مرد جوان وقتی وارد خانه شد زنش را با مرد غریبه دید و کشته شد + جزییات قتل فجیع


مرد جوان وقتی وارد خانه شد زنش را با مرد غریبه دید و کشته شد + جزییات قتل فجیع

حوادث رکنا: زن جوان که به دنبال آزار واذیت های شوهرش با مرد غریبه نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرایی کرده بود به اتهام مشارکت در قتل به پرداخت دیه و ۵سال حبس محکوم شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از ۵ سال پیش از وقتی شروع شد.

وقتی او با مرد غریبه در خانه بودند این راز سیاه برملا شد و لیلا با نوید او را با روسری خفه کردند و با مرگ نوید بود که تیمی از کارآگاهان جنایی البرز خودشان را به صحنه جنایت رساندند و درحالیکه لیلا قصد داشت راز کثیفش لو نرود اما او بازداشت شد.

اعتراف های زن خیانتکار

لیلا ۳۴ساله که به زور ازدواج کرده بود و اصلا همسرش را دوست نداشت و از رفتارهای پرخشونت همسرش که مدام او را کتک می زد خسته شده بودتا اینکه سهیل دوست شوهرش را که اغلب برای شب نشینی به خانه اشان می آمد را دید این ملاقات های پی درپی کافی بود که لیلا کم کم دردو دل هایش را به او بگوید و این صحبت ها آنهارا به خلوت کشاند و رابطه آنها طوری شد که لیلا دل به او بست ...

قتل هولناک شوهر وقتی راز سیاه لو رفت

زن خیانتکار در اظهاراتش مدعی شد که وقتی با نوید خلوت کرده بودند ناگهان شوهرش از راه رسید و وقتی او متوجه این ماجرا شد با نوید درگیر شد برای همین به نوید کمک کردم تا او را بکشیم او با یک روسری دور گردن سهیل را گرفت ومن هم پاهایش را گرفتم و چند دقیقه طول نکشید که دیگر سهیل تکان نخورد سروصداها خیلی زیاد بود و انگار همسایه ها شنیده بودند و خیلی زود پلیس از راه رسید .

در دادگاه چه گذشت؟

لیلا ونوید هر دو به اتهام قتل سهیل بازداشت شدندو با صدور کیفرخواست هر دو پای میز محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری ایستادند.

نوید که به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم شد و لیلا نیز به خاطر اینکه اولیای دم فرزندان مقتول بودند قوه قضاییه او را به پرداخت دیه محکوم کردند.

نوید به دنبال تلاش تیم صلح و سازش به شرط پرداخت دیه نجات یافت و حالا قرار است از نظر جنبه عمومی محاکمه شود.

لیلا ‌که باگذشت چهار سال از ابن ماجرا در زندان دچار بیماری اعصاب و روان شده و فرزندانش در انتظار آزادی او هستند تنها با پرداخت ۲۵۰میلیون تومان می‌تواند از زندان نجات یابد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط