اصلاح‌طلبان در قبال بیانیه «میرحسین موسوی» سکوت نکنند


اصلاح‌طلبان در قبال بیانیه «میرحسین موسوی» سکوت نکنند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی که از سال ۸۸ سکوت کردند، باید موضع خود را در مقابل بیانیه اخیر میرحسین موسوی روشن کنند.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی مبنی بر برگزاری همه‌پرسی آزاد و گذر از قانون اساسی کنونی، اظهار داشت: این بیانیه در ادامه همان بیانیه‌های قبلی موسوی بوده و مورد جدیدی نیست.

وی بیان کرد: موسوی الان حال و روز خوبی ندارد و عده‌ای برای وی یکسری مطالب پرت و پلا را تنظیم می‌کنند و او هم آن مطالب را تکرار می‌کند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افراد جریان اصلاحات که پیرو موضوعات مختلف کشور خودشان را دلسوز انقلاب جلوه می‌دهند، الان باید پاسخ دهند چرا درباره مواضع اخیر موسوی سکوت کردند و دلسوزی خودشان را نسبت به انقلاب و نظام نشان نمی‌دهند؟

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بسیاری از اصلاح طلبان از همان سال ۸۸ سکوت کردند و صف بندی خودشان را از فتنه گران نشان ندادند و این مسئله نشان دهنده اوج محافظه کاری آنان است. وقت آن رسیده است که این افراد موضع خود را نسبت به فتنه‌گران و بیانیه اخیر موسوی مشخص کنند.

غضنفرآبادی گفت: در شرایطی که دشمن نتوانست در اغتشاشات اخیر به اهداف خود برسد، افرادی چون میرحسین موسوی با این حرف‌های خود می‌خواهند به مرده دشمن نفس مصنوعی دهند که قطعاً به جایی نمی‌رسند. این کارها تازگی ندارد و تاریخ پر از خائنان به قرآن، دین، انقلاب و نظام بوده و خواهد بود. جالب است که برخی از خائنان به نظام و انقلاب ظاهر خودشان را انقلابی نشان می‌دهند، اما در باطن افرادی خبیث هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»