شرطی که اوکراین برای اسرائیل گذاشت


شرطی که اوکراین برای اسرائیل گذاشت

وبسایت عبری «واللا» خبر داد که اوکراین پیش از سفر الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم موقت صهیونیستی به این کشور، مطالباتی از صهیونیستها مطرح کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، واللا گزارش داد، مسئولان اوکراین خطاب به صهیونیستها گفته‌اند که پیش از هر چیز، تل‌آویو باید علیه جنگ روسیه و به سود تمامیت ارضی اوکراین، بیانیه رسمی و علنی صادر کند.

دو مسئولان بلندپایه اوکراینی و اسرائیلی به این وبسایت گفتند که صهیونیستها همچنین باید با وام به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار موافقت کنند.

این مسئول اوکراینی همچنین گفته است که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با دیدار با وزیرخارجه صهیونیستی موافقت نکرده است و برگزاری هر گونه نشستی، منوط به آمادگی تل‌آویو برای انجام این اقدامات است.

در همین ارتباط، «نفتالی بنت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا به جنگ اوکراین و سفر وی به روسیه و دیدار با رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت که فرصت خوبی برای آتش بس وجود داشت اما کشورهای غربی مانع از آن شدند.

وی در ادامه سخنانش گفت که در دیدار ماه مارس گذشته خود با رئیس جمهور روسیه، وی را متقاعد کرد که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین را نکُشد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه گفت که در مسیر خود به فرودگاه مسکو، با زلنسکی تماس گرفته و وی را در جریان این موضوع قرار داده است و دو ساعت بعد زلنسکی یک عکس سلفی از خود منتشر کرد و زیر آن نوشته بود: «من نترسیده‌ام».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس