دادمرز به مدال طلا رسید/جواهری برنز گرفت


دادمرز به مدال طلا رسید/جواهری برنز گرفت

پویا دادمرز و محمدمهدی جواهری نمایندگان اوزان ۵۵ کیلوگرم ایران به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز تورنمنت رنکینگ کرواسی شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، پویا دادمرز دارنده طلای امیدهای جهان در دیدار فینال وزن ۵۵ کیلوگرم مقابل اختیار بوتیروف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

دادمرز پیش از این در گروه A وزن ۵۵ کیلوگرم، در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر ۲ آریتیوم دلانو از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ دالتون دوفیلد از آمریکا را مغلوب کرد و در سومین مبارزه نیز ۵ بر ۳ اختیار باتیروف از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی نیز مقابل محمدمهدی جواهری دیگر نماینده ایران در این وزن با ضربه فنی به برتری رسید و راهی فینال شد.

محمدمهدی جواهری دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دیدار رده‌بندی مقابل دنیس میهای از رومانی با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

جواهری پیش از این در گروه B در دور اول ۶ بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دنیس میهای از رومانی شکست خورد و به عنوان نفر دوم گروه به مرحله نیمه نهایی رفت، اما در این مرحله مقابل پویا دادمرز با نتیجه ۲ بر ۱ و ضربه فنی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید