تهیه داشبورد مدیریتی انبارهای اموال تملیکی و نظارت مکانیزه بر حراج‌ها


تهیه داشبورد مدیریتی انبارهای اموال تملیکی و نظارت مکانیزه بر حراج‌ها

رییس هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تهیه داشبورد مدیریتی انبارها و نظارت مکانیزه در دولت سیزدهم خبر داد.

تهیه داشبورد مدیریتی انبارهای اموال تملیکی و نظارت مکانیزه بر حراج‌ها

«مجتبی فرمهینی فراهانی» روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایران اکونومیست اظهار داشت: در برخی از استان‌ها ادارات کل سازمان اموال تملیکی تشکیل و با ساختار جدید، وضعیت بهتری را شاهد هستیم.

وی افزود: تهیه شناسنامه و بانک اطلاعاتی برای کارشناسان خبره و ارزیابان سازمان در دستور کار این هیئت است.

فراهانی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از عملکرد استانی این سازمان صورت می گیرد، گفت: از مهمترین برنامه های این هیات، نظارت میدانی بر فروش اموال از طریق حراج حضوری، بررسی و تحلیل فروش اموال از طریق مزایده، نظارت بر فروش اموال از طریق مذاکره با تمرکز بر نوع کالا، نهاد یا شخص متقاضی، ارسال گزارش نظارتی به اعضای مجمع عمومی سازمان و رئیس دیوان محاسبات است.

وی عنوان کرد: احصاء پرونده هایی که رسیدگی به آنها با اطاله مواجه شده است نیز در دستور کار این هیئت قرار دارد.

رییس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به اقدامات این هیات در کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: تعامل و کمک به تصویب لایحه اصلاح قانون تاسیس سازمان، تهیه و تصویب برنامه بازدیدهای استانی هیات عالی نظارت و بازدید از انبارهای استان‌ها با اولویت استان‌های هدف و برگزاری جلسه با مدیران سازمان‌های همکار و همجوار از جمله گمرک، دادستانی‌ها، تعزیرات حکومتی و امور اقتصادی و دارایی استان و تهیه گزارش آسیب‌شناسی از جمله این موارد است.

وی با تاکید بر حائز اهمیت بودن اموال غیرمنقول بیان داشت: نظارت بر مسائل مربوط به پرونده‌های اموال غیرمنقول با برگزاری جلسات مستمر با مسئولان ذیربط در حال انجام است. نیازمند احصا، شناسایی موانع و ارائه راهکار در این حوزه هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر