بلیت بازدید از برج میلاد 120 هزار تومان شد


به گزارش شفاف، نرگس معدنی پور در جریان بررسی لایحه بهای خدمات و عوارض در سال ۱۴۰۲ مرتبط با لوایح حوزه اجتماعی و فرهنگی و بهای خدمات بازدید از مراکز تفریحی با بیان اینکه پیشنهاد سال قبل برای بازدید از کل طبقات برج میلاد ۸۸ هزار تومان بوده است،...

به گزارش شفاف، نرگس معدنی پور در جریان بررسی لایحه بهای خدمات و عوارض در سال ۱۴۰۲ مرتبط با لوایح حوزه اجتماعی و فرهنگی و بهای خدمات بازدید از مراکز تفریحی با بیان اینکه پیشنهاد سال قبل برای بازدید از کل طبقات برج میلاد ۸۸ هزار تومان بوده است، اظهار کرد: رقم بلیت بازدیدکنندگان داخلی از کل طبقات برای سال آینده ۱۳۰ هزار تومان و سکوی دید باز ۹۰ هزار تومان پیشنهاد شده است.

در ادامه حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رقم افزایش مبلغ بلیت ۴۵ درصد و افزایش حقوق و دستمزد ۲۵ درصد است، تصریح کرد: همه کسانی که بازدید می‌کنند، افراد متمکن نیستند و نباید دیگر اقشار این آرزو را داشته باشند که از برج میلاد بازدید کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید دیدن نماد‌های ملی برای برخی افراد در حد یک آرزو بماند، یادآور شد: ۴۵ درصد برای کسانی که از شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند، رقم بالایی است، هر چند می‌دانیم که هزینه‌های استهلاک و نگهداری وجود دارد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که تعداد فرزندان برای جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا برای استفاده از تخفیف بازدید از برج میلاد حذف شود؛ همچنین افزایش ۵۰ درصدی بها در روز‌های پربازدید لحاظ نشود.

وی با تأکید بر اینکه میزان تخفیف ۵۰ درصد باشد، تصریح کرد: با افزایش میزان حقوق، باید سطح متوسط جامعه را در نظر بگیریم؛ لذا پیشنهاد من برای تمام طبقات ۱۲۰ هزار تومان و سکوی دید باز ۸۰ هزار تومان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بهای بلیت در روز‌های کم بازدید برای تمام افراد با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و در برخی روز‌های مناسبتی نیز بلیت رایگان است؛ علاوه بر این باید افزایش ۵۰ درصدی بهای بلیت در روز‌های پربازدید حذف شود.

گفتنی است تبصره یک این لایحه مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی بهای بلیت در روز‌های پربازدید با اکثریت آراء موافق حذف شد و همچنین این اختیار به مدیریت برج میلاد داده شد که در روز‌های کم بازدید، تخفیف ۵۰ درصدی را لحاظ کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...