سارق حرفه‌ای و مسلح منازل در چنگال پلیس دزفول گرفتار شد


سارق حرفه‌ای و مسلح منازل در چنگال پلیس دزفول گرفتار شد

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سارق حرفه‌ای و مسلح منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق تحت تعقیب مراجع قضایی استان‌های همجوار بود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گرونی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در سطح شهرستان دزفول موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی تخصصی پلیسی موفق به شناسایی هویت یک سارق حرفه ای و مسلح منازل شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد ضمن اینکه تحت تعقیب مراجع قضایی استان ها و شهرستان های همجوار است.

وی با اشاره به کشف مقداری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم و بازسازی صحنه های سرقت با حضور مالباختگان افزود: متهم هم اکنون با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار دارد.

سرهنگ گراوندی امنیت و آسایش مردم انقلابی دزفول رل خط قرمز پلیس دانست و اظهار کرد: مردم شهرستان دزفول در صورت داشت شکایت و یا به منظور شناسایی سارق می‌توانند به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس