روز سرنوشت برای احمد گوهری در آبادان


روز سرنوشت برای احمد گوهری در آبادان

بعد از نیم‌فصل نیمکت‌نشینی، اکنون شرایط به سود احمد گوهری است تا بار دیگر شانس خود را در ترکیب سرخپوشان امتحان کند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که در نیم فصل اول با توجه به حضور پررنگ علیرضا بیرانوند شانس بازی به دست نیاورد و در نقل و انتقالات زمستانی نیز بحث زیادی درباره احتمال جدایی‌اش شکل گرفته بود، طی نیم فصل دوم اکنون فرصت بیشتری به دست آورده است.

او ابتدا توسط یحیی گل‌محمدی در جدال جام حذفی مقابل ون پارس اصفهان تا ثانیه‌های پایانی بازی کرد و پیش از پنالتی‌ها البته جای خود را به بیرانوند داد تا گلر ملی‌پوش در ترکیب حاضر شود و روی پنالتی‌ها نیز نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

روز سرنوشت برای احمد گوهری در آبادان

در بازی قبلی اما شرایط متفاوت بود و بیرانوند با اخراج خود، این شانس را دوباره نصیب احمد گوهری کرد تا او یک نیمه درون دروازه حاضر شود و اتفاقا عملکرد خوبی با یک سیو نجات‌بخش داشته باشد. اکنون گوهری برابر نفت آبادان نیز انتخاب کادر فنی این تیم خواهد بود و امیدوار است برابر تیم سابق خود بتواند شرایط خوبی را برای ثبت کلین شیت در ترکیب این تیم شکل دهد. گوهری که از نفت آبادان و در فصل گذشته به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شده بود، باید دید مقابل تیم سابق خود که البته این روزها شرایط مناسبی ندارد و گزینه اصلی سقوط در این فصل محسوب می‌شود، چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

روز سرنوشت برای احمد گوهری در آبادانبیرانوند در جدال با آلومینیوم از زمین اخراج شد تا در آبادان غایب سرشناس تیمش لقب گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها