نماینده کنگره آمریکا: زمان آن فرا رسیده است که تسلیح اوکراین را متوقف کنیم


نماینده کنگره آمریکا: زمان آن فرا رسیده است که تسلیح اوکراین را متوقف کنیم

توماس مسی، نماینده جمهوری خواه کنگره، قول داده است که بودجه اوکراین را از لوایح هزینه های اجباری حذف کند.

اسپوتنیک، توماس مسی، نماینده کنگره آمریکا از کنتاکی، مصاحبه ای اختصاصی با وبسایت BreitbartNews راستگرای ایالات متحده انجام داد. او بخشی از جناح مخالف حزب جمهوری خواه است و مدت هاست که با کشاندن آمریکا به درگیری بین روسیه و اوکراین مخالف است.
تا کنون، ایالات متحده بیش از 113 میلیارد دلار کمک نظامی و اقتصادی به اوکراین تخصیص داده است. توماس مسی فکر می کند که آمریکایی ها از حمایت آمریکا از اوکراین و تصمیم رهبری کنگره برای گنجاندن کمک به اوکراین در لوایح هزینه های اجباری منزجر شده اند. توماس مسی این اقدام را برای ایالات متحده "نفرت انگیز" و "بد" خواند. وی همچنین تاکید کرد که اگر با این تصمیمات کنگره مخالفت کنید، ممکن است متهم به مقاومت با دولت شوید.
با این حال، به گفته او، اکنون همه چیز تغییر خواهد کرد. محافظه کاران آرای بیشتری در کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا دارند. و اکنون او، همراه با چیپ روی نماینده کنگره از تگزاس و رالف نورمن نماینده کنگره از کارولینای جنوبی ، می‌توانند مسائلی مانند تامین مالی اوکراین را از لوایح قوانین در باره مخارج اجباری حذف کنند. توماس مسی گفت: من نمی‌دانم که چیپ روی و رالف نورمن و من چگونه این اجازه را در کمیته قوانین می‌دهیم. در این نظرسنجی‌ها، ما می‌توانیم برای اوکراین رایگیری جداگانه درخواست کنیم.
توماس مسی گفت که در این دوره از نمایندگی کنگره، به احتمال زیاد با رای گیری جداگانه و باز می توان حمایت از اوکراین را تضعیف کرد. او گفت: "فکر نمی‌کنم بایدن در این کنگره کارت بلانشی دریافت کند... اگر در نهایت سه یا چهار رأی در مورد اوکراین داشته باشیم، فکر می‌کنم هر بار که می‌بینید حمایت از دخالت ایالات متحده در این درگیری کاهش می‌یابد."
کامنت خوانندگان
JohnGaltDurham
وقت آن فرا رسیده است که تسلیح نازی ها در اوکراین را متوقف کنیم. آنها فقط در بازار سیاه اسلحه می فروشند. از زمانی که بایدن به قدرت رسید، او و امثال او برخی از بدترین بازیگران جهان را مسلح کرده اند.
SummerRain
آنها ده میلیارد دلار را برای ساختن دیوار برای محافظت از مرزهای خودمان پیدا نکردند، اما صدها میلیارد دلار برای محافظت از ماشین پولشویی اوکراین پیدا کردند. اولویت ها.
Seeker
من از صرف میلیاردها دلاری که به سختی به دست آورده ایم برای رفاه دیگران خسته شده ام. آمریکا تنها کشوری است که از شهروندانش مالیات می گیرد تا به کشورهای دیگر بدهد.
UncleSMisguidedChildren
صد میلیارد دلار کمک گرفتند. بیش از دو برابر بیشتر از آنچه که کشورهای سخاوتمند دیگر ارسال کرده اند. ما به اندازه کافی خورده ایم.
Clarc King
آفرین به توماس مسی برای درست کردن سیاست خارجی ایالات متحده - جلوگیری از عملیات نظامی باید اولین اولویت ملی باشد. تامین پولی و تسلیحاتی اوکراین باید اکنون متوقف شود، قبل از اینکه یک فاجعه خارج از کنترل آغاز شود.
TechnoBug
کنگره دوست دارد هزینه های خود را در بودجه های هنگفت قرار دهد تا از بررسی دقیق هر اقلام هزینه ای جلوگیری شود.
Vandyman63
من چیز زیادی در باره توماس مسی نمی‌دانم، اما تمایل او برای محروم کردن اوکراین از دستمزدهای آینده را تحسین می‌کنم!
توماس هارولد مسی (زاده 13 ژانویه 1971) یک سیاستمدار و تاجر آمریکایی است. یکی از اعضای حزب جمهوری خواه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد