اسطوره آرسنال: کلوپ در انتظار بازی با رئال مادرید است/ این لیورپول با فصل قبل یک میلیون مایل فاصله دارد


اسطوره آرسنال: کلوپ در انتظار بازی با رئال مادرید است/ این لیورپول با فصل قبل یک میلیون مایل فاصله دارد

بازیکن سابق آرسنال می‌گوید که لیورپول در رقابت‌های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و قرمزها روی نوار ناکامی گام برمی‌دارند. آنها روز گذشته با سه گل برابر ولورهمپتون تن به شکست دادند و با کسب تنها 29 امتیاز، در رتبه دهم قرار دارند.

لیورپول در هفت دیدار قبلی خود در تمامی رقابت‌ها، تنها یک پیروزی به دست آورده و چهار بار نیز شکست خورده است. پل مرسون اسطوره آرسنال نیز در این خصوص می‌گوید که تیم یورگن کلوپ با تیم فصل گذشته که چهار قهرمانی را به دست آورد، یک میلیون مایل فاصله دارد.

بازیکن سال‌های دور آرسنال همچنین معتقد است که تاکتیکیست آلمانی ممکن است مجبور شود تصمیم مهمی در مورد آینده خود بگیرد، زیرا در تلاش برای تغییر اوضاع است.

مرسون به اسکای اسپورت گفت: اولین باری بود که کلوپ را در این وضعیت دیدم. من کلمه «شکست‌خورده» را دوست ندارم، او شکست نخورده است، اما فکر نمی‌کنم الان بداند که چه کاری برای این وضعیت باید انجام دهد.

اسطوره آرسنال: کلوپ در انتظار بازی با رئال مادرید است/ این لیورپول با فصل قبل یک میلیون مایل فاصله دارد

او ادامه داد: من فکر می‌کنم کلوپ این بار وضعیت تیمش را تماشا می‌کند و یک میلیون مایل دورتر از جایی است که آنها سال گذشته بودند، یک میلیون مایل دورتر!

اسطوره آرسنال درباره تصمیم کلوپ برای همکاری با لیورپول نیز گفت: فکر می‌کنم او تا بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا صبر کند. احتمالا او منتظر بازی با رئال مادرید باشد. اگر او بازیکنانی مانند فن دایک را برای این دیدار آماده کند و رئال را شکست دهند، وضعیت فرق خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در نبود فن دایک، ما می‌بینیم که ماتیپ و گومز آن هماهنگی قبلی را ندارند. مدافعان کناری راه خود را گم کرده‌اند و خط هافبک در حال تسخیر شدن توسط حریف است. شما به بازیکنانی نگاه می‌کنید که اگر بخواهیم از 1 تا 10 نمره بدهیم، سال گذشته به طور مداوم فرم آنها 8 یا 9 بوده ولی اکنون آنها روی 4 یا 5 هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی