مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب شد


مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای سیدصولت مرتضوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی آقای محمد‌شیخ حسینی را به عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب کرد.در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به...

مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای سیدصولت مرتضوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی آقای محمد‌شیخ حسینی را به عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب کرد.
در این حکم آمده است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور تعاون و به استناد نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل بانک توسعه تعاون» منصوب می‌شوید.
در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد با رعایت برنامه‌ها و سیاست‌های کلی نظام، دولت مردمی سیزدهم و همچنین سند توسعه تعاون و با برنامه ریزی مناسب نسبت به تقویت بخش تعاون، ارتقاء جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشور، به کارگیری ظرفیت و سرمایه‌های بانک در جهت بهره‌وری، اشتغال پایدار و مولد‌سازی با همکاری واحد‌های مرتبط خصوصاً اعضای محترم هیات مدیره، اهتمام و اقدامات شایسته را معمول و منشأ خدمات ارزنده به مردم عزیز باشید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و سر لوحه قراردادن اصول دولت مردمی عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد‌ستیزی و قانون مداری در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403