ویژگی های داروی سیکوریا و دستورالعمل مصرف آن


در واقع داروی سیکوریا را می توان یکی از دارو های گیاهی و دارویی دانست که شما می توانید با مطالعه این مقاله با خواص و دستورالعمل مصرف داروی سیکوریا آشنا شوید با ما همراه باشید.

به طور کلی داروی سیکوریا تشکیل شده از گیاهان دارویی مختلف می باشد که در درمان بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به درمان انواع بیماری های کبدی نیز کمک خواهد کرد.

آشنایی با داروی سیکوریا

بهتر است بدانید از آنجایی که اصولا منشاء اصلی بیشتر بیماری های کبدی وجود غلظت خون و ناراحتی عصبی و گوارشی است شربت سیکوریا ترکیب شده از انواع گیاهان دارویی به پاکسازی کبد و درمان انواع بیماری های کبدی کمک شایانی خواهد کرد.

ویژگی های داروی سیکوریا و دستورالعمل مصرف آن

از خواص بارز این محصول می توان به کنترل هپاتیت های نوع A و B و درمان کبد چرب اشاره کرد زیرا خواص اصلی تمامی گیاهان ترکیب شده در شربت سیکوریا سم زدایی و محافظت از کبد خواهد بود. جالب است بدانید که داروی سیکوریا در واقع شربتی است که از مریم گلی، خار مریم، کنگر، شوید، زیره سیاه، گزنه، شیرین بیان، بادرنجبویه، تخم جعفری، افسنطین و چای تشکیل شده است.

موارد و دستورالعمل مصرف داروی سیکوریا:

به صراحت می توان گفت به کسانی که درگیر انواع بیماری های کبدی هستند استفاده از محصول به شدت توصیه خواهد شد. برای مصرف این شربت توصیه می شود که روزانه سه مرتبه و هر بار ۲ قاشق غذاخوری از دارو را در یک استکال آب ولرم حل نمایید و یک ساعت قبل از غذا میل نمایید.

توجه داشته باشید که دوره مصرف این دارو گیاهی تا رسیدن به نتیجه کامل ادامه دارد. و همچنین مصرف داروی سیکوریا برای زنان باردار و کودکان کمتر از ۱۰ سال به هیچ وجه توصیه نخواهد شد و کاملا ممنوع می باشد.

ویژگی های داروی سیکوریا و دستورالعمل مصرف آن

خواص مواد موجود در سیکوریا:

توجه داشته باشیدکه در تهیه و ساخت سیکوریا معمولا از گیاهان مختلفی استفاده شده است که در ادامه سعی داریم به بیان این گیاهان و همچنین خواص آن ها بپردازیم:

مریم گلی: این گیاه سرشار از انتی اکسیدان است که به تقویت حافظه و سیستم ایمنی کمک می کند. به کاهش کلسترول بالا و هضم غذا و کنترل دیابت نیز کمک شایانی خواهد کرد.

خار مریم: مصرف این گیاه در زمان سرطان نقش پررنگی دارد. محافظت از کبد و استخوان ها، برای کاهش وزن، دیابت و همچنین به افزایش شیر مادر نیز کمک کننده خواهد بود.

کنگر: این گیاه برای درمان کم خونی و سرطان مفید بوده و همچنین نقش زیادی در سم زدایی کبد خواهد داشت. همچنین به پاکسازی کلیه ها کمک می کند و برای پیشگیری از دیابت و قند خون و فشار خون بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی های داروی سیکوریا و دستورالعمل مصرف آن

شوید: خاصیت ضدسرطانی داشته و سرشار از اکسیدان می باشد. این گیاه به کاهش کلسنرول و درد های قاعدگی و افسردگی و تقویت استخوان ها کمک می کند و همچنین بسیار آرامشبخش است.

شیرین بیان: گیاهی که برای سم زدایی بدن بسیار موثر خواهد بود. این گیاه به سم زدایی بدن و درمان آفت دهان و اختلالات معده، رماتیسم، عفونت ها، بیماری سل و درمان چاقی کمک می کند و ضدسرطان خواهد بود. همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن و قلب نیز کمک شایانی خواهد کرد.

زیره سیاه: این گیاه خاصیت آنتی اکسیدان داشته و به هضم غذا و بهبود سلامت قلب و کاهش وزن و کم خونی و گاهش درد های قاعدگی کمک می کند و همچنین خاصیت ضد سرطانی خواهد داشت.

گزنه: گیاهی که برای سم زدایی بدن موثر است و به بهبود سیستم گردش خون، سلامت قلب و پروستات کمک می کند. همچنین موجب تقویت سلامت کلیه ها و استخوان می شود و به سلامت زنان و بارداری نیز کمک خواهد کرد.

ویژگی های داروی سیکوریا و دستورالعمل مصرف آن

تخم جعفری: ضد نفخ شکم بوده و باعث پاکسازی شریان ها می شود. همچنین ادرار آور و قاعده آور بوده و به درمان تب نیز کمک شایانی خواهد کرد.

بادرنجبویه: این گیاه از قلب و کبد محافظت می کند و همچنین یک آنتی اکسیدان است که برای درمان دیابت بسیار مفید خواهد بود. بادرنجبویه آرام بخش بوده و به سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی خواهد کرد.

چای سبز: چای سبز نیز به افزایش طول عمر کمک می کند و همچنین سیستم ایمنی بدن و قلب را تقویت خواهد کرد. این گیاه خاصیت چربی سوزی داشته و به کاهش وزن کمک می کند.

افسنطین: این گیاه در درمان بیماری های مفصلی و کم خونی و سیستم گوارشی بسیار مفید بوده و قابلیت محافظت از کبد را نیز دارا می باشد.

ویژگی های داروی سیکوریا و دستورالعمل مصرف آن

پرهیزات غذایی در هنگام مصرف دارو:

توصیه می شود که در هنگام مصرف دارو از خوردن انواع شیرینی ها، تنقلات، سرخ کردنی ها، ادویه جات تند، نوشابه های گازدار، فست فود ها و لبنیات چرب پرهیز نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری