اختصاص بیش از 700 میلیارد تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های خوزستان


اختصاص بیش از 700 میلیارد تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه بالغ بر ۵۰هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانش آموزی افزوده شد، گفت: بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تاکید بر اهمیت نقش آفرینی فعال و اثربخش معلمان و مدیران مدارس در تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی، بیان کرد: توسعه کمی - کیفی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش با هدف ترویج مهارت آموزی در بین دانش آموزان به عنوان یک برنامه اولویت دار دنبال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: بر این اساس بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی در بین هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در راستای ارتقای شاخص فضاهای ورزشی دانش آموزی در خوزستان کلید خورده است؛ اضافه کرد: ۹۳ طرح ورزشی در قالب این طرح در سراسر استان تعریف شده که تاکنون ۷۵ درصد آنها اجرایی و عملیاتی شده است و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا مابقی پروژه‌ها تا پایان سال به نتیجه برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در یک سال گذشته بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی دانش آموزان در سطح استان خوزستان افزوده شده است که موفقیتی مهم در حوزه ورزش دانش آموزی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد