او حتی یک شوت هم به سمت دروازه نزد/ ضعیف‌ترین نمایش هالند از زمان حضور در سیتی


او حتی یک شوت هم به سمت دروازه نزد/ ضعیف‌ترین نمایش هالند از زمان حضور در سیتی

ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر انگلیس با یک گل از تاتنهام شکست خورد تا در حالی که آرسنال هم به اورتون باخته بود، شانس رسیدن به دو امتیازی صدرنشین جدول رده بندی را از دست بدهد. مثل اکثر بازیکنان سیتی، ارلینگ هالند هم در این دیدار فروغ همیشه را نداشت.

ستاره حمله سیتی که از زمان حضورش در این تیم مثل یک ماشین گلزنی توقف ناپذیر، یکسره گلزنی کرده است، در بازی با تاتنهام، ضعیف ترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش گذاشت؛ نمایشی که شاید بتوان آن را ضعیف ترین نمایش هالند از زمان پیوستنش به سیتی نامید.

او حتی یک شوت هم به سمت دروازه نزد/ ضعیف‌ترین نمایش هالند از زمان حضور در سیتی

ارلینگ هالند برای اولین بار در لیگ برتر، مقابل تاتنهام هیچ ضربه ای نزد. او همچنین برای اولین بار در محوطه جریمه حتی یک لمس توپ نداشت! این در حالی است که مهاجم 22 ساله نروژی طی 19 بازی اخیر خود قبل از رویارویی با تاتنهام، آمار شگفت انگیز 25 گل زده را ثبت کرده بود.

جالب اینجاست که جیمی کرگر بعد از این نمایش هالند تاکید کرد که او به تیم مناسبی منتقل نشده است. او در این خصوص گفت:" او در حالی 25 گل به ثمر رسانده که سیتی هم به عنوان یک تیم به همین اندازه گل زده و بیشتر از آن نیز گل خورده است. به نظرم سیتی مقصد مناسبی برای هالند نبود. او با توجه به سبک بازی تیم پپ نتوانسته همه توانایی های خود نشان دهد. من از این بازیکن انتقاد نمی کنم. او به قدری خوب بوده که 25 گل زده باشد اما احتمالا این فقط 60-70 درصد از توانایی های هالند است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک