سرقت مسلحانه پژو در آبادان / مرد خشن غافلگیر شد


سرقت مسلحانه پژو در آبادان / مرد خشن غافلگیر شد

حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح و کشف خودرو 206 مسروقه در کمتر از یک ساعت پس از سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه خودروی 206 با تهدید سلاح کمری در سطح حوزه استحفاظی بلافاصله با اجرای طرح مهار و کنترل خودروها، شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری با مشاهده خودروی مذکور دستور توقف خودرو مورد نظر را صادر، سارق ضمن بی توجهی به ایست پلیس به سرعت خود ادامه داده، که با واکنش سریع ماموران مواجه ،خودرو مسروقه توقیف و فرد سارق کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب سرقت دستگیر شد.

رئیس پلیس آبادان با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح کمری بکار رفته در صحنه جرم کشف شد تصریح کرد: متهم در بازجویی با پلیس تاکنون به 5 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان معترف و جهت سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی گردید و خودرو نیز به مالک مسترد شد.

سرهنگ کشوری با هشدار به شهروندان، بیان کرد: جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را با سرعت به شماره تلفن فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

علی رنجکش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا