تیم جدیدش را معرفی کرد و دیگر جواب تلفن نداد/ آمانوف به باشگاه استقلال رکب زد!


تیم جدیدش را معرفی کرد و دیگر جواب تلفن نداد/ آمانوف به باشگاه استقلال رکب زد!

هافبک ازبکستانی استقلال بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات خواهان جدایی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال از ابتدای فصل فرصتی برای حضور در ترکیب پیدا نکرده و مشخص است که ریکاردو ساپینتو اعتقادی به او ندارد. در چنین شرایطی باشگاه استقلال در نیم فصل خواهان جدایی او بود و حتی از این بازیکن خواست تا تیم جدید خود را معرفی کند، اما آمانوف گفته بود که هیچ تیمی او را نمی‌خواهد و قصد جدایی ندارد.

از این رو آمانوف در لیست استقلال باقی ماند و در تمرینات نیز شرکت کرد. این بازیکن ازبکستانی اما بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی ناگهان قصد جدایی کرد!

هافبک ازبک چند روز بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات به باشگاه استقلال اعلام کرد که یک تیم خواهان جذب او شده و می‌خواهد جدا شود. از این رو مسئولان استقلال خواهان آن شدند که بر سر مسائل مالی به توافق برسد و جدا شود، اما ناگهان آمانوف در تمرینات حضور پیدا نکرد و از طریق کوین یامگا اطلاع داد که می‌خواهد جدا شود!

جالب اینجا است آمانوف در کنار غیبت در تمرینات استقلال طی روزهای گذشته، جواب تلفن مدیران باشگاه را نیز نداده و مشخص نیست می‌خواهد از چه طریقی برای جدایی اقدام کند.

البته این هافبک ازبکستانی از باشگاه استقلال مبلغی را بابت مطالباتش نگرفته است. باشگاه استقلال نتوانسته تا موعد حضور آمانوف در تمرینات پول او را به موقع پرداخت کند و به نظر می‌رسد آمانوف می‌خواهد از همین طریق برای جدایی اقدام کند. خصوصا اینکه او چندی قبل برای دریافت مطالباتش به باشگاه نوتیس هم ارائه کرده بود.

از سوی دیگر آمانوف حاضر نیست برای توافق بر سر مبلغ قراردادش با باشگاه استقلال مذاکره کند و همین امر ماجرای این بازیکن ازبکستانی را پیچیده کرده است.

در حال حاضر مسئولان استقلال هیچ دسترسی‌ای به آمانوف ندارند و مشخص نیست این بازیکن و استقلال چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد. احتمال موجود این است که او قصد دارد از طریق فیفا برای دریافت مطالباتش اقدام کند که اگر این اتفاق بیفتد، احتمال محکومیت استقلال هم وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان