(تصاویر) اینونسیبل و آتنتیکا؛ معجونی از محصولات لامبورگینی


اینونسیبل و آتنتیکا را باید معجونی از محصولات قبلی لامبورگینی دانست، زیرا این ۲ خودرو براساس پلتفرم ۱۲ ساله اونتادور توسعه یافته اند.

لامبورگینی ۲ خودروی اینونسیبل و آتنتیکا را به عنوان آخرین محصولات خود مجهز به پیشرانه تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر، رونمایی کرد.

اینونسیبل و آتنتیکا را باید معجونی از محصولات قبلی لامبورگینی دانست، زیرا این ۲ خودرو براساس پلتفرم ۱۲ ساله اونتادور توسعه یافته اند. این دو خودرو که تنها یک نمونه از هر کدام وجود خواهد داشت یا به عبارتی تک ساخت محسوب می‌شوند از دیگر جزئیات محصولات لامبورگینی مانند مورسیه لاگو، وننو و اسنزا نیز استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که اشاره کردیم به نوعی معجونی از گذشته لامبورگینی، است.

آتنتیکا به مفهوم مهم و با اعتبار در رنگ بدنه نقره‌ای و کلاس رودستر ارائه می‌شود و اینونسیبل به معنی فناناپذیر یک کوپه سقف فلزی قرمز رنگ است.

لامبورگینی از قدرتمندترین پیشرانه ۱۲ سیلندر خود برای اینونسیبل و آتنتیکا استفاده می‌کند. تپنده تنفس طبیعی ۷۶۹ اسب بخاری با گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر در هماهنگی با جعبه دنده ۷ سرعته کلاس ISR و سامانه تمام چرخ محرک که در وضعیت فعال قرار دارد. انتظار می‌رود، محصولات جدید و آخرین لامبورگینی با این پیشرانه طی ۲.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسند. بیشینه سرعت نیز ۳۵۵ کیلومتر برساعت پیش بینی شده است:

(تصاویر) اینونسیبل و آتنتیکا؛ معجونی از محصولات لامبورگینی
اینونسیبل
(تصاویر) اینونسیبل و آتنتیکا؛ معجونی از محصولات لامبورگینی
آتنتیکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد