مخاطب شناسی در برنامه های ستاد دهه فجر باید مدنظر باشد


مخاطب شناسی در برنامه های ستاد دهه فجر باید مدنظر باشد

رئوف ضمن تاکید بر اینکه مخاطب شناسی در برنامه های ستاد دهه فجر باید مدنظر باشد، گفت: در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن باید برنامه های دیگری نیز برای همیشه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امیر رئوف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن خباثت داشته و این موضوع را در قالب جنگ ترکیبی، شناختی و جنگ اقتصادی به اوج خود رسانده، بازنمایی حضور مردم در قالب جشن های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشور آنها در راهپیمایی 22 بهمن می تواند باطل السحر ددمنشی ها و دشمنی های دشمنان انقلاب و نظام باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر همین اساس کمیته رسانه ملی و صدا و سیمای ستاد دهه فجر برنامه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده که به عنوان مثال ما 12 شب در مناطق دورافتاده و دوردست استان برنامه ای تحت عنوان «میدان انقلاب» پیش بینی شده و هر شب در یکی از شهرستان ها عوامل برنامه ساز ما حضوز دارند و با رویکرد امیدآفرینی، تبیین دستاوردهای انقلاب و ایجاد فضای شاد و مفرح در دل این برنامه ها پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع در حوزه تبیین بحث تولید و پخش مستندهای تاریخ انقلاب، علل شکل گیری ریشه های انقلاب اسلامی و برخی مباحثی که برای نسل نوجوان و جوان حائز اهمیت است در این مستندهای تاریخی پیش بینی شده و هر شب یک مستند تاریخی در ساعت پربیننده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

رئوف راه اندازی جشنواره فیلم های سینمایی مرتبط با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد: هر شب یک فیلم سینمایی در این زمینه تقدیم مخاطبان در تلویزیون می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مخاطب شناسی در برنامه های ستاد دهه فجر باید مدنظر باشد، یادآور شد: براساس آمار استان کهگیلویه و بویراحمد جزء سه استان جوان کشور است و سن جوانی از 14 تا 29 سال تعریف شده و برنامه هایی که برخی دستگاه ها پیش بینی می کنند، احساس می شود که مخاطب آنها سنین میان سال به بالا بوده و ما اگر مخاطب هدف را شناسایی نکنیم و امروز نوک پیکان حملات دشمن به سمت کودکان، نوجوانان و جوانان بوده؛ اگر فراوانی برنامه ها حول محور این سنین باشد می تواند اقدام موثری برای مقابله با ترفندهای دشمنان انجام داد.

وی تدارک و برنامه ریزی برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید وجود داشته باشد تا شاهد حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی باشیم که این راهپیمایی اوج فعالیت های دهه فجر را به نمایش می گذارد و در کنار آن، نمادهایی که تداعی کننده جشن های سالروز انقلاب است باید در مراسم راهپیمایی مدنظر قرار گیرد.

رئوف گفت: راهپیمایی 22 بهمن نباید صرفا راهپیمایی و سخنرانی باشد، بلکه برپایی ایستگاه نقاشی و برنامه های دیگر نیز در کنار راهپیمایی در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند