها در فروشگاه­ها کارایی ندارد، بلکه در هر محیطی که مشتری در آن حضور دارد قابل استفاده است. یکی از آن‌ها سالن زیبایی می‌باشد که روزانه با مشتریان بسیار زیادی سروکار دارد و وجود CRM سالن زیبایی باعث بهبود فرآیند و ارتباط می­شود.

بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت سالن زیبایی

چرا باید نرم افزار حسابداری سالن زیبایی داشته باشیم؟

مدیریت مالی و حسابداری سالن زیبایی، می­تواند کار سخت و البته زمان‌بری باشد؛ اما به کارگیری نرم افزار حسابداری سالن زیبایی، باعث می­شود به آسانی تمامی حساب­ها را مدیریت کنید. همه این­ها به واسطه امکانات این برنامه انجام می­شوند. از سری کاربردهایی که نرم افزار سالن زیبایی برایتان خواهد داشت، عبارت‌اند از:

  • قابلیت تعریف اشتراک برای مشتری­های سالن و در درج اطلاعات آن‌ها
  • رسیدگی به امور مالی و حقوق پرسنل
  • تعریف پورسانت برای خدمات مختلف
  • سیستم نظرسنجی اتوماتیک از مشتریان
  • صدور فاکتور و فیش
  • قابلیت ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند
  • قابلیت مدیریت دریافت بیعانه و دیگر دریافتی­ها
  • ارسال اتوماتیک عملکرد صندوقدارها و گزارشات مالی به موبایل مدیریت
  • باشگاه مشتریان با کارت های هوشمند یا بدون کارت و از طریق پیامک
  • اپلیکیشن بینظیر اختصاصی رزرو آنلاین
  • اپلیکیشن همراه مدیریت، جهت نظارت مدیر از خارج سالن
  • نرم افزار دفتر مرکزی،جهت نظارت حسابدار از خارج سالن
  • و ده­ها قابلیت جذاب و کاربردی دیگر

علاوه بر کاربردهایی که ذکر شد، استفاده از این برنامه در سالن زیبایی باعث می­شود تا بتوانید در هر لحظه گزارشات مختلفی را از آن دریافت کنید که موجب مدیریت راحت­تر مشتریان و پرسنل در سالن خواهد شد.

بهترین CRM سالن زیبایی

انواع بسیار متنوعی از نرم افزارهای حسابداری سالن زیبایی وجود دارند که می­توانید از آن‌ها استفاده کنید. انتخاب از بین آن‌ها بسیار مهم است، چرا که اگر یک نرم افزار با رابط کاربری سخت انتخاب کنید، مطمئناً نمی­توانید از تمامی قابلیت­های آن استفاده کرده و نیاز خود را برطرف سازید. البته برخی از آن‌ها هم دارای هزینه­های بسیار بالایی هستند؛ اما ما به شما نرم افزار رخساره را پیشنهاد می­کنیم. این نرم افزار قابلیت­های بسیار جذاب و متنوعی دارند که به سادگی کنترل امور را به دست شما می­دهند و دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت. قابلیت­های این نرم افزار، بسیار کاربردی و جامع هستند و می­توانند تمامی نیازهای شما را در سالن پاسخ دهند. کافی است یک‌بار آن را امتحان کنید تا به عضو ثابت سالن شما و مدیریتتان تبدیل شوند. شما با استفاده از آن‌ها، می­توانید مشتریان بسیار زیادی هم کسب کنید و در نهایت به درآمد قابل توجهی برسید.

مزایای نرم افزار سالن زیبایی رخساره

این نرم افزار به زبان فارسی است. در نتیجه نیاز به تسلط به زبان انگلیسی نداشته و به راحتی قادر به استفاده از آن خواهید بود. نرم افزار حسابداری سالن زیبایی رخساره، دارای یک پک اصلی می باشد که اکثر آیتم های کاربردی را دارد و همینطور در صورت نیاز به آیتم های تکمیلی تر مثل سیستم رزرو آنلاین میتوانید به صورت مجزا به پک اصلی اضافه نمایید.

شما با نرم افزار و آپشنهای نرم افزار رخساره هم حسابداری دارید و هم در زمینه جذب ، حفظ و رضایت مشتری به طور چشمگیری پیشرفت خواهید کرد. از همه مهم­تر، می­توانید با پرسنل ماهرتری همکاری کنید، چرا که با این نرم افزار، قابلیت رصد میزان رشد و فعالیت کارکنان خود را خواهید داشت و می­توانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید. این برنامه بر روی تمامی سیستم عامل­ها نصب می­شود و هیچ مشکلی از بابت نصب نخواهید داشت. در صورت بروز از نوع مشکلی هم می­توانید با پشتیبانی برنامه ارتباط برقرار کنید.

جمع‌بندی

مدیریت سالن زیبایی و آرایشگاه شما با هر میزان مشتری و پرسنلی که باشد، با استفاده از نرم افزار حسابداری سالن زیبایی، بسیار آسان خواهد بود؛ چرا که به هیچ دانش حسابداری نیاز ندارد و با هر سطح سوادی، می­توانید از آن بهره ببرید و تمامی امور را با خاطری آسوده به آن بسپارید. نرم افزار رخساره به صورت هوشمندانه‌ای طراحی شده است و از پشتیبانی پر قدرتی هم بهره­مند می­باشد که می­تواند تمامی نیاز­ها شما را در کسری از ثانیه برطرف ساخته و به صورت کاملاً مشخص و دسته بندی شده اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. وجود حافظه نامحدود آن هم باعث می­شود تا اطلاعات سالن شما برای همیشه حفظ شود و دیگر نگران ذخیره کردن و پر شدن حافظه و…، نخواهید بود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت شرکت نرم افزار رخساره مراجعه کنید www.arayeshkar.com

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!