آغاز ساخت بیش از 10 هزار و 500 واحد مسکونی در تهران


آغاز ساخت بیش از 10 هزار و 500 واحد مسکونی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنا براعلام سازمان نوسازی شهر تهران، ساخت ۱۰۵۶۹ واحد مسکونی امروز سه شنبه ۱۸ بهمن به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با حضور شهردار تهران در مناطق مختلف از جمله ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ آغاز شد. بر این اساس امروز عملیات...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنا براعلام سازمان نوسازی شهر تهران، ساخت ۱۰۵۶۹ واحد مسکونی امروز سه شنبه ۱۸ بهمن به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با حضور شهردار تهران در مناطق مختلف از جمله ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ آغاز شد.آغاز ساخت بیش از 10 هزار و 500 واحد مسکونی در تهران

بر این اساس امروز عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد در شمس آباد منطقه ۱۸، ۱۱۴۰ واحد در نعمت آباد منطقه ۱۹، ۴۵۶ واحد در دولت آباد منطقه ۲۰، ۲۴۰ واحد در هوانیروز منطقه ۲۲ و ۸۱۹۳ واحد طرح مردمی آغاز شد.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، پایتخت سالانه به ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نیاز دارد در حالی که سالانه ۶۵ هزار واحد در تهران تولید می‌شود که این امر حاکی از شکاف ۱۴۰ درصدی میان عرضه و تقاضای مسکن در پایتخت است.

مهدی هدایت با بیان این که ۶۶ سال زمان انتظار برای خانه دار شدن موجب شده نیمی از خانواده‌های تهرانی اجاره نشین باشند، افزود: احداث مسکن استطاعت‌پذیر از اهداف شهرداری تهران است تا بتواند سهم ۶۵ درصدی مسکن از هزینه خانوار را به حداقل برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در